jou beloning is voor buitenland vrij goed, meestal is dit 50 of minder, (7x80= best veel) per week.
toen ik in het buitenland draaide werd mijn Overgewicht aan cd's betaald, de accomodatie, en de draai uren, bij mij werd dit maandelijks betaald, maar als ik al vrij snel door me geld heen was en ik zei dat gewoon netjes tegen me baas, kreeg ik bijv. 200 euro, maar aan het einde van de maand 200 euro minder, ik vind het raar dat hij je pas aan het einde wil betalen, meestal is het dan zo van: DOEI, hier heb je je ticket.
ook als het niet goed zou zitten, is er vast wel genoeg ander draai plek daar die jou wil hebben, (nederlandse dj's zijn gewild in buitenland) ik zou het gewoon doen en al zit het niet goed, gewoon met iemand anders in zee gaan daar. 3/4 weken is wel te doen, 7 dagen achter elkaar.
ik heb het 3 a 4 maanden gedaan in buitenland, en na 2 maanden werd het erg vervelend, daarbij komt ook dat je elke week andere toeristen heb, dus je kan inprinciepe gewoon elke week hetzelfde setje draaien. zorg wel dat je genoeg cd's mee neemt, aangezien je wel 7 dagen verandering erin moet kunnen brengen, en toeristen (ook van andere landen) soms het hele rare verzoeken komen.
dus een laptop met draadloos internet is ook geen overbodige luxe. en dan gewoon kijken of iemand in jou omgeving zijn internet open heb staan.
ik ben met ruzie weg gegaan, dit kwam niet zozeer door de discotheek (want ik draaide in een hele grote discotheek daarna als ik klaar was, dus dat was wel vet), maar meer omdat ik slaande ruzie had met 1 gestoorde/criminele collega,
toen werd mij aangeboden door andere discotheken of ik daar wou draaien, maar ik ben toen gewoon naar NL gegaan puur omdat ik het wel gehad had na 3 a 4 maanden 7 dagen per week draaien