Dj Shops Antwerpen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PsykologicalBeatzz    posted on 19-03-2009 21:05
Kent Er Iemand Nog Goede Dj Shops In Antwerpen?

What do you think about Dj Shops Antwerpen ??

Vote :   

4Tastic    posted on 19-03-2009 21:07
volgens mij is dit niet de bedoeling, hiervoor hebben ze google uitgevonden Winking my eye
http://www.djsander.nl
Lead    posted on 19-03-2009 21:11
Noemen van namen van fysieke winkes is geen probeem... Links naar webshops zijn niet toegestaan
Let the BASS be louder
4Tastic    posted on 19-03-2009 21:14
oke sorry ik heb niks gezegt Cool
http://www.djsander.nl
nils7    posted on 19-03-2009 21:18
Ben er van de zomer 1 tegen gekomen vlakbij de grote markt (?) weet de naam niet meer... heb er wel een foto van heheheh
Dj_Fantasy    posted on 19-03-2009 21:25
Als je eentje zoekt in de provincie Antwerpen, kun je eens langstkomen @ Dj Shop Tessenderlo.
Binnenkort opendeurdag 4 & 5 April.
dj2dj.nl
PsykologicalBeatzz    posted on 19-03-2009 21:29
Poster: Dj_Fantasy
Als je eentje zoekt in de provincie Antwerpen, kun je eens langstkomen @ Dj Shop Tessenderlo.
Binnenkort opendeurdag 4 & 5 April.

Jahh Heb Ik Van Gehoord En Ik Ga Zeker Naar De Opendeurdagen!
Dj_Fantasy    posted on 19-03-2009 21:41
Als je even in het topic hierover wilt laten weten, wanneer je komt dan is dat natuurlijk ook tof!

Ikzelf zelf zal daar rondlopen als verkoper in de ShopHappy, laughing, werk er sinds 2 maanden.
+ sinds kort doen wij ook vinyls & cd's
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 19-03-2009 @ 21:41:57 (25%)
Volano    posted on 19-03-2009 22:35
in hartje antwerpen heb je een hele goede straat in het verlengde van de St. Katelijnevest. Daar zitten 2 grote DJ shops nl. Arton en Sound&light (ofzoiets).
OneSixty    posted on 20-03-2009 01:06
Poster: Volano
in hartje antwerpen heb je een hele goede straat in het verlengde van de St. Katelijnevest. Daar zitten 2 grote DJ shops nl. Arton en Sound&light (ofzoiets).

de minderbroedersrui noemt die straat, nog een winkel die daar zit : rotthier
rackham    posted on 20-03-2009 16:54
Arton is zeker een aanrader, ik geloof zelfs dat die pioneer pro dj dealer is (of dat was ie toch vorig jaar nog), rotthier is wel een beetje een rommelwinkel (ik bedoel de opstelling van alles!) en qua expertise ben je beter af bij Arton
Nico_26    posted on 20-03-2009 20:55
Arton is zeker ok. Ik heb zowel bij rotthier als bij arton gekocht en bij rotthier gaven ze me betere prijzen. ze liggen in dezlefde straat dus ga bij allebij langs en zie wie de beste prijs heeft Winking my eye
Volano    posted on 20-03-2009 23:08
Poster: Lightzone

de minderbroedersrui noemt die straat, nog een winkel die daar zit : rotthier

das juist Happy, laughing en die winkel is indd ook wel ok, ben er al paar keer binnen geweest en die helpen je graag
PsykologicalBeatzz    posted on 21-03-2009 10:45
Poster: Dj_Fantasy
Als je even in het topic hierover wilt laten weten, wanneer je komt dan is dat natuurlijk ook tof!

Ikzelf zelf zal daar rondlopen als verkoper in de ShopHappy, laughing, werk er sinds 2 maanden.
+ sinds kort doen wij ook vinyls & cd's

Wanneer Weet Ik Nog Niet Juist Maar Ik Ga Zeker Proberen!!
XMatiC    posted on 22-03-2009 12:29
TOPP = in turnhout dacht ik
www.youtube.com/LennertDJ
Tekhead    posted on 23-03-2009 01:04
Arton is gevestigd in de St katelijnenvest, en Rotthier in de Minderbroedersrui (verlengde St.katelijnevest).

Grote verschil tussen deze 2, is dat Rotthier enkel PA gerelateerde merken en toestellen verkoopt, zowel (disco)light als Sound. Rotthier zijn niche is horeca, verhuur & dj's. Arthon heeft ook een grote home entertainment en electronica afdeling. Beide zijn o.a. Pioneer, technics, Rodec en Sennheizer verdeler, Arton verkoopt ook nog Numark, en Rotthier heeft een ruimer aanbod in OEM-merken. Het uitgebreid testen van diverse dj gear is bij geen van de 2 mogelijk !! Je moet afgaan op hun uitleg. In de Antwerpse Noorderkempen nl. Westmalle heb je een grote shop waar dat wel kan, daar hebben ze een goed uitgeruste ruimte waar je uitgebreid kan en mag testen. Die winkel heet Geronika, en heeft als sluitingsdag Dinsdag. Daar staan alle pro merken uitgestald om te testen. Denon,Pio',Technics,Korg,Rodec,etc... Ze nemen tijd voor jou en zijn nooit opdringerig . Aanrader
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
PsykologicalBeatzz    posted on 26-03-2009 15:23
Poster: XMatiC
TOPP = in turnhout dacht ik

Ik Denk Dat Dit Toff Is?
User edit by PsykologicalBeatzz on 26-03-2009 @ 15:25:03 (6%)
MatthiasDB    posted on 26-03-2009 16:22
Poster: Tekhead
Arton is gevestigd in de St katelijnenvest, en Rotthier in de Minderbroedersrui (verlengde St.katelijnevest).

Grote verschil tussen deze 2, is dat Rotthier enkel PA gerelateerde merken en toestellen verkoopt, zowel (disco)light als Sound. Rotthier zijn niche is horeca, verhuur & dj's. Arthon heeft ook een grote home entertainment en electronica afdeling. Beide zijn o.a. Pioneer, technics, Rodec en Sennheizer verdeler, Arton verkoopt ook nog Numark, en Rotthier heeft een ruimer aanbod in OEM-merken. Het uitgebreid testen van diverse dj gear is bij geen van de 2 mogelijk !! Je moet afgaan op hun uitleg. In de Antwerpse Noorderkempen nl. Westmalle heb je een grote shop waar dat wel kan, daar hebben ze een goed uitgeruste ruimte waar je uitgebreid kan en mag testen. Die winkel heet Geronika, en heeft als sluitingsdag Dinsdag. Daar staan alle pro merken uitgestald om te testen. Denon,Pio',Technics,Korg,Rodec,etc... Ze nemen tijd voor jou en zijn nooit opdringerig . Aanrader

Aanrader om te testen is geronika misschien wel, maar over het algemeen is deze winkel ZEER duur!
TOFF-music is inderdaad in turnhout. let wel op: dit is een gewone platenwinkel, met beperkt aanbod aan dj-gear! wel een super leuke nederlander achter de desk Thumbs Up (www.toffmusic.com)
User edit by MatthiasDB on 26-03-2009 @ 16:23:24 (2%)

This is an old Topic

No new postings for 6.013 days.
 Post CommentThat would be 200.4 months
or a whopping 16.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

459 Users online: 306 Guests (153 Unknown)
Pages generated today : 3.001
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.752.473