draaien op een kinderdisco, ja of nee (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

unspecified    posted on 19-03-2009 19:41
Ik had laatst discussie met een vriend die ook dj is over of het nou leuker is om in kinderdisco te draaien of in jongerendisco.:P

Heel raar onderwerp maar wel leukHappy, laughing

Wat vinden jullie?

Zet de reden er ook ff bijWinking my eye

dankje:d

What do you think about draaien op een kinderdisco, ja of nee ??

Vote :   

Sebasz    posted on 19-03-2009 22:35
Als er 11 jarige meisjes zijn bij de kinderdisco.. CoolCool

:') just kidding

Maareh tis waarj e zelf maar je voorkeur aan geeft. Doe mij toch maar een jongerendisco. Dan heb je meer kans op een sma'tje achteraf zonder gezeur met leeftijd Cool
Stefjuuh    posted on 19-03-2009 22:37
En dat als 666ste post!

Ik kies voor de jongerendisco, maar dan vanwege de muziek die je kan draaien..
Kevinova    posted on 19-03-2009 22:41
Ja, waarom zou je het niet doen?

-Je wilt niet voor lul staan? - Doe wat aan je ego.
-Je wilt je naam niet gebruiken? - Verander je naam voor die ene keer.
-Je hebt de muziek niet? - Leen deze van een kennis.
-Je wilt een meid mee naar huis? - Ga naar de 1e de beste kroeg, geef sletjes wat breezer en tel je verlies. Of ga langs de plaatselijke opblaaspoppenshop als je zo wanhopig bent.

User edit by Kevinova on 19-03-2009 @ 22:43:32 (87%)
Stefjuuh    posted on 19-03-2009 22:55
Ik sta liever een beetje te mixen, en af en toe beetje leuk hiphop enzo drdoorheen te gooien, dan dat ik telkens K3 sta te draaien..
Xtremer    posted on 19-03-2009 22:55
Poster: Kevinova
Ja, waarom zou je het niet doen?

-Je wilt niet voor lul staan? - Doe wat aan je ego.
-Je wilt je naam niet gebruiken? - Verander je naam voor die ene keer.
-Je hebt de muziek niet? - Leen deze van een kennis.
-Je wilt een meid mee naar huis? - Ga naar de 1e de beste kroeg, geef sletjes wat breezer en tel je verlies. Of ga langs de plaatselijke opblaaspoppenshop als je zo wanhopig bent.

Hahhaahah juistCool
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Snoey    posted on 19-03-2009 23:05
Poster: Stefjuuh
Ik sta liever een beetje te mixen, en af en toe beetje leuk hiphop enzo drdoorheen te gooien, dan dat ik telkens K3 sta te draaien..

Wedden dat jij voor 100 euro echt wel in een 2 uur tijd even een paar keer k3 wilt draaien.
www.soundcloud.com/ten-hooven
4Tastic    posted on 19-03-2009 23:23
Poster: Stefjuuh

En dat valt tegenwoordig best wel mee hoor! Vanaf 10/11 jaar willen ze echt geen k3 meer. Je staat soms te kijken met wat voor verzoekjes ze komen en waar ze los op gaan. Laatst bv kwam er een jongen naar me toe en vroeg om Michael Jackson - Billie Jean. Dus ik draaide hem en stond echt verbaast te kijken.
Dance en House wel comercieel gaan de meeste gwn op dansen als je het goed aanpakt. En idd veeel slowen maar soms ook weer helemaal niet, ligt helemaal aan de groep kinderen.
http://www.djsander.nl
User edit by 4Tastic on 20-03-2009 @ 00:31:55 (34%)
Snoey    posted on 19-03-2009 23:34
Wel leuk als je even mijn hele zin quote, inplaats van een stukje dat dan opeens heel anders overkomt. 
Flexii    posted on 20-03-2009 00:15
ja ligt er natuurlijk aan wat je dr voor betaald krijgt en wat je verder nog hebt staan die avond. Als vind ik wel grappig dat dit topic uitgerekend gestart wordt door iemand die zelf 14 is. Dat is toch heel anders dan iemand die ouder is. kinder disco is bij ons van 11 tm 15 ofzo, nou dan zit je daar met je 14 toch mooi in. Dan draai je dus voor je leeftijdsgenoten, terwijl iemand zoals ik van 18in een café voor zn eigen leeftijdsgenoten draait.
4Tastic    posted on 20-03-2009 00:30
Poster: Snoey
Wel leuk als je even mijn hele zin quote, inplaats van een stukje dat dan opeens heel anders overkomt. 

jah klopt stond nu beetje vaag :p heb stefjuuh nu geqoute want daar was het eigelijk een reactie op.

ja ligt er natuurlijk aan wat je dr voor betaald krijgt en wat je verder nog hebt staan die avond. Als vind ik wel grappig dat dit topic uitgerekend gestart wordt door iemand die zelf 14 is. Dat is toch heel anders dan iemand die ouder is. kinder disco is bij ons van 11 tm 15 ofzo, nou dan zit je daar met je 14 toch mooi in. Dan draai je dus voor je leeftijdsgenoten, terwijl iemand zoals ik van 18in een café voor zn eigen leeftijdsgenoten draait.

Ik denk ook dat je je de muzieksmaak van je eigen leeftijdsgenoten het beste in kunt schatten. Neemt niet weg dat ik nu al zovaak voor kinderen tussen 12 en 16 heb gedraaid dat ik daar ook weinig moeite mee heb. Van vaak doen leer je veel, vooral van je fouten. Maar je slaat ook de nummers die aan slaan op. Op zich kan je als 18 jarige ook erg goed voor 40+ers draaien als je je goed in kan leven in die muziek/mensen. De perfecte all round DJ kan van +/- 4 tot 99 jaar een hele avond vermaken.
4Tastic    posted on 20-03-2009 00:30
sorry hij liep vast, dubbel post :S
User edit by 4Tastic on 20-03-2009 @ 00:31:20 (97%)
Laidback    posted on 20-03-2009 02:27
ik zou het doen..

ervaring kan nooit kwaad..
DJADMIN    posted on 20-03-2009 10:37
Je kan niet meteen op sensation beginnen...de 'groten' zijn ook begonnen op kleine feestjes....ervaring opbouwen, DOEN DUS !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
GD    posted on 20-03-2009 12:13
Gewoon doen met die schoen. Ik doe het ook. De smaak van die kleintjes zal je nog verbazen.
ArCee    posted on 20-03-2009 14:08
Zo ben ik begonnen, in een buurthuis voor mensen van 13 t/m 18 jaar op de vrijdagavond. Ongeveer 30 jaar geleden, damn i'm old Cool
Twister    posted on 20-03-2009 17:30
Ik draai ook op kinderdisco (6 t/m 12)
Het voordeel van jongerendisco is dat je meer keus qua muziek hebt dan bij jongere kinderen
Ik merk dat op een jongerendisco uit hun dak gaan ook van nrs die ze niet kennen en bij kinderdisco staan ze dan snel aan de kant.
Voorderest draai ik voornamelijk top 40 muziek, omdat daar de meeste vraag naar is.
Draai ook wel K3, huis anubis, etc. maar dat valt best wel mee.

Bij kinderen valt het wel op in wat voor bui ze zijn.
Zo hebben ze ineens een bui dat ze alleen dance willen, de andere keer allerlei kindermzuiek, etc.
soms zijn ze heel druk en andere keer. niet..
En soms lukt het me gewoon niet om het goede genre voor hun te vinden.
Oftewel: Kinderen zijn heel divers en afwisselend. Ik denk dat, dat bij jongenren minder is.

En het is slim om op deze manier ervaring op te doen.

en ach... K3 valt best wel mee, als je het vaker hoort :P:P
Bouncy    posted on 20-03-2009 18:44
K heb voor morgen weer zo'n soort showtje geboekt staan. 
Tis een groep 8 van 60 man :O

En inderdaad, de muzieksmaak is best apart van die kinders.
Saskia    posted on 20-03-2009 18:48
Lijkt me wel eens leuk om mee te maken, ander publiek Happy, laughing
Tomazos    posted on 20-03-2009 18:55
vriend van me heeft een discotheek..

en hij had een kater van ze verjaardags feest ervoor.. hij vroeg dus of ik dat kinder feestje even wil doen, samen met een meid die altijd achter de bar staat.. ik heb een eigen sleutel van die discotheek, dus geen probleem.

ik net wakker, lekker gedouched, die discotheek open, 35 rond rennende kids.. ahhh kreeg echt koppijn,
al die kids wouden jump en hardstyle, dus mooi in de muziek pc een playlist gemaakt, van alles en nogwat, en een clown laten komen, vonden ze helemaal goed zo Happy, laughing

en ikzelf? lekker cake..ships eten, veel redbull en lekker buiten in het zonnetje op een stoeltje zitten
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 20-03-2009 @ 18:56:45 (20%)
Flexii    posted on 20-03-2009 19:45
Poster: Tomazos
vriend van me heeft een discotheek..

en hij had een kater van ze verjaardags feest ervoor.. hij vroeg dus of ik dat kinder feestje even wil doen, samen met een meid die altijd achter de bar staat.. ik heb een eigen sleutel van die discotheek, dus geen probleem.

ik net wakker, lekker gedouched, die discotheek open, 35 rond rennende kids.. ahhh kreeg echt koppijn,
al die kids wouden jump en hardstyle, dus mooi in de muziek pc een playlist gemaakt, van alles en nogwat, en een clown laten komen, vonden ze helemaal goed zo Happy, laughing

en ikzelf? lekker cake..ships eten, veel redbull en lekker buiten in het zonnetje op een stoeltje zitten

haha kijk zo doen we dat:P haha
Tomazos    posted on 20-03-2009 19:54
kinderen zijn snel tevrede:P,

was een klassen feestje, toen kwam dat kleine meisje van wie dat feestje was naar me toe, dat ze hardstyle wou, een cdtje van Qlimax en defqon deed wonderen Happy, laughing,

maja, toen de clown er eenmaal was toen stonden ze in de rij voor een gevouwen balon:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Illusion    posted on 21-03-2009 04:00
Toen ik jonger was heb ik wel voor jong publiek gedraaid.. En het is gewoon heel grappig om jonge kindertjes te zien dansen op nick en simon enzo:D

En dat valt tegenwoordig best wel mee hoor! Vanaf 10/11 jaar willen ze echt geen k3 meer.

Klopt heb je gelijk in... Gaan ze al richting de top 40. En de top 40 van tegenwoordig staat zowat helemaal vol al je met Dance, Hiphop, R&B.

En wat maakt het uit... als je nog niet elk weekend of maand een discotheekje te pakken hebt.. dan is dit toch zeker leuk als opvullingWinking my eye

Morgen trouwens een Miniplaybackshow in het dorp. S' middags voor de hele jongeren.. en 'savonds van 12 tot 16. Ik presenteer het. Ook een keer wat anders.. Winking my eye Aankondigen enzo.. beetje praten voor de optredens.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 21-03-2009 @ 04:04:26 (97%)
DjVictorF    posted on 21-03-2009 10:41
Jongeren disco ZOIEZO! Gewoon puur omdat je meer de house stijlen enzo kan draaien! (de meeste kinderen waarderen dat nog niet echtWinking my eye)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Xtremer    posted on 21-03-2009 10:44
Heb laatst t laatste uur voor 14-16 jarige Hardstyle gedraait. En echt waar de hele zaal ging volledig uit z'n plaat:d! Feesten voor mensen van die leeftijd is juist leuk, niet zo'n gezeik met al die lamme gasten of gevechten:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Snoey    posted on 21-03-2009 13:21
Die kleintjes kunnen er ook wat van als het om vechten gaat :p 

311 Users online: 257 Guests (54 Unknown)
Pages generated today : 8.239
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.757.711