Poster: Kevinova
Ja, waarom zou je het niet doen?
-Je wilt niet voor lul staan? - Doe wat aan je ego.
-Je wilt je naam niet gebruiken? - Verander je naam voor die ene keer.
-Je hebt de muziek niet? - Leen deze van een kennis.
-Je wilt een meid mee naar huis? - Ga naar de 1e de beste kroeg, geef sletjes wat breezer en tel je verlies. Of ga langs de plaatselijke opblaaspoppenshop als je zo wanhopig bent.
Poster: Stefjuuh
Ik sta liever een beetje te mixen, en af en toe beetje leuk hiphop enzo drdoorheen te gooien, dan dat ik telkens K3 sta te draaien..
Poster: Stefjuuh
Ik sta liever een beetje te mixen, en af en toe beetje leuk hiphop enzo drdoorheen te gooien, dan dat ik telkens K3 sta te draaien..
Poster: Snoey
Wel leuk als je even mijn hele zin quote, inplaats van een stukje dat dan opeens heel anders overkomt.
ja ligt er natuurlijk aan wat je dr voor betaald krijgt en wat je verder nog hebt staan die avond. Als vind ik wel grappig dat dit topic uitgerekend gestart wordt door iemand die zelf 14 is. Dat is toch heel anders dan iemand die ouder is. kinder disco is bij ons van 11 tm 15 ofzo, nou dan zit je daar met je 14 toch mooi in. Dan draai je dus voor je leeftijdsgenoten, terwijl iemand zoals ik van 18in een café voor zn eigen leeftijdsgenoten draait.
Poster: Tomazos
vriend van me heeft een discotheek..
en hij had een kater van ze verjaardags feest ervoor.. hij vroeg dus of ik dat kinder feestje even wil doen, samen met een meid die altijd achter de bar staat.. ik heb een eigen sleutel van die discotheek, dus geen probleem.
ik net wakker, lekker gedouched, die discotheek open, 35 rond rennende kids.. ahhh kreeg echt koppijn,
al die kids wouden jump en hardstyle, dus mooi in de muziek pc een playlist gemaakt, van alles en nogwat, en een clown laten komen, vonden ze helemaal goed zo
en ikzelf? lekker cake..ships eten, veel redbull en lekker buiten in het zonnetje op een stoeltje zitten
En dat valt tegenwoordig best wel mee hoor! Vanaf 10/11 jaar willen ze echt geen k3 meer.