Poster: Dubbel_Fristie
Hoe oud ben je eigelijk?
Poster: Dubbel_Fristie
Hoe oud ben je eigelijk?
Poster: 4Tastic
Mijn mening: een echte DJ draait wat het publiek wil.
Poster: milanium
maar dat zeuren viel wel mee hoor.
vooral omdat ik zelf pas bijna 15 ben zeuren ze niet veel bij me.
maar voor de rest helemaal met 4tastic eens:D
Poster: 4Tastic
Mijn mening: een echte DJ draait wat het publiek wil. Heb je een groep van 30 kinderen van 10 jaar draai je de muziek die zij te wauw vinden. :p Sta je voor een groep mensen die alleen maar dirty house willen en daar helemaal op los, gaan draai je dat.
En dat kinderfeestjes erg makkelijk zijn klopt echt niet, ze zeuren toch net zo lang tot ze hun zin hebben en anders vinden ze je gwn een slechte DJ. :p Hou ze maar is 4 uur achter elkaar bezig.
Ook het aantal kinderen en de grote van de ruimte zijn zeer belangrijk. Sta je in een grote zaal met 25 man is het echt werken voor het ijs breek en iedereen los gaat. Heb je een leuk, niet te groot zaaltje en je propt er 100 man in, gaat het veel sneller los.
Ik vind zelf jongeren 14-20 iets leuker dan kinderen 10-13. Net als Tizio omdat ik zelf 18 ben en je meer je eigen muziek stijl kwijt kan. Maar ik draai ook veel voor volwassenen jaren 80 disco enzo ook heel gaaf!
DC
dat vind ik een slechte instelling want is toch een feest waar ze voor betalen.
is voor die doelgroep dus dan moet de dj zich aanpassen aan die doelgroep.
Poster: DC
Ik draai wat ik zelf goed vind. Ik ben geen jukebox. Een requestje wil ik nog wel draaien, als ik het heb. Ik draai heel veel stijlen, maar draai binnen die stijlen enkel hetgene wat ik zelf goed vind.
Als mensen naar mij komen en ze vragen pokerface aan, dan krijgen ze ook een pokerface, maar dat nummer krijgen ze niet te horen!
Ze betalen mij meestal om een bepaalde stijl te draaien. Bv house, electro, classics. Als ze mij vragen voor die stijl, dan draai ik ook die stijl.
Poster: Look
Wat is qua leeftijd het verschil tussen een kinderdisco en een jongeren disco?
trouwens.
@ 4tastic
ik zie nu op jou plaatje zo een t-shirt met jou naam erop.
hoe doe je dat?:$
Poster: TheHunter
Je hebt heel veel bedrijven/sites die je je eigen t'shirts laten designen, k heb er ook 1tje met The Hunter :p, kun je gwn zelf maken/laten maken.
Poster: lightstar
Ik heb al echt heel veel ervaring met kinderfeestjes
Ik ben zelf met deze leeftijd begonnen met draaien voor m'n eigen leeftijd.
Ik heb tot nu toe als zeker meer dan 60 verschillende kinderfeestjes gehad en geen een is het zelfde!
Het blijft toch op een of andere manier een uitdaging om die kleine kinderen te vermaken.
Nu doe ik gelukkig niet meer zo veel van dit soort feestjes omdat ten eerste mijn muziek interesse er niet meer in ligt en ik ben veel te duur voor dit soort feestjes.
Om de paar maanden floept er nog wel eens eentje tussen en ik vind het ook nooit erg om het te doen maar ik merk zeker wel omdat ik al wat ouder ben dat ik steeds ook meer van dit genre af ga dwalen en meer achter loop.
En wat natuuurlijk ook het nadeel is er zit wijnig tot geen uitdaging in het draaien omdat het toch niet uit maakt hoe het klinkt maar wat voor muziek.