Buiten draaien
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

XMatiC    posted on 18-03-2009 14:03
over een maand heb ik een B-day party
ze geven dan in een tuin een feest .
nu zeggen er mensen
aals je lang buiten draait kan er vocht in komen en kan het kapot gaan
is dat echt zo ?
of moet ik wat doen dat ik het kan verhelpen ?....
www.youtube.com/LennertDJ

What do you think about Buiten draaien ??

Vote :   

TheHunter    posted on 18-03-2009 14:13
Valt mee, heb zo vaak buiten gestaan met o.a. cd-players en mengpanelen, alleen snachts buiten laten staan lijkt me niet zo handig:p
djjh    posted on 18-03-2009 14:27
dat ligt volgens mij vooral aan de temperatuur buiten.
justjustin    posted on 18-03-2009 14:33
idd temperatuur:0 geen vocht! wel zon = gewoon draaien...

Laat ze ff op temperatuur komen.. dus eerst ff uurtje buiten zetten voor dat je ze aan zet!
ArTy    posted on 18-03-2009 14:39
heel vaak gedaan en nooit problemen gehad.
LouisCasper    posted on 18-03-2009 14:43
Als het luchtvochtigheidsgehalte te hoog is kan het slecht zijn voor je gear, maar dat is in Nederland bijna nooit het geval. Wel zou ik je gear niet in de zon zetten, is slecht voor de schermpjes en je gear kan te warm worden.
http://www.louiscasper.com
TheHunter    posted on 18-03-2009 14:59
En in de regen....:P zorgt dat je een overkapping of iets dergelijks hebt voor het geval dat Winking my eye
Xtremer    posted on 18-03-2009 15:07
Het is meestal niet verstandig om in de winter buiten te draaien. Dan is er heel veel luchtvochtigheid namelijkWinking my eye.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
DJHilde    posted on 18-03-2009 15:08
Poster: TheHunter
Valt mee, heb zo vaak buiten gestaan met o.a. cd-players en mengpanelen, alleen snachts buiten laten staan lijkt me niet zo handig:p

Als je ze afdekt is dat zelfs niet een probleem! Goed is 't vast niet..
Heb op ons klassefeest muziek verzorgd, en heb mn spullen 's nachts half buiten laten staan (onder een overkapping, met folie er over heen..
Klinkt heel dom, was het eigenlijk ook, want heb geen oog dicht gedaan, ben er om 't half uur af geweest om mn gear 'te checken' ..

Acht, toen had ik toch nog niet zulk mooi spul staan, oud verot mengpaneel, en een tweakalizer enzo..
Niet heel superkostbaar, maar voor mij in die tijd wel!
User edit by DJHilde on 18-03-2009 @ 15:09:34 (31%)
Bartjens    posted on 18-03-2009 15:20
Poster: Xtremer
Het is meestal niet verstandig om in de winter buiten te draaien. Dan is er heel veel luchtvochtigheid namelijkWinking my eye.

Ik heb afgelopen winter een aantal keren op de ijsbaan gedraaid hier, ging perfect! Beetje ijs op mn speakers maar meer niet :P

Als je de apparatuur eerst een uurtje laat aclimatiseren voor dat je de stekker erin doet moet het wel goed gaan.
www.djbrowbeat.com
DjVictorF    posted on 18-03-2009 15:27
Als het gewoon lekker weer is.. Is zoals vandaag bij mij dan, heb je nergens problemen meeWinking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 18-03-2009 @ 15:29:19 (100%)
Xtremer    posted on 18-03-2009 15:31
Poster: Bartjens
Als je de apparatuur eerst een uurtje laat aclimatiseren voor dat je de stekker erin doet moet het wel goed gaan.

Das waar natuurlijk:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
XMatiC    posted on 18-03-2009 18:07
Einde april begin mei
is het dus ik denk wel dat het warm gaat zijn Winking my eye
XMatiC    posted on 18-03-2009 18:07
Einde april begin mei
is het dus ik denk wel dat het warm gaat zijn Winking my eye
djjh    posted on 18-03-2009 18:10
dan zul je denk ik geen problemen hebben
DeteqBoy    posted on 18-03-2009 18:14
heb mijn oude gear ookw el is gebruikt bij tuinfeestjes, niks aan de hand Happy, laughing
FML    posted on 18-03-2009 18:34
Poster: Xtremer

Das niet waar :P , in de zomer kan je het zelfde vochtgehalte hebben zelfs in de zomer kan het vochtgehalte wel op lopen tot  60%. vochtgehalte is afhankelijk van waar de wind vandaan kwam vandaag hadden ( wij ) oosterlijke wind uit het ooste kom dus heele droge lucht , terwijl er bijv uit het westen komt dan heb je hoog vochtgehalte.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
TheHunter    posted on 18-03-2009 19:30
De meeste andere electronica (mobieltje/ipod/psp) leg ik als ik ga douchen gewoon in de badkamer neem, er komt een gigantische damp van het hete water(alles beslaat maar nog stteds nix aan de hand), dus als het al daartegen kan zal het wel allemaal meevallen.

This is an old Topic

No new postings for 6.021 days.
 Post CommentThat would be 200.7 months
or a whopping 16.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

415 Users online: 287 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 2.516
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.751.988