het begin
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

kunstenaar    posted on 18-03-2009 11:54
Ik ben nog maar een beginner met dj'en en heb nu virtual dj op de computer gezet.
en zo moeilijk progamma vind ik het niet volgens mij kan ik er wel goed mee over weg.
maar ik had toch nog een aantal vraagjes, waar moet ik beginnen en mag ik ook nummers
draaien van the partysquad nope is dope etc, alvast bedankt.

groetjes van mij.

What do you think about het begin ??

Vote :   

nils7    posted on 18-03-2009 12:00
Poster: kunstenaar
Ik ben nog maar een beginner met dj'en en heb nu virtual dj op de computer gezet.
en zo moeilijk progamma vind ik het niet volgens mij kan ik er wel goed mee over weg.
maar ik had toch nog een aantal vraagjes, waar moet ik beginnen en mag ik ook nummers
draaien van the partysquad nope is dope etc, alvast bedankt.

groetjes van mij.

iTunes is ook geen moeilijk programma!
Hoe bedoel mag ik nummers van die en die draaien? Draai gewoon wat je zelf tof vindt en als je die nummers
gewoon helemaal de plaat vindt dan moet je die draaien...
Ik neem aan als je met VirtualDJ draait dat je dit gewoon uitvoert in je thuisomgeving..
TheHunter    posted on 18-03-2009 14:15
Handig is om knoppen in VDJ aan je toetsenbord te binden.
Ik zou als je na een tijdje nog steeds van plan bent verder te gaan eens gaan kijken voor wat cd-players.
DjVictorF    posted on 18-03-2009 15:32
je zou ook een hercules Dj controller kunnen kopen.. Die heb je al vanaf 90 euro. Ben zelf ook met zon ding begonnenHappy, laughing Kreeg daar virtual dj bij als besturingssysteemHappy, laughing
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
WalterRavensberg    posted on 19-03-2009 00:26
als beginnende dj is 1 ding het allerbelangrijkste!!!!!
en dat is:....

je platenkeus....

al die techniek van mixen ed komt later wel... je kunt beter een slechte overgang maken naar een goede plaat dan een perfecte mix naar een klote-plaat....