KRK RP8
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sebasz    posted on 17-03-2009 17:52
Een hele goede dag :P
Ik ben van plan om op korte termijn een setje KRK Rockit Powered G8 aan te schaffen. Nu zit ik alleen heel erg te twijfelen tussen de normale (G1) of de nieuwe (G2).

Omdat ik mijn budget liever niet al te hoog wil stellen, zit ik mij af te vragen of het redelijk grote prijsverschil het waard is om voor de G2 te gaan.
De boxen gebruik ik voor thuis om ff lekker te knallen. Op mijn slaapkamer weliswaar, maar die is best groot en hoog dus vandaar dat ik wel flinke boxen nodig heb om te knallen :P

Ik weet dat je de G1 nergens meer zomaar kan krijgen, maar daar vind ik vast wel wat op. 2e hands, of ergens die ze nog op voorraad heeft en niet kwijt kan.

Anyways, ik heb jullie expertise even nodig bij dit dilemma. Ik hoop (denk het wel) dat mensen mij kunnen helpen Winking my eye

PS: Ik kan de G2 waarschijnlijk voor iets kopen wat rond de inkoopprijs ligt. Dus het scheelt sowieso al wel wat.

What do you think about KRK RP8 ??

Vote :   

DanielD    posted on 17-03-2009 18:45
ik heb zelf de G2. heb de G1 nog niet gehoord, maar deze knallen wel super. zeker voor een gewone kamer zoals ik deze ook heb
tek-zotic    posted on 17-03-2009 21:45
heb alleen nog maar goede dingen over de KRK rockit serie gehoord en dan meestal over de G1. en die G1 zal je zoals je zelf zegt 2dehands moeten zoeken, kan je ze nog altijd testen he Winking my eye anyway ik heb mijn monitors ook 2dehands gekocht en doen het zeker zo goed als nieuw
Sebasz    posted on 18-03-2009 01:22
2e hand heb ik liever niet. Maar is volgens jullie het prijs verschil het waard?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

187 Users online: 131 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 44.613
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.938.158