Poster: Saskia
Ik heb het verschil duidelijk gezien,
Hardwell ging helemaal los en deed super leuk mee,
Gregor salto stond er als een zoutzak waardoor ik het idee kreeg dat hij er niks aan vond.
En op het einde van de avond vond bijna iedereen hardwell toch ook beter..
Ik heb afgelopen tijd 2x voor/na gregor gedraait en je merkt inderdaad dat hij redelijk in zichzelf is, zijn platenkeuze was weliswaar vet maar hij kreeg 't publiek niet helemaal mee omdat hij niet eens echt opviel, er moest echt worden omgeroepen dat gregor salto draaide voordat mensen het echt merkte dat ze er een stukje mee voor los gingen vanwege gregor.
Verder als je kijkt naar bv
dit filmpje van the martinez brothers, als je heel goed en kritisch luisterd maken ze hier en daar wat fouten in dit filmpje of ze doen niet eens zoveel in de mix dan je denkt te horen maar door het enthousiasme van die 2 en het publiek merk je het amper..

Ook een grappig voorbeeld: als dj moet je jezelf zoals jullie weten 'verkopen', dit kan je op verschillende manieren doen maar je kunt het ook heel slim zodra je een klein beetje aandacht en bekijks krijgt het op de 'consumeer' manier doen.
Bv. een nieuwe smaak van chips van lays word in de reclame helemaal geweldig aanbevolen en prachtige verpakken en zus enzo nou die 'verpakking' doe je bij jezelf om tijdens het draaien in de vorm van een performance.
Vaak heb je dan ook bij artiesten dat je denkt wooow die is vet maar na een tijdje merk je dat het eigenlijk helemaal niet zo speciaal is maar het pakt je dan wel met de uitstraling!