Djs en muzikanten gezocht! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Kevinova    posted on 16-03-2009 22:55
Goedenavond dj's!

Zaterdag 11 April 2009 heb ik een feest in de planning staan waarvoor ik nog verschillende artiesten zoek die geinterreseert en geinspireert zijn in house/ latin house.

Hievoor zoek ik nog 3 2 1dj's die voor een reisvergoeding en eventueel een extratje willen komen draaien.
(Voel je je geroepen? stuur dan even een mailtje met info en een livesetje van je naar kevinova@gmail.com)
Ik zal niet al te kieskeurig zijn en mijn mening terug sturen. Denk er aan he somers, niet teveel eclectic dirty house erdoorheen. (Er zal een club-standaart dj-set staan: 2x cdj 1000mk2/3 djm 600 en 2 Technics slk-1200.)

Ik ben helemaal op zoek naar een Alt Saxofonist die geinterreseerd is om op house te improviseren.
(Kennen jullie me een tip geven naar iemand die je toevallig kent?)

En als klap op de vuurpijl een zanger/zangeres die haar/zijn medeleven wilt geven door te zingen en soms te hosten/mc-achtig.

Het feest zal in Zaandam plaatsvinden en er gaat in de zaal iig rond de 700 man en duurt van 23.00 tot 4.00.

Groet,
Kevin.

http://www.kade.nl/agenda/nonzenz/ (Word geupdate z.s.m.)
User edit by Kevinova on 19-03-2009 @ 20:24:44 (44%)

What do you think about Djs en muzikanten gezocht! ??

Vote :   
Bartjens    posted on 01-04-2009 14:02
Poster: djmamo
ik hoop dat het leuk word als afsluiter, en niet dat iedereen voor mij al de grote hits hebben gedraait....

:P, ben er bang voor...

Is er al bekend wanneer de sax, zang enzo spelen?
 Hoeveel personen worden er eigenlijk verwacht? Winking my eye
www.djbrowbeat.com
djmamo    posted on 01-04-2009 19:06
ja ben ook benieuwd of dat al bekend is
www.moonentertainment.nl
Bartjens    posted on 06-04-2009 12:04
Poster: Bartjens
Is er al bekend wanneer de sax, zang enzo spelen?
Hoeveel personen worden er eigenlijk verwacht? Winking my eye

Cool
www.djbrowbeat.com
Kevinova    posted on 06-04-2009 13:15
Zang, percussie en sax zullen de hele tijd spelen.

Personen wat verwacht word moet je even aan Kimberley vragen.
Jer-E    posted on 09-04-2009 11:10
Poster: djmamo

ik hoop dat het leuk word als afsluiter, en niet dat iedereen voor mij al de grote hits hebben gedraait....
en of sommige wel binnenkomen Winking my eye

ik hoop hetzelfde mamo :P heb in ieder geval wel wat leuke klappers klaar staan Happy, laughing maar hoop dat de gaste voor mij er wel een beetje rekening mee houden :p ..... voordeel mamo is dat wij gewoon lekker door kunnen rammen bij wijze van Happy, laughing 

Snoey    posted on 09-04-2009 13:02
Lekker creatief zijn dus, inplaats het zelfde kunstje te doen door de klappertjes te draaien die half NL draait Winking my eye
www.soundcloud.com/ten-hooven
djmamo    posted on 09-04-2009 20:03
Creatief zijn is niet moeilijk, heb nog veel platen liggen die ik normaal niet draai, omdat je dan de hits moet draaien.

Maar dat zijn natuurlijk ook gewoon vette platen.

ben nog ff wat aan het zoeken op beatport en zaterdag knallen, is ook niet zo moeilijk als afsluiter.....
Zijn er nog mensen van het forum die komen, en die niet draaien?
www.moonentertainment.nl

This is an old Topic

No new postings for 6.012 days.
 Post CommentThat would be 200.4 months
or a whopping 16.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

249 Users online: 57 Guests (192 Unknown)
Pages generated today : 15.695
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.489.468