Ik ben DJ Nood en ik "draai" al sinds mijn 14. Ik ben begonnen door een dubbele cd-speler te kopen en een mengpaneel met beatcounters. Toen dacht ik nog dat je gwn dezelfde bpm moest hebben om een goede mix te maken:d. Nadien, toen ik wel door had wat te doen, ben ik overgeschakeld naar numark axis 9 waar mijn eerste deftige mixen uit voortvloeiden. Nu ben ik weeral veranderd van cd-speler, het zijn nu CDJ-400's geworden.
Ik ben nu 4 jaar bezig(waarvan 2 jaar zonder iets bij te leren) en het begint al aardig te lukken. Ik draai af en toe al op een fuif waardoor mijn ervaring weer groter wordt.
Ik hoop op dit forum vele tips te vinden en zo mijn kunnen te vergroten :p
Grts, Nood
What do you think about even voorstellen: DJ Nood ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik zie wel meer mensen alleen op de bpm counter kijken. hiermee kom je een end, maar het is toch het beste als je het leert zonder een bpm counter op je audioset.
voor de rest:
WELKOM
User edit by DanielD on 16-03-2009 @ 19:59:23 (14%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community