Opendeurdag Dj Shop Tessenderlo (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 15-03-2009 23:24
Opendeurdag Dj Shop Tessenderlo
Op zaterdag 4 en zondag 5 april 2009 houdt Dj Shop EP Electronics in Tessenderlo hun opendeurdag
In deze 2 dagen kun je onze shop uitgebreid leren kennen.

Wat is eigenlijk Dj Shop Tessenderlo?

Wij zijn een fysieke winkel gelegen in Tessenderlo.
Wij houden ons bezig met het verkopen en verhuren van licht & geluid & video.
De verkoop is uitlopend van merken als Denon, Pioneer, IMG Stage-line, JB-systems, Briteq, ...

Wat valt er te zien 4 & 5 april 2009

Wij verzorgen demonstraties van alle het materiaal dat wij verkopen & verhuren.
Buiten zal u een uitgebreide laser & light show van ons krijgen, met onze nieuwe 7 kleuren Club Laser van Briteq.
Uniek in onze omgeving is het Message Party-concept, dit is dat u met uw gsm naar een bepaald nummer een sms stuurt, en dit verschijnt om een groot scherm, dit kan u uitgebreid komen testen @ onze opendeurdag.
Natuurlijk zal dit alles zijn onder het genot van een hapje en een drankje.

Voor de mensen die iets willen kopen tijdens deze dag, kan u genieten van onze opendeurdag kortingen,
en voor de gelukkige onder ons is er ook de mogelijkheid om bepaalde dingen te winnen!

Als u nogmeer info wenst, kan u altijd contact opnemen met Dj_Fantasy van het forum.

dj2dj.nl
Mod edit by Lead on 15-03-2009 23:28 (12%)

What do you think about Opendeurdag Dj Shop Tessenderlo ??

Vote :   

timmy90    posted on 02-04-2009 19:22
okidoki,
zal u wel ergens vinden,
kom zondag rond de middag
timmy90    posted on 02-04-2009 21:20
hebben jullie serieus beats 56 nog ligge?
dan mag je die opzij legge voor mij!
Nick_V    posted on 03-04-2009 20:59
Op plaat hebben we wel een stel Serious Beat..
Op cd hebben we nu momenteel enkel Solid Sounds album.
timmy90    posted on 03-04-2009 21:15
ok,
kom toch kijken...
tot zondag!
Nick_V    posted on 03-04-2009 22:31
Gaan nu vertrekken naar huis!
Alles is klaar voor morgen The Big Day!

De trussen staaten buiten klaar met alles van onze verhuur,
Binnen is alles aangesloten en klaar voor mensen die iets willen testen!

See ya'll tomorrow
timmy90    posted on 04-04-2009 07:31
succes met de opendeurdag!
Dj_Fantasy    posted on 05-04-2009 08:43
Gisteren een geweldig dagje gehad, maar de vermoeidheid begint wel toe te slaan:p elke week middernacht in mn bedje, en s'morgensvroeg er weeral snel uit.

Gisteren mag wel gezegd worden is een top dag geweest, maar hopelijk vandaag beter!!
Dadelijk onze vierkant truss opnieuw volhangen met licht & geluid, en dan kunnen jullie komen genieten van onze verhuur & verkoop area!

Als je geinteresseert bent in iets! VOORAL VRAGEN!! Nu geleden op veel producten dumpkortingen!!
dj2dj.nl
timmy90    posted on 05-04-2009 08:47
naar de bakker voor mijn vrouwtje mijne maat ophale en vertrekke se,
wel een uurtje rijde :p
XMatiC    posted on 05-04-2009 16:40
Het was leuk ,
en het draaien ging goed
goede service en ook vriendelijk :P
ik heb lees plezier voor een week :P
www.youtube.com/LennertDJ
timmy90    posted on 05-04-2009 17:46
juist terug,
4 uur daar geweest
en veel goede stuff kunne teste,
toffe gadgets propere winkel en super vriendelijke service,
serato testen was een echte topper!
XMatiC    posted on 05-04-2009 18:08
Poster: timmy90
serato testen was een echte topper!

Ja dat vond ik ook mooi !
Dj_Fantasy    posted on 05-04-2009 22:35
Leuk om eens de mensen achter de avatar te zien.
Inderdaad was Serato een leuk systeem, en was het NOG leuker op onze grote verhuur set..
Hoewel ik het idioot vondt dat de buren aan het klagen waren over geluidsoverlast, terwijl je kon zien dat onze set richting industriepark was gerichtWinking my eye

Voor de mensen die zijn geweest is er natuurlijk wat leuks uitgedeeldWinking my eye Hopelijk hebben jullie er veel plezier aan!

Natuurlijk was het wel op een bepaald moment zo druk, dat we niet iedereen direct konden helpen, gelukkig zijn er dan op die momenten altijd wel dj's die wat muziek verzorgenWinking my eye
Maarja, we hebben jullie zogoed mogelijk proberen te helpen, hopelijk hebben jullie het een beetje naar je zin gehad!
Zoals jullie weten staan onze deuren open en ons gear aan voor jullie om te testen!

@ Timmy90: Natuurlijk hopen wij binnenkort tochwel eens die nieuwe denon mengpanelen + DN-S3700 als demo-model te hebben staan!

@ XMatic: Nu weet je ook waar je DJ-magazine's kunt halenWinking my eye en ja, draaien op Serato ging ook goed bij jou! Met ook eens een wat hardere style dan House & Electro uit die speakers:P
dj2dj.nl
ArTy    posted on 05-04-2009 22:45
Beetje off topic, maar hebben jullie een Eks otus in jullie winkel om eens even te testen. Of bestaat die mogelijkheid? Heb namelijk intresse in het apparaat maar wil hem eigenlijk eerst testen. Hij staat alleen nergens naar mijn weten.
Dj_Fantasy    posted on 05-04-2009 22:53
Poster: ArTy
Beetje off topic, maar hebben jullie een Eks otus in jullie winkel om eens even te testen. Of bestaat die mogelijkheid? Heb namelijk intresse in het apparaat maar wil hem eigenlijk eerst testen. Hij staat alleen nergens naar mijn weten.

Qua midi hebben wij 0,0. Ik wil hier zelf nog verandering in brengen!
Eerst ga ik mij verder verdiepen in het timecode gebeuren met nu een Rane mengpaneel + Serato Scratch Live, en binnenkort met Traktor Scratch pro & duo.

Omdat ik merk dat naar midi-controllers in onze winkel weinig vraag is, en systemen als serato & traktor langzaam begint op te komen met cd-spelers als de cdj 400 of dn-s 3700, zal deze eerder de voorkeur hebben als demo-model te staan, dan een vrijwel onbekend toestel, met enkel 1 muziekmedium (Digitaal via PC).
dj2dj.nl
XMatiC    posted on 07-04-2009 21:01
Poster: Dj_Fantasy
Wij hebben nog leuke grote Denon DN-S3500 Poster, UDG Poster, SkullCandy, Stickers van JB-Systems, Briteq, Suprise DJR(?),..

de helft van dat heb ik nu :P
op jullie flyer "onze service maakt het verschil" is wel echt waar :P
ik heb de foto's ik stuur ze je wel door
timmy90    posted on 07-04-2009 22:48
idd een super service,
een echte aanrader!

This is an old Topic

No new postings for 6.001 days.
 Post CommentThat would be 200 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

414 Users online: 286 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 2.506
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.751.978