En het begon allemaal toen de stille mod
Alex op bezoek was en vertelde over zijn mooie nieuwe HDJ-2000, alleen had hij ge-googled en gevonden dat er ergens stond dat niet alle delen van metaal waren... Na even kijken bleek het er inderdaad te staan...
Toevallig lagen er 2 open geschroefde
DVJ-1000's op de tafel lagen waar ik net een nieuwe switch in aan het solderen was en waarvan de Play knop vervangen moest worden (hier is je Play knop dus voor gebruikt
Stephanie )
Tja, toen was er niet meer nodig dan Alex en de camera en zo is dit ontstaan. Ik had nog allerlei meer ideeen, maar gelukkig zei iemand dat ik hier maar moest stoppen...
Een week later was het monteren klaar na het uitzoeken van de fragmenten en de geluidseffecten. De eerste paar beats heb ik ook even snel in elkaar gezet. wil proberen vanaf nu netjes muziek te gebruiken voor mijn demo video's. Maak het zelf of vraag iemand toestemming voor zijn track uit de Productions, daar hebben we die modules voor uiteindelijk

De
HDJ-2000 die in het filmpje is gebruikt is en van mijn demo toestellen en deze is dus nog gewoon in gebruik op de weg en tijdens demo's. Niets afgeschreven of toch kapot gegaan.
En magnesium als ruw materiaal brand inderdaad erg hard, maar eenmaal verwerkt vliegt het echt niet meer in de fik hoor, zeker niet zo gemakkelijk als in het filmpje