Ik kan nu van een kennis tweede hands dit overkopen Synq SMX-1 mixer Synq X-TRM 1 draaitafel Synq CDX-1 dubbele cd speler Synq Scratchbox voor de CDX-1. Alles is nog in perfecte staat. En dit voor maar 990 euro.
Maar ik ben er nog steeds niet uit of ik dit wel of niet moet doen. ?
What do you think about wel of niet kopen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
lijkt me dan een HEEL nette prijs.... Synq Scratchbox voor de CDX-1. ik kan me hier zo 123 geen voorstelling bij maken, maar als het spul 100% in orde is/ en jij dit fijn vind werken als setje, is het zkr geen miskoop en weet ik zkr dat je er veel plezier van zult hebben
en als je die cd-speler niet gaat gebruiken zijn er denk ik mischien nog wel mensen met intresse. dan kun je sparen voor een evt. 2e synq Xtrm-1
die draai tafel is een Oem.. daar is dus helemaal niets mis mee. Die mixer is de Budget effecten mixer (of je moet een DJM/Nuo 5 willen koopen) En die cd speler is ook gewoon goed. Lijkt mij een zeer leuke prijs voor een leuke set.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community