Ik ben Nick Seys. Kennende als Dj Donatto ik woon in Adinkerke / Belgie..
Ik zit al heel m'n leven in de muziek. op m'n 14de leerde ik draaien met cd's (met een geleende numark axis 9 ). had al daar m'n connecties met een dj die al een hele carriére achter de rug heeft. is nu zijn laatste jaar dat hij dj is. want hij verkoopt alles.
ik heb altijd gehouden van een goeie bass,
zoals wij hier zeggen in west vlaanderen .. boenke boenke boenke
ik starte vooral met techno/dance/house Toen kwam de rage van jump / hardstyle.. waar je terug die bass in herkend.
en dan ingezien dat het niks voor ik was en ik wou mij terug trekken in het techno dance house gebeuren. momenteel heb ik op 16jarige leeftijd Electro leren kennen. wat mij seriuus bevalt. wat ik ook als dj draai Meestal is het nu electro en house.
Ik heb al een paar feesten gedaan, een tent met 200 a 300 man. een carnaval feesje in een cafe van een kennis.. en overlaatst een paar verjaardag's fuiven.
Met ieder klein beetje kom je ergens denk ik. 3 April opent mijn oom een danscafe 2 dj's dat iedereen kent. en ik word de 3de
dat is 3 4 en 5 April .. ik moet een hele avond/nacht draaien op 5 april. ben momenteel nog bezig met een goeie playlist aan het maken.
kben wel wat zenuwachtig. gwn faalangst want het zal niet een danscafe zijn voor 50 mensen. en ik spreek dan wel over bijna elk weekend.
Ik heb geen dj gear , wat ik zeer spijtig vind. ik zit met het probleem dat ik niet kan kiezen tussen platen , of cd's. ik ben gewent om met die numark axis 9 te draaien. maar ik wil zelf mijn cd speler hebben, met mixer.
tips of vragen mogen er altijd komen . ik denk dat het dit een beetje is!
Mvg Nick Seys / Dj Donatto
User edit by DjDonatto on 14-03-2009 @ 03:09:48 (28%)
What do you think about New: Donatto.. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Welkom hier! iedereen is voor het eerst op een groot feest wel een beetje bang. Maar als je de 1e overgang hebt gehad.. zul je zien dat je er vanaf bent
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Yo! Welcome @ DJR! :d Ik heb zelf Axis 9's en het zijn echt heerlijke spelers!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.038 days. Post CommentThat would be 201.3 months or a whopping 16.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...