Hi allemaal,
hierbij mijn EFX1000 inclusief originele Pioneer standaard tekoop. Gebruik hem op dit moment eigenlijk niet, net als de rest van m'n set, zonde om te laten staan

.
De EFX is in uitmuntende staat, nooit mee gesleept, rookvrije ruimte, altijd afgedekt. Aan de EFX zelf kan je gewoon afzien dat er niet mee gekloot is, helemaal netjes, geen dode pixels op de displays of andere grappen, gewoon zoals ie moet zijn. De 160 pagina's dikke gebruiksaanwijzing heb ik er ook nog bij.
De standaard zelf is ook in perfecte staat. De originele Pioneer standaard ziet er natuurlijk super mooi uit met achter in het groot Pioneer en wat ook belangrijk is is dat de EFX erg stabiel op de standaard staat

.
Naar mijn idee een perfect setje als je opzoek bent naar wat effecten. Beter krijg je het niet. Verschil met een nieuwe zal je niet merken, de efx en standaard zien er gewoon perfect uit!
Foto:
Prijs 750 euro of een goed bod, verzenden is mogelijk, maar kom gerust langs om de efx uit te proberen. Evt. ook zonder de standaard tekoop.
06-24534953