Beste DJR-mensen, Ik zoek een leuke radiozender die een beetje muziek in de richting van house, electro en top 40 draait, slam fm kan ik hier erg slecht ontvangen en van radio 538 word je ook niet vrolijk(teveel reclame en ''rustige'' nummers + teveel gepraat)
Voor mij hoeft er geen non-stop muziek gedraait te worden, maar ook niet non-stop gepraat :P Weet iemand nog een leuke zender die te ontvangen is in Nijmegen?
of je typt in google Online radiozender overzicht krijg je een site met een lijst. ik neem aan toch dat je online radio zenders bedoeld anders moet je maar gaan zoeken met je freq.
Ja, eigenlijk kun je het best zelf de afstemschaal afzoeken en naar elke leuke zender die je tegenkomt een dag en dan de leukere een weekje luisteren. Gewoon alles noteren als je veel tegenkomt: frequentie, tijd, dag van de week, naam van de show etc.
Ehm, kreeg net te horen dat school een aantal pc's weg doet:P ik zet wel een tweede pc aan met internetradio, hier mag een slotje op, maar iig thx iedereen!.
Conrad verkoopt "gewone" tuners die met een juiste aansluiting alle internetzenders ontvangen. Geen pc meer nodig voor alle i-net zenders maar wel lekker in de huiskamer je favorieten!!
Eyy, dit is ook wel handig ja, ga ik eens naar kijken:D
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.