Poster: ccc
Probleem met I tunes is dat ik dat gebruik voor mijn Ipod.
En ik doe helaas altijd domme dingen waardoor er iets fout gaat met men bibliotheek en er rare dingen met mijn ipod gebeuren. :P
Dus door die negatieve ervaringen heb ik geen zin om met I tunes te werken.
Poster: Ferrox
Nu we het hier toch over een bibliotheek hebben;Weet iemand een (gratis) id-tag programma voor MAC OSX?? Ik wil eens heel mijn bibliotheek doorspitten met een dergelijk programma om alles goed te zetten..
Nu we het hier toch over een bibliotheek hebben;Weet iemand een (gratis) id-tag programma voor MAC OSX?? Ik wil eens heel mijn bibliotheek doorspitten met een dergelijk programma om alles goed te zetten..
Poster: mrwhoopiePoster: Ferrox
Ja kan toch gewoon je tags aanpassen met iTunes zelf?Of bedoel je iets anders?Dan ben ik wel even zoet met 30.000 nummers.Ik zoek iets wat grotendeels automatisch en geavanceerd werkt.
Poster: HouseContainer
MediaMonkey, zeer krachtig en zelf uit te breiden. Bied ondersteuning voor bijna alle geluidsformaten en werkt met een database waardoor het super snel is.
Is misschien even wennen in het begin, maar bied bijna alles wat je nodig hebt. Betaalde versie bied ook ondersteuning voor alle Apple apparatuur.