[TK] Technics SL-DZ 1200 (3 stuks) (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sandr    posted on 11-03-2009 15:43
Beste resourcers,

Op mijn residentie staan 3 Technics SL-DZ 1200's die nooit worden gebruikt vanwege het simpele feit dat er daarna cdj 1000's zijn aangekocht.

Deze 3 spelers zijn nog in goede staat en komen volgens mij uit 2005 (heb de bon nog niet kunnen vinden).
Nieuwprijs van deze spelers is meer dan 1000 euro.

Omdat ik geen idee heb hoe deze spelers in de markt liggen heb ik geen vaste vraagprijs. Ze gaan dus weg tegen elk aannemelijk bod.

Ik zal zo spoedig mogelijk proberen de bon te vinden en foto's te maken.

Ik zou zeggen, bied maar los Winking my eye

Play that funky music white boy....
Mod edit by Lead on 11-03-2009 23:22 (2%)

What do you think about [TK] Technics SL-DZ 1200 (3 stuks) ??

Vote :   

Tekhead    posted on 10-04-2009 23:39
Tikfout simpele amai,amai
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Ilja    posted on 11-04-2009 23:46
Poster: Snoey
Zie ik nou goed dat je ook muziek vanaf SD kaart kan afspelen op de Technics? (cd/sd swtich)

Daar zitten hakken en ogen aan,  je moet een panasonic programma hebben ( SD Juxebox een soort iTunes ) om je MP3's naar secure MP3 of ACC over te laten zetten dan zal je pas fanaf SD kaart kunnen draaien.  Hebben ze toen zo gemaakt om auteurs rechten te beschermen. CoolMaar slim was het niet. 
User edit by Ilja on 11-04-2009 @ 23:47:18 (1%)
Flaged
Snoey    posted on 12-04-2009 06:32
Net zoals sony zijn cd's ging beveiligen tegen kopiëren, was ook niet slim.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Sandr    posted on 07-05-2009 11:46
Beste mensen,

Na een periode van stilte kan ik melden dat Ilja 2 spelers heeft gekocht en dat we er dus nog steeds 1 in de aanbieding hebben.

Nadeel is wel:

We missen een "slipmat" en 3 pootjes zitten los. Ik probeer de speler zo snel mogelijk weg te brengen om dit te laten fixen.  De speler werkt verder zoals het hoort en vertoont geen mankementen.

Richtprijs na reparatie: € 300
Richtprijs voor reparatie: Bied maar.

Ik hoor ervan.

Groeten
Ilja    posted on 07-05-2009 14:55
De spelers zijn top.  Dus als ik jullie was zou ik zeker voor die laatste gaan.   En een nieuwe  slipmat is al voor 25 dollar verkrijgbaar.
User edit by Ilja on 07-05-2009 @ 14:59:45 (12%)
Flaged
Sandr    posted on 07-05-2009 15:56
@ Ilja:

Heb je geen zin om met 3 decks te gaan werken?  Cool
Ik heb er nog 1 staan
Winston    posted on 07-05-2009 16:06
Als je hem gratis geeft ja, want hij heeft een 2 kanaals mixer die hij zal moeten vervangen en hij is eigenlijk nog beginner Smile
Tic Toc
User edit by Winston on 07-05-2009 @ 16:07:35 (97%)
Dubbel_Fristie    posted on 07-05-2009 16:27
Hoe ziet de speler eruit zonder slipmat? Dacht dat de platter uit een deel gemaakt was?
En hoe erg is het dat de 3 pootjes los zitten? Wiebeltie erg?
Graag eerlijk beantwoorde, heb serieuze interesse...

En uiteraard ben ik benieuwd wat je ervoor wilt zonder de reparatie, en hoe lang duurt de reparatie anders?
Veel vragen :P maar ben erg benieuwd Winking my eye
Ilja    posted on 07-05-2009 16:31
Poster: Winston
Als je hem gratis geeft ja, want hij heeft een 2 kanaals mixer die hij zal moeten vervangen en hij is eigenlijk nog beginner Smile

Mischien een beginner, maar ik vind dat ze beter draaien dan de Pioneer, enige verschil is dat Pioneer meer effecten heeft. 

@Sandr 

Gaat niet man, heb een 2 kanaals mixer, en moet nu even rustig aan met geld doen, Want in feite heb ik voor 3 technics betaald alleen een nooit ontvangen ( die klojo pak ik nog wel ).
Winston    posted on 07-05-2009 16:34
Erg van die klojo.

Dat van beginner is niet slecht bedoeld, je kunt best goed draaien. Maar ik ken maar weinig DJ's met drie decks die daadwerkelijk de mogelijkheden van een derde player in hun set up echt volop weten te benutten.

Maar 3 Technics SL-DZ's zou wel vet uitzien
Tic Toc
User edit by Winston on 07-05-2009 @ 16:35:22 (19%)
Sandr    posted on 07-05-2009 16:37
Wanneer je de pootjes er opklikt wiebelt hij helemaal niet.. Omdat ze niet vastgelijmd zitten laten ze snel los, maar met een drupje lijm kan je dit zelf makkelijk regelen.

Die slipmat is maar een heel dun schijfje dat boven op de platter ligt. Zonder de slipmat wordt scratchen moeilijk. Maar slipmatten zijn redelijk makkelijk te verkrijgen heb ik mij laten vertellen door Ilja hier van dit forum.

Misschien kan hij wat meer informatie geven hierzo.

Voor de reparatie gaat hij ongeveer 225 euro kosten. Hoelang de reparatie duurt durf ik echt niet te zeggen. Ik hoop hem eigenlijk voor reparatie te verkopen zodat ik niet meer achter de reparatie aan hoef.

Vandaar het grote prijsverschil (75 euro) terwijl je de pootjes zelf kan lijmen en een slipmat voor 15 euro kan kopen of zelfs zelf kan maken. 
Dubbel_Fristie    posted on 07-05-2009 18:51
Misschien Ilja wat vertellen over die slipmatten, want ik kan ze zo 123 niet op het internet vinden...

En in het begin toen je deze dingen verkocht ware alle speler perfect toch?
Hoe zijn deze gebreken gekomen? gevallen? niet gezien?
User edit by Dubbel_Fristie on 07-05-2009 @ 18:53:15 (100%)
Ilja    posted on 07-05-2009 19:15
Poster: Dubbel_Fristie
Misschien Ilja wat vertellen over die slipmatten, want ik kan ze zo 123 niet op het internet vinden...

Hopelijk gaan moderators niet al te moeilijk doen, hier is de website.  

http://www.senseihaus.com/home.htm 

En als ze de site verwijderen hier de naam ( Senseihaus ), ze verkopen per set en ook per stuk. 
Dubbel_Fristie    posted on 07-05-2009 20:43
Hmmm....  die slipmatten kosten 25$ en dan nog shipping vanuit Amerika... zal me zeker 40,- kosten.
Dan word het allemaal een beetje een duur grapje...

Wat heeft Ilja er voor betaald?
User edit by Dubbel_Fristie on 07-05-2009 @ 20:50:29 (21%)
Tekhead    posted on 07-05-2009 20:49
@ sandr: jij verkoopt je sldz ? wat is je prijs en zijn er mankementen aan  ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Sandr    posted on 08-05-2009 15:33
Poster: Dubbel_Fristie

Wat betreft de slipmatten heeft Ilja je al wat nuttige info gegeven.

In het begin dacht ik 3 perfecte spelers te hebben, bij nadere inspectie bleek de laatste speler er in deze staat aan toe te zijn geweest. Vandaar de prijsverlaging voor deze speler.

Maar als je de speler koopt voor 225, daar 40 euro bij doet voor een slipmat en de pootjes zelf vastlijmt dan heb je een goed werkende speler voor 265 euro. Bovendien doen de pootjes niet af aan de prestaties van het apparaat... Ook zonder pootjes is er prima mee te draaien.

@Tekhead

Zoals een aantal posts hierboven vernoemd:

We missen een "slipmat" en 3 pootjes zitten los. Ik probeer de speler zo snel mogelijk weg te brengen om dit te laten fixen.  De speler werkt verder zoals het hoort en vertoont geen mankementen.

tairip    posted on 08-05-2009 16:37
Poster: Sandr

Wat betreft de slipmatten heeft Ilja je al wat nuttige info gegeven.

In het begin dacht ik 3 perfecte spelers te hebben, bij nadere inspectie bleek de laatste speler er in deze staat aan toe te zijn geweest. Vandaar de prijsverlaging voor deze speler.

Maar als je de speler koopt voor 225, daar 40 euro bij doet voor een slipmat en de pootjes zelf vastlijmt dan heb je een goed werkende speler voor 265 euro. Bovendien doen de pootjes niet af aan de prestaties van het apparaat... Ook zonder pootjes is er prima mee te draaien.

@Tekhead

Zoals een aantal posts hierboven vernoemd:

Je zou me nog prijs PM'en
Sandr    posted on 08-05-2009 17:17
Poster: tairip

Je zou me nog prijs PM'en

Gedaan
Sandr    posted on 15-05-2009 11:36
Prijskick: voor reparatie 200 euro....

Is uiteraard te testen tijdens het afhalen.

Sandr    posted on 20-05-2009 10:52
Niemand?
harveyaldante    posted on 20-05-2009 13:10
op hoeveel staat het bod nu ?
Dolivieira    posted on 20-05-2009 21:43
300 per stuk is een hele mooie prijs voor de liefhebber.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Estacy    posted on 20-05-2009 22:22
Poster: harveyaldante
op hoeveel staat het bod nu ?

kijk 2 posts boven je Cool
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Ilja    posted on 21-05-2009 11:50
Mensen breek de knoop door en koop die speler, hij is zeer goed en heeft zat functies om lange rijd mee door te kunnen. En net zoals de draaitafels van technics is deze ook zeer robuust, ?en heeft maar 6 seconden CD laadtijd, dus 3 seconden meer dan een CDJ.?
Boyd    posted on 21-05-2009 12:16
Poster: Sandr
Prijskick: voor reparatie 200 euro....

Is uiteraard te testen tijdens het afhalen.

? 150 euro voor de speler,

110 Users online: 21 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 34.120
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.422.494