Poster: Luni-B
wat een kut school :P
Poster: ianroma
haha toevallig bij ons op school ook vandaag alleen dan gelukkig djm 600 en 2x cdj 1000mk3?Mocht in de pauzes draaien.
Poster: Luni-B
Tja die heb jij ook wel is he,, ik praat ook over een school het schoolbeleid snapje? ik noem geen enkele leerling !
Poster: DJADMIN
Nogal nutteloze opmerking, beetje over één kam geschoren...gewoon een simpele leerling dus...die indruk denkt te maken als dj....
echte dj's doen het uit passie, niet omdat je er wel eens ''beroemd'' mee kan worden of omdat het stoer is
Poster: Xtremerja t kan allemaal wel maar toch vind ik het hele iPod draaien systeem niks maar tis wel mooi dat het er is, mar persoonlijk vind ik het er niet uit zien als je in een club staat te draaien. tis niet afzeiken mar zo denk ik erover
Met 2x een iPod Touch of een iPhone kom je ook al aardig ver.
Werkt natuurlijk niet helemaal gladjes, maar als je ermee om kunt gaan zou het leuk kunnen zijn.
Poster: Saskia
Ik heb in de pauze ook wel eens voor de muziek gezorgd, ipod aan de ene kant laptop met vdj aan de andere kant.. meer middelen waren er niet maar ik kreeg er wel positieve reacties op dus
Poster: DJADMIN
Jaaa maarja, het is steeds normaler dat scholen zoiets toestaan...maargoed, dat moeten ze natuurlijk zelf weten...t word zo wel een beetje ''overhyped'' ! Maargoed...
Poster: TheHunter
Klopt, en naar mijn mening kun je niet eens mixen met een mengpaneel en 1 ipod, met de nadruk op >1< ipod.
Word tijd om er eens in de pauze een mooie Pioneer booth neer te zetten, samen met mijn vaders grote pa-set van 6X750 watt Bass + 6 X 600 watt Mid-Hoog. xD
Poster: TheHunter
Klopt, en naar mijn mening kun je niet eens mixen met een mengpaneel en 1 ipod, met de nadruk op >1< ipod.
Word tijd om er eens in de pauze een mooie Pioneer booth neer te zetten, samen met mijn vaders grote pa-set van 6X750 watt Bass + 6 X 600 watt Mid-Hoog. xD