hallo beste mensen ik ben hier nieuw wil graag dj worden en hoop dat jullie mij daar kunnen bij helpen.
ik heb nog niks aleen wel een beetje verstand en geld dus hopenlijk komen we ver bn bijna 15 dus nog een hele toekomst
What do you think about ben nieuw hier. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik heb nu 1254, 37 dus ik hoef alleen goede advies om me vader ook nog eens over te halen en ik zou wel eens willen weten wat nou echt leuker/handiger is (vinyl,cd?)
User edit by djgek1 on 19-08-2005 @ 10:35:19 (84%)
welkom, djgek! Leuke naam, echt hoor Maar over vinyl en cd zijn vast al wel topics geweest, en als je vind dat daar niets van waarde bijstaat, moet je even een nieuw topic starten daarover, krijg je denk ik meer reacties
Poster: Jorrit welkom, djgek! Leuke naam, echt hoor Maar over vinyl en cd zijn vast al wel topics geweest, en als je vind dat daar niets van waarde bijstaat, moet je even een nieuw topic starten daarover, krijg je denk ik meer reacties
Verkeerde bewoording Jorrit... 't is een gekke naam :P
meeste mensen die ik ken... en ikzelf ook.. vinden vinyl leuker
maar met cd kun je evenveel.. en het scheelt je een hoop geld op de langere termijn (+ je kunt je eigen tracks op cd zetten als je wilt produceren in de loop der tijd en vinyl snijden kost toch wel wat meer..)
maar ik denk dat je gewoon eens een dagje erop uit moet gaan testen wat bij jou past... vinyl of cd, paar cdj's aan de tand voelen, een paar TT's en dan ben je er zo achter (denk ik)
Direct Current (gelijkstroom) Alternating Current (wisselstroom) is het tegenover gestelde.
Welkom hier in ieder geval, en wat voor soort stroom je bent is niet super belangrijk
Let the BASS be louder
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.342 days. Post CommentThat would be 244.7 months or a whopping 20.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...