Poster: LLCoolP
Saskia heb jij nog niks meegemaakt tijdens het draaien?
Plaatje wat vastliep? Nummer wat eindigde wat jij niet hoorde omdat je de koptelefoon op had of dergelijke dingen?
Nooit iemand geëlektrocuteerd toevallig??Hoor het graag . .
Poster: Ferrox
Om elektrocutie te voorkomen zit er een aardlekschakelaar in het circuit. Met je 7 jaar ervaring zou je dat moeten weten! (7 jaar ervaring en afgestudeerd tegelijk kan ik niet volgen??)Het lassen met 24 volt is mogelijk door het enorme vermogen dat is opgeslagen in een accu. Je trekt wat vonken inderdaad, maar echt gek veel kan het niet kwaad als het maar niet te lang duurt. Want dat is weer niet goed voor de accu.Een keer kortsluiten is natuurlijk ook een mogelijkheid om de zaak spanningsloos te zetten (mits goed afgezekerd!)
Poster: ccc
(Hij zal waarschijnlijk 1 jaar bedoelen. Want volgens zijn profiel is hij 19.)
Zou volgens jou dan iemand van 19 jaar nog geen 7 jaar bezig kunnen zijn met electro?Uhm
Poster: ccc
Dat zeg ik toch niet?
Kan best dat je 7 jaar ervaring hebt, het leek mij alleen onwaarschijnlijk vandaar mijn eerdere reactie.
Heb je dat ook op je CV staan, 7 jaar ervaring?
Poster: tom-j
De Host van Kunstbende Broeikas die bijna een ruk aan je jogwheel geeft!
Poster: Mixt-Ape
Ik heb wel eens gehad dat er een of andere zatlap in de booth kwam en 2 pinten over een draaitafel gooide. Deze natuurlijk zo kapot als iets. Gelukkig stonden er nog CDJ's...