1 deck timecoded laten lopen (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : nnnnnnnnnnn

-nnnnnnnnnnnnnnn

Voting is only possible for our Members
DJHilde    posted on 05-03-2009 13:46
Ik heb een kort vraagje, namelijk;
Is het mogelijk 1 cd-deck (numark axis 4) via Virtual DJ timecoded te laten spelen, zonder dat ik hiervoor een externe geluidskaart aansluit. Dus dat je je deck gewoon aansluit op de lijn-ingang en dan weer op de output?Voordat ik een geluidskaart aan ga schaffen zou ik nl. eerst wel eens willen proberen óf deze manier van muziek inladen me bevalt..

EDIT: Ik krijg die Poll hierboven niet weg! Hoe die daar trouwens komt is me ook een raadsel..
User edit by DJHilde on 06-03-2009 @ 16:30:43 (25%)

What do you think about 1 deck timecoded laten lopen ??

Vote :   

DJHilde    posted on 30-03-2009 15:45
Even 'n kickje:

De meeste problemen zijn inmiddels opgelost, 't lag inderdaad aan de instellingen van 't geluid van de computer!
Maaarrr, nu heb ik nog wel een paar 'opmerkingen'/vragen

Play werkt goed, maar Cue niet! Als ik normaliter een paar keer op play druk achterelkaar, springt 'ie weer naar 't vorige cuepunt, dat gebeurt nu niet, het nummer speelt dan gewoon door. Wat ik liever zou hebben is dat het gewoon gaat functioneren als bij een normale cd, zodat ik goed in kan mixen!
Ook werkt het loop gedeelte niet! Nou ben ik bang dat dat ook niet kan, maar toch, ZOU het kunnen, om dit wél functionerend te krijgen?

Ik gebruik Virtual DJ versie 3.4

This is an old Topic

No new postings for 6.006 days.
 Post CommentThat would be 200.2 months
or a whopping 16.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

311 Users online: 244 Guests (67 Unknown)
Pages generated today : 132.341
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.479.119