(Sensation) BLACK 2009 Belgie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ccc    posted on 04-03-2009 20:04
www.black.eu

21 maart is het feest BLACK in de Ethias Arena in Hasselt.

Line up BLACK

Black Identity
Black in time
Brennan Heart
Coone
D-Block & S-te-Fan
Deepack
Endymion
Headhunterz
Nosferatu
Ruthless
The Prophet
Tommyknocker
Zany
MC: DV8
MC: Ruffian

Zijn er meer mensen hier die een gokje wagen bij onze buren om te checken of ze daar ook vette feestjes kunnen houden? Cool

What do you think about (Sensation) BLACK 2009 Belgie ??

Vote :   

Lead    posted on 04-03-2009 20:19
Geloof mij, dat kunnen ze wel Winking my eye

Sensation is trouwens een nederlandse productie die wereldwijd wordt uitgevoerd. daar zal het dus niet aan liggen.
Let the BASS be louder
ccc    posted on 04-03-2009 20:23
Ja dat dacht ik ook, maar ik heb gehoord en las het ook op sites dat het geluid vaker moet tegenvallen in België.
Dyno    posted on 04-03-2009 20:47
Poster: ccc
Ja dat dacht ik ook, maar ik heb gehoord en las het ook op sites dat het geluid vaker moet tegenvallen in België.

Bij de laatste Black in Nederland viel het geluid ook tegen. Maar dat kwam natuurlijk door die aRENa.

Ben een keer in Sportpaleis Antwerpen geweest, en daar was het geluid wél goed. Geen idee hoe dat in Hasselt is.

Wel een lekkere line-up.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
ccc    posted on 16-03-2009 11:47
Niemand die komende zaterdag gaat stampen in hasselt?
Sound-Division    posted on 16-03-2009 16:07
Jaja aanwezig :D
Hopelijk een beetje druk
Detroyt    posted on 16-03-2009 16:54
Ben een keer in Sportpaleis Antwerpen geweest, en daar was het geluid wél goed. Geen idee hoe dat in Hasselt is.

Ben 3 weken gelenden naar Regi In The Mix geweest in de Ethias Arena, en daar was het geluid zeker wel goed.
kuituhh    posted on 16-03-2009 16:56
ik ga een gokje wagen in hasselt :D zin in BLACK!
Spin that Sh!t BAM!
TheHunter    posted on 16-03-2009 17:14
En dat ligt gewoon aan het geluidsbedrijf, niet aan de arena, als ze gewoon het podium in het midden doen en van daaruit rondom line-arrays hangen, met óók verderop een tweede rij in het rond(als jullie me nu volgen:P) dan klinkt het super.
Dit hadden ze hangen bij ''de toppers'' en het is niet mijn muziek, maar het klinkt erg goed.
Ps. Ook voldoende bass erbij dan he:p
Convert    posted on 16-03-2009 18:40
Jammer dat het zo ver weg is! Want het is wel 16+ had graag met paar kameraden heen gewild, maar dna zou ik daar moeten overnachten Winking my eye
ccc    posted on 16-03-2009 21:12
wat nou overnachten. Openbaar vervoer.
Convert    posted on 16-03-2009 21:29
Ja maar ik moet dan wel met een groep waar vast wat dronke mense dan tussen zit nog 4uur reizen als het niet meer is :P
ccc    posted on 16-03-2009 22:36
Ja vet toch haha.

Ik vond dat altijd wel lache. Beetje lol trappen in de trein van te voren. Feesten, en weer op de reis terug lol trappen. Cool

Nu hebben we een bob geregeld, is ook wel lache. (Behalve voor de bob uiteraard haha)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

316 Users online: 274 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 24.203
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.292.176