Geloofwaardig
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

walteur    posted on 03-03-2009 18:07
Dag beste DJ-resourcers, ik was juist eens tweedehandssites aan het afgaan,
en toen kwam ik dit zoekertje tegen, ik kon het niet geloven, is dit wel geloofwaardig??
Ik heb dan contact opgenomen met die persoon, en hij zegt me dat hij plots verhuisd is en
dus niet meer in Luik woont, en hij zegt me alleen maar dat de spelers niet oud zijn, maar verteld me niet van wanneer ze zijn, ik vind het nogal ongeloofwaardig, wat denken juliie??

LINK

What do you think about Geloofwaardig ??

Vote :   

Bartjens    posted on 03-03-2009 18:09
Poster: walteur
Dag beste DJ-resourcers, ik was juist eens tweedehandssites aan het afgaan,
en toen kwam ik dit zoekertje tegen, ik kon het niet geloven, is dit wel geloofwaardig??
Ik heb dan contact opgenomen met die persoon, en hij zegt me dat hij plots verhuisd is en
dus niet meer in Luik woont, en hij zegt me alleen maar dat de spelers niet oud zijn, maar verteld me niet van wanneer ze zijn, ik vind het nogal ongeloofwaardig, wat denken juliie??

LINK

Trap er niet in!! Is dikke fake! 

Zeker een leuk verhaaltje met geld overmaken enzo :P

Nee, ik geloof er niets van, je zult niet de eerste zijn die erin trapt! Cool
www.djbrowbeat.com
FML    posted on 03-03-2009 18:10
mwa het kan de foto's zijn zowiezo niet recent , en ja gewoon niet voor uit betalen kan er vrij weining mis gaan toch? gewoon eve langs gaan bekijken etc weetje het van zelf
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
walteur    posted on 03-03-2009 18:13
Poster: Luni-B
mwa het kan de foto's zijn zowiezo niet recent , en ja gewoon niet voor uit betalen kan er vrij weining mis gaan toch? gewoon eve langs gaan bekijken etc weetje het van zelf

heej Luni-B, dat bedoel ik net Happy, laughing eerst woonde hij in Luik, dus was het geen probleem, want dat is 70 km van mij thuis, maar nu neem ik contact met hem op, en woont hij plots op een heel andere plaats en wilt het alleen opsturen voor het betaalt is snap je Happy, laughing
FML    posted on 03-03-2009 18:20
Kan je in het frans zeggen dat hij de kut ***** en de ***** en de f**** k**** kan krijgen Cool
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
walteur    posted on 03-03-2009 18:27
Poster: Luni-B
Kan je in het frans zeggen dat hij de kut ***** en de ***** en de f**** k**** kan krijgen Cool

avec plaisir :p
Bambilaner    posted on 03-03-2009 18:29
Om een of andere reden zien zoekertjes met zoveel hoofdletters in de titel er nooit geloofwaardig uit... Prijs lijkt ook niet echt realistisch voor nieuwstaat, dus als die man werkelijk die djm en cdj's te koop heeft staan, lijkt het mij dat ze gestolen of 'van de boot gevallen' zijn...

Onthou: 'Wat te mooi lijkt om waar te zijn, is vaak ook te mooi om waar te zijn...'
www.facebook.com/vinniebegooddj
OneSixty    posted on 03-03-2009 18:37
sowieso dat fransen niet te vertrouwen zijn  Cool

net toevallig ook die tweedehands site aan het afgaan, stond er iemand met 3 advertenties met in elks een setje cdj1000 mk1, 2 & 3.

allemaal in nieuwstaat en enkel thuis gebruikt...

ziet er ook vaag uit naar mijn mening :p
User edit by OneSixty on 03-03-2009 @ 18:38:41 (23%)
Bambilaner    posted on 03-03-2009 18:41
Poster: Lightzone
sowieso dat fransen niet te vertrouwen zijn  Cool

net toevallig ook die tweedehands site aan het afgaan, stond er iemand met 3 advertenties met in elks een setje cdj1000 mk1, 2 & 3.

allemaal in nieuwstaat en enkel thuis gebruikt...

ziet er ook vaag uit naar mijn mening :p

Het is een Waal, die zijn erger. Neen, dat heb ik niet gezegd.

Ik vind die foto op die dozen trouwens ook maar verdacht...
www.facebook.com/vinniebegooddj
Saskia    posted on 03-03-2009 18:53
Waar woont hij nu dan zegtie?
walteur    posted on 03-03-2009 18:55
Poster: Saskia
Waar woont hij nu dan zegtie?

uit zijn mail: dans la region togolaise
Lead    posted on 03-03-2009 19:46
In de huppeldepup regio... jaja...

dit stinkt !
Let the BASS be louder
Mixt-Ape    posted on 03-03-2009 19:57
dude...trap er NIET in...100000000000000% fake
qntr0l    posted on 03-03-2009 20:33
Zeg gewoon dat je het op wilt halen. Zo groot is Belgie niet, en voor die prijs kan je ook wel een dagtripje maken.

Anyway, kleine kans dat hij hiermee akkoord gaat, omdat dit gewoon dikke vette fake is.
Saskia    posted on 03-03-2009 20:46
Poster: Lead
In de huppeldepup regio... jaja...

dit stinkt !

ja hier klopt denk ik ook niet van..
Speel het spelletje mee zeg dat je ze op wilt halen.. zoals hierboven al wordt gezegd..
Kan je kijken hoe hij daarop reageert..
Snoey    posted on 03-03-2009 21:01
Een leuk klusje voor Peter R de Vries. 
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 03-03-2009 @ 21:01:50 (2%)
walteur    posted on 04-03-2009 13:18
bedankt allemaal voor de informatie Happy, laughing ik kijk verder voor serieuze verkopers :D
DAW    posted on 04-03-2009 13:39
Meld het anders ook even bij de verkoop site. Blijft een vaag verhaal van de verkoper. Indien de verkoop site ook vind dat er een luchtje aan zit zullen zij de advertentie verwijderen (negen van de tien keer) Winking my eye
http://EOSfotografie.nl
DJTruth    posted on 04-03-2009 21:04
Gast, dit kan niet echt zijn! Laatst had ik op marktplaats. Bood iemand ?150,- op mn Behringer VMX-300 die te koop staat. Dat is dus de nieuwprijs! Een of ander engels persoon. Dat hij het ''item'' wou hebben voor een kennis. Dat ik het maar moest opsturen en ik eerst mijn paypall moest geven. Hij zou het geld overmaken. Was dit maar maar. ?400,- voor deze set. Had ik hem direct aangeschaft! MCD's verkocht en dat geld bij het potje voor mn cdj-800 haha! Tim
dondanielo    posted on 05-03-2009 00:05
ik vind het ook een beetje een vaag verhaal..

let maar eens op de fotos !

foto1: de totale set
foto2: de mixert naast een tafel
foto3: de cdj200 naast een cdj1000
foto4: de cdj 200 nog eens los op een doek

natuurlijk zeggen zulke foto's niet veel, maar als ik zo'n advertentie zou plaatsen zou ik gewoon een keer foto's maken en klaar :P
enja gewoon een paar pix van google erin gooien is ook een beetje "makkelijk", ik zet er liever plaatjes van het product zelf bij..
400€ is überhaupt niet realistisch, ik bedoel niemand wil z'n pioneer set voor zo'n prijs de deur uit doen..
maarja ook ik vind: 'Wat te mooi lijkt om waar te zijn, is vaak ook te mooi om waar te zijn...'
User edit by dondanielo on 05-03-2009 @ 00:09:59 (25%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

315 Users online: 185 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 41.101
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.934.646