Terug van weg geweest: Jer-E (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jer-E    posted on 03-03-2009 11:52
Hey Jongens,

Misschien kennen sommige my nog misschien andere niet. (had namelijk niet zo'n geweldige reputatie maar ga dit proberen recht te zetten :P)
Ik ben jerry en kom uit sliedrecht ik draai nu inmiddels 3 a 4 jaar en heb al verschillende ervaringen opgedaan in verschillende formaten van clubs.
varieerend van HMH Dancetour alcazar en brothers tot club havana en dj contest in oa Baxshop.

Tegenwoordig ben ik veel profecioneler bezig en draai ik onder 2 namen en nog een duo koppel.

1e djnaam : Jerry J - draai ik alleen puur house club en electro
2e djnaam : j-licious - draai ik Eclectic met dikke hiphop en r&b
3e Duo naam: Dayo nasty hier draai ik samen met myn maatje daniel aka dj nasty ook draaien we onder deze naam wel eens alleen als 1 van ons niet kan Winking my eye.

Laatste tijd zijn wij zelf erg bezig geweest met het organiseren van de FREAK feesten in club havana.
misschien hebben een aantal van jullie die contest al gezien.

We hebben artiesten gehad als Sidney samson vato gonzales marc benjamin quintino en nog veel meer.
ook zijn we erg bezig geweest met producen en dan meer onder de naam dayo nasty.

ook heb ik deze maand een mxitape uitgebracht en deze is heironder te vinden en ook in het productions gedeelte.

so let me know.

Greetz J.

What do you think about Terug van weg geweest: Jer-E ??

Vote :   

ScottB    posted on 04-03-2009 15:50
Welkom terug, kan me je laatste post ook echt niet meer herinneren.
DjVictorF    posted on 04-03-2009 16:14
Welkom terug! Ik heb miss wel is een paar posts gezienWinking my eye (wel oude denk ik)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Convert    posted on 04-03-2009 16:29
Welcome back Winking my eye
djvnzza    posted on 05-03-2009 10:36
Welcome back!Winking my eye
xxThe enforce
Bastian    posted on 05-03-2009 13:04
Kan je me je laatste post nog goed herrineren (ik kom hier nooit meer stelletje...) :P Achja vooruit he Jer haha
Jer-E    posted on 05-03-2009 13:20
Poster: Bastian
Kan je me je laatste post nog goed herrineren (ik kom hier nooit meer stelletje...) :P Achja vooruit he Jer haha

whahaa bas late we die zin maar niet afmaken Winking my eye gheghe :P topic is removed door lead (A) gelukkig :D.
Saskia    posted on 05-03-2009 16:07
waarom was je zo boos dan :P?
Jer-E    posted on 05-03-2009 17:58
Poster: Saskia
waarom was je zo boos dan :P?

laten we het erop houden dat ik het er niet mee eens was hoe bepaalde admins hier omgingen met de forum regels Winking my eye
Lead    posted on 05-03-2009 18:15
Laten we nu het verleden maar eens met rust laten... Winking my eye
Let the BASS be louder
RenéKuppens    posted on 05-03-2009 18:30
Ik ken jerry nog goed,,

maar leuker nog om te zien dat hij nu dayo Nasty is,, toch wel aardig ver geschopt onder de dirtyhouse mannetjes..

zie je naam wel eens vallen!
Jer-E    posted on 05-03-2009 19:06
Poster: RenéKuppens
Ik ken jerry nog goed,,

maar leuker nog om te zien dat hij nu dayo Nasty is,, toch wel aardig ver geschopt onder de dirtyhouse mannetjes..

naja dayo nasty is niet alleen ik he :P even voor de duidelijkheid Happy, laughing. jij trouwens ook lekkere plaatjes Winking my eye heb je.
Saskia    posted on 05-03-2009 19:40
Ik ken jerry nog goed,,

bedankt voor je sms hahaha!
RenéKuppens    posted on 05-03-2009 20:05
Poster: Jer-E

naja dayo nasty is niet alleen ik he :P even voor de duidelijkheid Happy, laughing. jij trouwens ook lekkere plaatjes Winking my eye heb je.
  txs gast.. trouwens ik was net door me map aan het blaaderen kwam ik die biertjuhzz zuipe tegen meende al dat die van jullie was Winking my eye

@ Saskia,, ja toch Winking my eye
User edit by RenéKuppens on 05-03-2009 @ 20:05:46 (12%)
Jer-E    posted on 05-03-2009 21:57
txs gast.. trouwens ik was net door me map aan het blaaderen kwam ik die biertjuhzz zuipe tegen meende al dat die van jullie was Winking my eye

ja die heeft daniel gemaakt :P haha hij is meer van de producties :p
Roov    posted on 05-03-2009 22:15

Die heb ik hier ergens ook nog liggen Winking my eye
lekker nummer! :d

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

247 Users online: 66 Guests (181 Unknown)
Pages generated today : 20.539
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.494.312