Poster: Bastian
Kan je me je laatste post nog goed herrineren (ik kom hier nooit meer stelletje...) :P Achja vooruit he Jer haha
Poster: Saskia
waarom was je zo boos dan :P?
Poster: RenéKuppens
Ik ken jerry nog goed,,
maar leuker nog om te zien dat hij nu dayo Nasty is,, toch wel aardig ver geschopt onder de dirtyhouse mannetjes..
zie je naam wel eens vallen!
Ik ken jerry nog goed,,
maar leuker nog om te zien dat hij nu dayo Nasty is,, toch wel aardig ver geschopt onder de dirtyhouse mannetjes..
zie je naam wel eens vallen!
Poster: Jer-Etxs gast.. trouwens ik was net door me map aan het blaaderen kwam ik die biertjuhzz zuipe tegen meende al dat die van jullie was
naja dayo nasty is niet alleen ik he :P even voor de duidelijkheid. jij trouwens ook lekkere plaatjes
heb je.
txs gast.. trouwens ik was net door me map aan het blaaderen kwam ik die biertjuhzz zuipe tegen meende al dat die van jullie was
@ Saskia,, ja toch
txs gast.. trouwens ik was net door me map aan het blaaderen kwam ik die biertjuhzz zuipe tegen meende al dat die van jullie was
@ Saskia,, ja toch
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.