Hey Jongens,
Misschien kennen sommige my nog misschien andere niet. (had namelijk niet zo'n geweldige reputatie maar ga dit proberen recht te zetten :P)
Ik ben jerry en kom uit sliedrecht ik draai nu inmiddels 3 a 4 jaar en heb al verschillende ervaringen opgedaan in verschillende formaten van clubs.
varieerend van HMH Dancetour alcazar en brothers tot club havana en dj contest in oa Baxshop.
Tegenwoordig ben ik veel profecioneler bezig en draai ik onder 2 namen en nog een duo koppel.
1e djnaam : Jerry J - draai ik alleen puur house club en electro
2e djnaam : j-licious - draai ik Eclectic met dikke hiphop en r&b
3e Duo naam: Dayo nasty hier draai ik samen met myn maatje daniel aka dj nasty ook draaien we onder deze naam wel eens alleen als 1 van ons niet kan

.
Laatste tijd zijn wij zelf erg bezig geweest met het organiseren van de FREAK feesten in club havana.
misschien hebben een aantal van jullie die contest al gezien.
We hebben artiesten gehad als Sidney samson vato gonzales marc benjamin quintino en nog veel meer.
ook zijn we erg bezig geweest met producen en dan meer onder de naam dayo nasty.
ook heb ik deze maand een mxitape uitgebracht en deze is heironder te vinden en ook in het productions gedeelte.
so let me know.
Greetz J.