het verschil tussen normale Dj's en Radio Djs (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Radio DJ's moeten niet de titel DJ hebben,,

-Klopt!!
-Mwow...
-Dj is wel de goede naam

Voting is only possible for our Members
Lukaz    posted on 17-08-2005 15:35
hey ik luister veel radio (Slam FM) maar ik vind gewoon DJ niet een goeie naam voor de radio dj..  want een DJ moet toch mixen?  of niet? wat vinden jullie hier van,, als jullie het er met mij eens zijn wat zouden jullie dan een goeie naam vinden voor een Radio DJ?
------
User edit by Lukaz on 17-08-2005 @ 15:47:06 (50%)
Mod edit by W.i.M on 17-08-2005 21:26 (31%)

What do you think about het verschil tussen normale Dj's en Radio Djs ??

Vote :   

Nvie    posted on 20-08-2005 21:14
Okay... kijken of ik het kan vinden
DJ_Mama    posted on 14-09-2005 14:02
Zelf zit ik ook @ het lokale studio-gat bij ons int dorp hier. En ik doe ook wel eens lekker los gaan in een club (als deejay).

Maar ik zal jullie eens wat vertellen: vroeger......, lulde de DJ in de dancing ook de plaatjes gewoon aan elkaar. Toen hadden ze nog niet gehoord van een Xone of een DJM. En drempels kenden ze toen ook niet, alleen maar gaten. Dus eigenlijk is het daar uit ontstaan.

Dus wat betreft de stelling ben ik het volledig oneens. Het is echt niet zo makkelijk als je denkt, hoor, en lullen en de goeie knoppen vinden en dan zorgen dat het ook nog een beetje klinkt en ergens op slaat!

Gupy    posted on 14-09-2005 16:41
Ik ben het er ook mee NIET mee eens.

Hoofdzakelijk vinden de DJ's van tegenwoordig hun hobby zo verheffend dat ze denken dat ze ook maar enige aanspraak kunnen maken op een "titel".....als is die titel maar DJ.

Een DJ is een DJ of hij nu praat, onzin verkoopt, mixt of wat dan ook doet achter z'n werkplek.

Jongelui die thuis een hifi setje aan een Conrad mixer van € 25,00 hebben staan kom je op internet ook tegen met de grootste n00b vragen die er maar zijn....maar wel DJ Huppeldepup in hun username hebben staan.
Ook kunnen ze dan trots vertellen op school dat ze DJ zijn...want ze zijn nu eenmaal DJ en dat is Tiësto ook.
DJ_Mama    posted on 14-09-2005 17:34
Hèhè.....geef Thijs Verwest ook een Conrad mixer, kijken wattie der dan van maakt.

En tsjah, Gupy heeft het eigenlijk aan het rechte eind. Sla de dikke van Dale er maar op na (of pagina 1 van dit topic).

This is an old Topic

No new postings for 7.178 days.
 Post CommentThat would be 239.3 months
or a whopping 19.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

261 Users online: 17 Guests (244 Unknown)
Pages generated today : 89.718
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.567.719