Wie had het ooit nog gedacht, dat een ecler mixer stuk kon gaan

. Mij is het overkomen, het geval is dat er denk ik een filter(s) kapot is. Ik krijg namelijk uit mijn master 1 geen bas meer en uit mijn master twee alleen op 1 kanaal bas. Heel apart verhaal. Heb nu even een mailtje gestuurd naar "nieuw lijn" (waar ik hem destijds gekocht heb). Ik heb hem al meer dan twee jaar dus ben bang dat dit wel wat gaat kosten. Iemand die een goed advies heeft en/of een idee wat voor probleem mijn Ecler heeft?
ps. Altijd zeer netjes met de mixer omgegaan en is niet gevallen, gestoten etc.
Aanvulling:
Ik heb het even onderzocht en ik ben ervan overtuigd dat het niet aan de kabels ligt. Nu heb ik zelf wel ervaring als assistent geluidstechniek dus ben alle mogelijke oorzaken van het deffect nagegaan. Het staat er nu als volgt voor: Ik kan hem opsturen naar New-Line waar ze hem doorsturen naar de importeur die hem (geloof ik) gaat openmaken en onderzoeken, dit onderzoeken gaat mijn sowieso 60 euro kosten. Als de kosten (voor onderzoek en reparatie) onder de 125 euro blijven wordt hij gemaakt zonder dat ik daarvan op de hoogte wordt gesteld.
Wanneer de kosten boven de 125 euro uit gaan komen (vastgesteld na onderzoek) dan wordt er contact met me opgenomen om te overleggen of ik het bedrag, waarvoor de mixer gerepareerd kan worden het waard is. Of ik hem nu wel of niet laat repareren, die 60 euro onderzoekskosten ben ik sowieso kwijt.
Zelf denk ik, dat een Ecler Nuo 3 (de oude versie dus) van 2.3 jaar oud niet gek veel kan opleveren (indien werkend) zat te denken aan een bedrag van 200 euro maximaal (correct me if I'm wrong).
Ik vroeg me dus af wat jullie zouden doen in mijn situatie. Ik heb in principe geen geldboom op mijn rug maar als het noodzaak is zal ik een nieuwe mixer kopen. Ook enig idee wat de deels deffecte mixer nog zou kunnen opleveren?
Bij voorbaat dank voor jullie advies!
ps. aangezien de mixer ouder is dan twee jaar, kon er geen coulantieregeling getroffen worden.