Poster: bambamstudioMaar heb wel eens gehoord dat je moet uitkijken met het meesturen van het hele project
MIDi file en evt de cubase/fl/etc van de complete song. ( incl loops ed )
Daarnaast evt. de vocalen en idd het orgineel, meer heb ik iig niet nodig voor een remix.
en ALLES in .wav, NIET MP3
Poster: Luxx
ja dat zou ik dus eventjes mooi niet doen.. de complete file voor FL/Cubase/whatever geven vind ik nogal dom eigenlijk. kan je net zo goed gewoon een handleiding meesturen hoe je jou style maakt als je toch je shit gaat weg geven
Poster: bambamstudio
wat een onzin...een goede producer weet toch wel hoe je iets gemaakt hebt. Ik heb vele remixen gemaakt en laten maken voor mijn label, altijd gaan de volledige files mee. Ook naar en van de 'echte' pro's
Poster: justjustin
er moet toch ook wel een beetje vertrouwen zijn, anders moet je uitkijken voor wat luxx zegt.
Poster: Stefjuuh
Enne, als je een melodyloop meestuurt, zorg dat daar dan geen reverb op aan staat oid, geeft nogal een ruk effect:p
Poster: justjustin
er moet toch ook wel een beetje vertrouwen zijn, anders moet je uitkijken voor wat luxx zegt.
Poster: bambamstudio
waarvoor moet je uitkijken dan? Sorry...snap het echt niet. Je weet toch naar wie je de track stuurt of ben ik nu dom? Zo doen 'wij' het al jaren en dat gaat goed. Tracks zijn bij de Buma aangemeld dus daar zit ook geen risico.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.