[GZ] Pc voor jeugdbeweging
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

brecht    posted on 28-02-2009 00:30
Hallo

Dit topic hoort misschien niet hier op dit forum maar toch wou ik het eens vragen aan jullie allen. Ik zit in de jeugdbeweging en kwam op het idee om in de plaats van al die cd's een pc te zetten in ons lokaal. We hebben zo'n cd map maar iedereen neemt eens een cd en laat ze rondslingeren enzo. Chaos en spijtig van de cd's.De beste cd's zijn rap kapot enzo... Spijtig genoeg. Nu heb ik het voorstel om er pc te zetten en dit aan het mengpaneel te koppelen. Gewoon een oud pc'tj die ng wat audio kan afspelen is genoeg.

Nu is mijn vraag aan jullie of jullie geen oude pc meer staan hebben op zolder die nog beetje werkt en ten hoogste nog iets van muziek kan afspelen. Een scherm is ook altijd welkom.

What do you think about [GZ] Pc voor jeugdbeweging ??

Vote :   

Convert    posted on 28-02-2009 00:53
Deze hoort in het selling en buying forum thuis Winking my eye
brecht    posted on 28-02-2009 00:56
Mijn excuses.
Didier_Deluxe    posted on 28-02-2009 22:23
Is er niemand uit je eigen leidingsgroep die nog een oude pc of laptop op overschot heeft? Bij ons in de KSA had 1 iemand bv een laptop met een kapot scherm en iemand anders een oude crt monitor, zo hebben we nu onze eigen muziek pc.
Anders kan je misschien proberen goedkoop een actieve speaker of wie weet heeft iemand nog een oude hifi set staan, kabeltje erin, een MP3 heeft iedereen en feesten maar!
Boyd    posted on 28-02-2009 22:35
Kijk op marktplaats of 2dehands.be, kun je wel eentje vinden voor 30/45 euro. Iedereen 2 euro in de pot en hijs bij elkaar!
ccc    posted on 01-03-2009 16:04
Check deze website eens:

http://www.gratisoptehalen.nl/

En dan categorie computers.
Prozei    posted on 01-03-2009 23:23
weet niet of je een gratis pc gaat vinden.
mischien is het een idee om iedereen een kleine bijdrage te vragen en daar een 2e handsje of een goedkoop nieuw pctje te fixen.

als je een gratis pc krijgt is het vaak een pc waar je niks mee kan.
investeer dan met een paar mensen 5 €

en kijk ff op 2e hands veilingsites
Mod edit by Prozei on 01-03-2009 23:23 (13%)
Didier_Deluxe    posted on 02-03-2009 17:57
Of stel eens voor om een deel van de winst van een actie erin te steken. Jullie hebben waarschijnlijk toch wel een eetfestijn, fuif,... of iets dergelijks.

This is an old Topic

No new postings for 6.050 days.
 Post CommentThat would be 201.7 months
or a whopping 16.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

266 Users online: 73 Guests (193 Unknown)
Pages generated today : 53.198
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.526.971