Kan een dj Pauze nemen... (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twister    posted on 27-02-2009 00:02
Wat ik deze week gezien hebt, vind ik onvoorstelbaar. ik sloeg bijan stijl achterover..

De DJ op een bruiloft nam PAUZE.. ongeveer 10 minuten..!! zette hij muziek zachter en ging hij pauze houden...
Ik las net nog het topic van snel plassen.. nou deze man kon dus rustig de tijd nemen en tevens ook grote boodschappen doen Winking my eye

Ik vind dit echt bijzonder. Wat vinden jullie?
Nemen jullie zelf ook pauze of wat?

Ojaa. het bruidspaar had dit niet speciaal afgesproken hoor Winking my eye

[mod edit: topic titel aangepast]
Mod edit by Lead on 27-02-2009 01:02 (8%)

What do you think about Kan een dj Pauze nemen... ??

Vote :   

Lead    posted on 27-02-2009 00:04
Kan niet.... dj hoort te zorgen voor muziek... niet voor stilte !
Let the BASS be louder
Bartjens    posted on 27-02-2009 00:10
Als ik tijdens het draaien op een bruiloft ergens een hekel aan heb is het wel stukjes en pauzes tussen door. Laat staan dat de dj zelf een pauze inlast. Zit de sfeer er net lekker in, komt er weer zo'n bout stukje ofzo. 

Ik vind dat je dat als dj niet kunt maken. Zet dan een lange plaat op en ga ff snel naar het toilet ofzo :S
www.djbrowbeat.com
brecht    posted on 27-02-2009 00:12
Als het echt moet gooi een mixj in van max. 10 minuten. Maar dit kan niet vind ik!
Tenzij er moment is voor een speech dan is dit ideaal!
User edit by brecht on 27-02-2009 @ 00:13:09 (67%)
FML    posted on 27-02-2009 00:26
Zet de radio op 538 en bij de reclame eve volume op 0 Cool
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 27-02-2009 @ 00:27:10 (17%)
Twister    posted on 27-02-2009 00:33
inderdaad!
En er waren geen stukjes die avond.. (gelukkig :D)
Dus hij kon mooi de sfeer maken.. tenminste.... dat kon.. het lukte niet echt..
Maarjah als je steeds pauze houdt, is dat geen wonder natuurlijk.

Sowieso.. hij wou net Paradise By Dashboard draaien, doet hij ineens wat anders en gaat pauze houden... Hoezo dom... draai gewoon dat nummer en je hebt 8 minuten de tijd!

Edit: Bedankt dat de titel werd aangepast.. Ik had er niet meer naar omgekeken.Cool Zal er de volgende keer reking mee houden Winking my eye
User edit by Twister on 27-02-2009 @ 00:35:51 (33%)
OneSixty    posted on 27-02-2009 00:45
als ik moet draaien neem ik om het uur ofzo gerust een korte pauze, mixje op voor 10 minuten ofzo.
ff naar de wc, praten met mensen,te drinken halen....

natuurlijk niet de muziek zachter gaan zetten ofzo he :p
Snoey    posted on 27-02-2009 00:53
Als de dj de zaal onder controle heeft en weet wat ie doet, dan kan een pauze geen kwaat.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Lead    posted on 27-02-2009 01:07
Pauze is OK natuurlijk... stilte tijdens de pauze niet...

Paradise by... staat erom bekend dattie nogal lang duurt, ideale pauze plaat. Pauze en dan die van Meatloaf geeft mensen in de zaal bijna een half uur pauze Happy, laughing
Let the BASS be louder
Illusion    posted on 27-02-2009 01:27
Donders:S als mensen meatloaf horen, dan moeten ze toch bijna allemaal wel los gaanWinking my eye Lijkt me dat de sfeer toen iets was verdwenen.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Bartjens    posted on 27-02-2009 08:48
Paradise by... komt mij onderhands de keel uit :P Wordt werkelijk op elke bruiloft/jubileum gedraaid.

Ik wacht met deze plaat zolang mogelijk of tot dat hij wordt aangevraagd, dan heb je altijd nog wat achter de hand om ff rustig aan de te doen Cool
www.djbrowbeat.com
altamira    posted on 27-02-2009 10:34
Poster: Bartjens
Paradise by... komt mij onderhands de keel uit :P Wordt werkelijk op elke bruiloft/jubileum gedraaid.

Ik wacht met deze plaat zolang mogelijk of tot dat hij wordt aangevraagd, dan heb je altijd nog wat achter de hand om ff rustig aan de te doen Cool

helemaal gelijk idd..ik vergeet die 2 (meatloaf en grease) de laatste tijd ook altijd te draaien omdat ik ze echt gruwelijk zat ben.
Vibemaster-D    posted on 27-02-2009 12:05
Bohemian rpahsody van queen (of hoe de fuck je het ook schrijft).
Radar love van golden earring (originele versie met drumsolo).

dat zijn ook 2 goede pauze platen.
TheHunter    posted on 27-02-2009 12:21
Paradise en grease werken altijd idd :P
MaD    posted on 27-02-2009 12:49
Armin ging niet ff weg toen hij 9 uur moest draaienWinking my eye
noadja.com /// aboveall.nl
FML    posted on 27-02-2009 12:59
Armin van buure zal niet gauw op een gewone bruiloft draaien  :P
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
walteur    posted on 27-02-2009 14:33
Mag toch niet :s als je komt draaien moet je ook draaien Happy, laughing
Nico_26    posted on 27-02-2009 14:37
Dit heb ik nog nooit gehoord :P
Gewoonweg geen manieren
tek-zotic    posted on 27-02-2009 14:40
Poster: Twister
inderdaad!
En er waren geen stukjes die avond.. (gelukkig :D)
Dus hij kon mooi de sfeer maken.. tenminste.... dat kon.. het lukte niet echt..
Maarjah als je steeds pauze houdt, is dat geen wonder natuurlijk.

Sowieso.. hij wou net Paradise By Dashboard draaien, doet hij ineens wat anders en gaat pauze houden... Hoezo dom... draai gewoon dat nummer en je hebt 8 minuten de tijd!

Edit: Bedankt dat de titel werd aangepast.. Ik had er niet meer naar omgekeken.Cool Zal er de volgende keer reking mee houden Winking my eye

als ik naar toilet moet op zo'n feestje zette ik altijd paradise by the dashboardlight van meatloaf of hurricane van bob dylan of sultans of swing van de dire straights, dan heb je tijd zat om ff naar toilet te gaan Happy, laughing
Twister    posted on 27-02-2009 15:29
Jah dat zijn allemaal goeie nummers voor een pauze.. ook al komen ze de strot uit.. maargoed. dan ben je toch op de wc :p

Maar het erger was nog dat hij een andere stijl muziek erin gooide waarvan de meeste dachten. WTF is dit.

Sultans of swing of Hurricane had ik nog neit aan gedacht om te draaien.. als ik naar de wc moet. Is een keer wat anders dan meatloaf of grease.

Ik ben blij dat ik niet de enigste ben die een pauze belachelijk vind.
MaD    posted on 27-02-2009 15:39
Poster: Luni-B
Armin van buure zal niet gauw op een gewone bruiloft draaien  :P

Nee, maar hij draaide wel langer als dat je op een gemmidelde bruiloft draait :P
noadja.com /// aboveall.nl
Vibemaster-D    posted on 27-02-2009 18:50
of je zorgt dat je een goede medley hebt van iets,
ik heb een cdtje gebrand met een stuk of 6/7 medleys van 10 minuten
(o.a. greace). dan wordt het ook niet te langdradig. ik kan altijd wel merken dat als je paradise opgooit de mensen het na 4 min al beu zijn. als je dan zelf lang wegbent vind ik dat ook een beetje onprofessioneel.
maar als de sfeer er heel hard in zit en je moet heel hard. zet dan effe zo een medley op.

dat is iets wat ik vaak doe en altijd wel goed overkomt.
Flexii    posted on 28-02-2009 11:42
dit vind ik inderdaad zeer onprofessioneel, dit soort pauzes mag je niet maken en ik vind het ook belachelijk, zo zwaar is het niet om te dj'en zeker niet op een bruiloft ofzo.. als je ff niet meer kan staan kun je altijd een barkruk bij de hand hebben of een stoel, dan kun je even zitten de gemiddelde plaat duurt toch zo'n 4 minuten dus dan zoek je terwijl je zit de volgende plaat uit, en als ik naar de wc moet zet ik gewoon een plaat op de zo'n 5 minuten duurt en ga dan direct naar het toilet,, dan ben je vaak na 2 minuten toch al weer terug, hoef je geen medley ofzo van 10 minuten voor te hebben, vind ik dan
LLCoolP    posted on 28-02-2009 12:50
Ik vindt ook niet dat je 10min weg kunt blijven!

Zelfs met de carnaval ben ik alleen ff z´n om de 3 uur ff gaan pissen, voor de rest eten en drinken laten brengen en achter de booth alles naar binnen gewerkt(zal wel een leuk gezicht zijn geweest).

maarja op een bruiloft moet dit niet kunnen nee
Join the party and become famous!
altamira    posted on 28-02-2009 14:32
En dan net als je achter in de zaak staat te pissen de grijsgedraaide grease cd horen overslaan Winking my eye
DjVictorF    posted on 28-02-2009 14:42
Ik vind dat het gewoon niet kan! echt ongelofelijk onproffesioneel.. maar was het bruidspaar daar niet boos over?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.

59 Users online: 5 Guests (54 Unknown)
Pages generated today : 20.113
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.551.933