Ik zit dus met een probleempje wanneer ik wil gaan recorden van mijn set op mijn laptop. Ik gebruik Audacity en dit is mijn eerste keer dat ik een probleem heb. Wat is er nu loos: wanneer ik de kabel(tulpen naar 3,5mm jack) in mijn laptop steek, dan valt het geluid op mijn boxen weg. Eerst was het nog een beetje krakerig en nu geeft hij dus geen geluid meer. Maar het komt nog wel over op mijn laptop. Wanneer ik de jack weer uit de laptop haal is het geluid meteen terug bij mijn boxen. Het lijkt er dus op dat mijn laptop alle output vanuit mijn mixer vraagt. Het is de eerste keer dat ik dit heb en heb al een keer of 15 zonder problemen kunnen recorden. Set die ik heb: CDJ-400 icm DJM-400. Heb al 2 laptops geprobeerd maar hetzelfde probleem. Heb de tulpen al verwisseld, cdj's op verschillende ingangen, ga nu alleen nog proberen de ingang van mijn 5.1 set op STB proberen ipv VCR.
Hopelijk weet iemand het.
Grtz Tony
What do you think about Probleem met recorden van set op laptop ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ok.... Volgende keer eerst proberen en dan pas een topic starten !
Let the BASS be louder
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.