Ook dit jaar is het weer PA-Markt in Houten, een leuke en vooral gezellig beurs waar je vanalles kunt kopen (Geluid en licht related). 2de Hands en nieuw! Ik ben er nu al 2 keer naartoe gegaan en heb er nu al weer zin in! Dus ben benieuwt, wie komt er ook? Ik ben in iedergeval van de partij!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ook weer terug, alleen heb ik niemand van DJR kunnen zien.. jammer.. Maar 't was toch geslaagd, een leuke cdj 1000 mk3 op de kop kunnen tikken en mn vader nog heel wat spullen! Maar inderdaad het was heel groot en druk en heel veel oude meuk wat kapot was. Was wel een beetje jammer, maar t is toch geslaagd Zeker met mn cdj 1000mk3
ik ben gisteren ook geweest en ik heb nog een Denon DN-1800F gekocht en is 100% goed het was inderdaad weer lekker druk nu maar weer wachten tot volgend jaar
Leuk om te lezen dat er toch nog wat leden van het forum geweest zijn. Van Lead niets meer vernomen, anders was er zeker ruimte geweest om een DJR-point te maken. Ik was ook niet echt in staat, vanwege een longontsteking die zich vanaf dinsdag j.l. openbaarde nadat ik al eerder op zaterdagavond in het ziekenhuis was opgnomen geweest. Details zal ik jullie besparen.
Ik heb er in ieder geval nog 2 x CDJ-1000MK2 en een DJM-600 weten te scoren.
Voor volgend jaar moet Lead maar eens een plekje reserveren, al komen we misschien eerder nog wel met een heel leuk beursidee speciaal en alleen voor DJ's e.d.
User edit by Companion on 22-03-2009 @ 11:50:53 (7%)
Poster: Companion Voor volgend jaar moet Lead maar eens een plekje reserveren, al komen we misschien eerder nog wel met een heel leuk beursidee speciaal en alleen voor DJ's e.d.
Strak plan, lijkt me leuk!
www.djbrowbeat.com
This is an old Topic
No new postings for 6.016 days. Post CommentThat would be 200.5 months or a whopping 16.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.