Poster: Sandr
Ik heb nog een stuk of 70 oude singles op de kop weten tikken... wat dat betreft was het wel geslaagd!
Ach, was jij dat die net voor mij al die singles gierig uit die bak aan het vissen was :P
Poster: Sandr
Verder stond ik om 13:00 naast de bar, weliswaar in de rij had nogal honger, maar niemand gezien of gehoord van Dj resource dus mijn eerste meeting is in het water gevallen 
Ik stond dus ook rond 13:00h bij de bar, alleen weinig bekends gezien... Nu ken ik ook alleen Lead maar van gezicht en gezien hij er niet was...

Verder een erg geslaagde dag voor mij! Nog 2 mooie licht statiefjes op de kop kunnen tikken, verder nog een mooie flightcase voor mijn cdj-100, wat kabels en gaffa tape (altijd makkelijk

) een strobo en een mic statief en ook nog wat mooie witte backdrops (staat veel mooier op een bruiloft dan die zwarte die ik nu heb).
Daarnaast lekker dom ouwehoeren met alle verkopers enzo, vond het weer leuk!! Ben er van 11:00 tot 15:00 geweest ofzo

(hoe houd je het vol :P)
Maar jammer dat we elkaar niet getroffen hebben Sander... maargoed next time better!