PA-Markt 2009!! (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NIekh    posted on 26-02-2009 21:02
Ook dit jaar is het weer PA-Markt in Houten, een leuke en vooral gezellig beurs waar je vanalles kunt kopen (Geluid en licht related). 2de Hands en nieuw! Ik ben er nu al 2 keer naartoe gegaan en heb er nu al weer zin in!
Dus ben benieuwt, wie komt er ook? Ik ben in iedergeval van de partij!

PA Markt 2009

Meer info: www.pa-markt.nl
Mod edit by Lead on 26-02-2009 22:56 (2%)

What do you think about PA-Markt 2009!! ??

Vote :   

Bartjens    posted on 16-03-2009 23:10
Poster: djjw
Denk dat ik ook langs kom...

Is er een tijd bekend dat ik zeker aan de bar aan kan schuiven..?
(dat ik iig niet in mn eentje zit haha:P)

Is een uurtje of 1 een mooie tijd?
www.djbrowbeat.com
djjw    posted on 17-03-2009 08:56
1 uur! prima tijd..

Phenix    posted on 17-03-2009 20:28
Ik kan er helaas niet bij zijn, moet helpen bijeen soort x-factor, maar dan ook met dans en zang etc. mag ik back-stage werken en op het podium, dus helaas, misschien, heel misschien als ik ze even heel lief aan kijk mag het wel, maar ik denk dat ze me toch wel nodig hebben. :P
Best wel klote, wou graag een licht setje aanschaffen, dan maar nieuw Winking my eye
http://www.djmillhouse.nl
Lead    posted on 17-03-2009 21:10
1 uur! prima tijd..

Mooi voorstel.... Lijkt me haalbaar :D
Let the BASS be louder
Sandr    posted on 17-03-2009 23:21
Ik denk wij er ook 's ochtends al proberen te zijn dus 1 uur lijkt me een prima tijd dan... Wordt mijn eerste "meeting" met mede resourcers.......

* Spannend*
Play that funky music white boy....
djjw    posted on 18-03-2009 09:58
nou dat word tijd ook na 3 jaar haha! :d
baath    posted on 18-03-2009 19:49
Poster: Sandr
Ik denk wij er ook 's ochtends al proberen te zijn dus 1 uur lijkt me een prima tijd dan... Wordt mijn eerste "meeting" met mede resourcers.......

* Spannend*

we zijn sowieso met z'n tweeen Winking my eye
maar dat word vroeg weg rijden willen wij er beetje optijd zijn uit dat verre zeeland...

maar 1 uur lijkt mij prima tijd Happy, laughing
remixer    posted on 18-03-2009 19:50
1 uur lukt mij ook wel, want ik ga er ook s'morgens al heenCool
Tomazos    posted on 18-03-2009 19:57
mm, weet niet of ik dit ga redden,

ik wil egt super graag heen, en ik ben in de buurd.. ma ben zaterdag ochtend om 6 a 7u sochtends thuis, en dan zaterdag nacht weer..

even kijke hoe ik me voel die dagHappy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
NIekh    posted on 19-03-2009 18:56
Poster: baath

we zijn sowieso met z'n tweeen Winking my eye
maar dat word vroeg weg rijden willen wij er beetje optijd zijn uit dat verre zeeland...

maar 1 uur lijkt mij prima tijd Happy, laughing

Haha ja inderdaad, wij moeten ook vroeg uit bed, want ben er denk ik al wel rond 10 uur Winking my eye
baath    posted on 19-03-2009 20:02
Poster: NIekh

Haha ja inderdaad, wij moeten ook vroeg uit bed, want ben er denk ik al wel rond 10 uur Winking my eye

maar jij zit een half uur dicher bij :P
vandaag maar besloten om half 9 weg te rijden dus hopen er tusen 10 en half 11 te zijn Happy, laughing
Tomazos    posted on 20-03-2009 20:15
dus waar is de meeting??

was afgelope nacht om 4u klaar, als dat vandaag weer zo is, kom ik wel langs Happy, laughing

graag een plek en tijd, en een herkennings ding.. (dat ik weet wie van djr is)
djjw    posted on 20-03-2009 20:43
Poster: Tomazos
dus waar is de meeting??

op de pa marktCool

was afgelope nacht om 4u klaar, als dat vandaag weer zo is, kom ik wel langs Happy, laughing
graag een plek en tijd

Naast de bar om 1 uur!

en een herkennings ding.. (dat ik weet wie van djr is)

Tja dit is een moeilijk punt... ik stel voor dat we om de 5 min de wave doen..
tenzij iemand een beter idee heeft :P
baath    posted on 20-03-2009 22:38

op de pa marktCool

Naast de bar om 1 uur!

Tja dit is een moeilijk punt... ik stel voor dat we om de 5 min de wave doen..
tenzij iemand een beter idee heeft :P

als jij met de wave begint sluiten wij wel aan met z'n 2en :P
ach gewoon een hoop opgeschoten jongelui dat zal iedereen wel zijn :P
Sandr    posted on 21-03-2009 08:30
We hobbelen rond, ik heb een sweater aan met groen, paars en wit.... van kultivate

Verder loopt Baath met een hele lelijke roze polo onder ze zware vest Winking my eye

Tot zo!
Lead    posted on 21-03-2009 09:48
er is bij mij iets tussen gekomen. Vrees dat ik niet meer naar de beurs kan komen....
Let the BASS be louder
Yorick    posted on 21-03-2009 10:09
Ik ga er zo al heenWinking my eye dus kans ik klein dat jullie mij zien!

djjw    posted on 21-03-2009 11:28
ben nog op mn werk.. hoop dat ik over 45 min. klaar ben anders wordt het erg laat denk! doe mn best.
Yorick    posted on 21-03-2009 13:57
Vond het tegenvallen

Veel ''grote'' / ''bekende'' bedrijven maar weinig pateculieren.. Die toch wel de leukste dingen mee hebben.
Het was wel groter opgezet.. Ik gok dat het 1,5 x zo groter is als vorig jaar.

4Tastic    posted on 21-03-2009 14:44
Poster: Yorick
Vond het tegenvallen

Veel ''grote'' / ''bekende'' bedrijven maar weinig pateculieren.. Die toch wel de leukste dingen mee hebben.
Het was wel groter opgezet.. Ik gok dat het 1,5 x zo groter is als vorig jaar.

Idd een stukie groter dan vorig jaar. Erg veel oude meuk, wel wat leuke dingetjes gezien, helaas niet geslaagd.. :s
http://www.djsander.nl
Sandr    posted on 21-03-2009 17:05
Ik heb nog een stuk of 70 oude singles op de kop weten tikken... wat dat betreft was het wel geslaagd!

Verder even contacten gelegd voor een cdj 1000mk3 voor me residentie, cd speler gaat 760 euro kosten 2de hands.... Ik moet alleen nog even 3 technics SL-DZ verkopen voor die prijs ongeveer... Weet je al iets meer Yorick?

Verder stond ik om 13:00 naast de bar, weliswaar in de rij had nogal honger, maar niemand gezien of gehoord van Dj resource  dus mijn eerste meeting is in het water gevallen Winking my eye
Tomazos    posted on 21-03-2009 17:31
ik werd om 14.30 wakker, dus had weinig zin gehad als ik die kant nog opgereden was Happy, laughing
Sandr    posted on 21-03-2009 17:47
Ik was om 14.00 weer weg dus was je mij in ieder geval niet tegen gekomen.. en daar ging het je natuurlijk om Winking my eye
Bartjens    posted on 21-03-2009 18:45
Poster: Sandr
Ik heb nog een stuk of 70 oude singles op de kop weten tikken... wat dat betreft was het wel geslaagd!

Ach, was jij dat die net voor mij al die singles gierig uit die bak aan het vissen was :P 

Poster: Sandr
Verder stond ik om 13:00 naast de bar, weliswaar in de rij had nogal honger, maar niemand gezien of gehoord van Dj resource  dus mijn eerste meeting is in het water gevallen Winking my eye

Ik stond dus ook rond 13:00h bij de bar, alleen weinig bekends gezien... Nu ken ik ook alleen Lead maar van gezicht en gezien hij er niet was... Winking my eye

Verder een erg geslaagde dag voor mij! Nog 2 mooie licht statiefjes op de kop kunnen tikken, verder nog een mooie flightcase voor mijn cdj-100, wat kabels en gaffa tape (altijd makkelijkHappy, laughing) een strobo en een mic statief en ook nog wat mooie witte backdrops (staat veel mooier op een bruiloft dan die zwarte die ik nu heb). 

Daarnaast lekker dom ouwehoeren met alle verkopers enzo, vond het weer leuk!! Ben er van 11:00 tot 15:00 geweest ofzo Cool (hoe houd je het vol :P)

Maar jammer dat we elkaar niet getroffen hebben Sander... maargoed next time better!
www.djbrowbeat.com
Sandr    posted on 21-03-2009 18:58
Zou kunnen ja, had een mooie stapel te pakken... :P En als ik op single jacht ben ga ik tekeer als een beest Winking my eye

Maar heb jij ook nog wat singles op de kop kunnen tikken? Of had ik net al het nuttige ervoor je uitgevist..? Winking my eye

Ik ken ook alleen Lead van gezicht (foto's) en aangezien niemand verder ook enige herkenningspunten had opgegeven had ik ook geen zin om iedereen aan te spreken...

Volgende keer better inderdaadWinking my eye

302 Users online: 252 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 8.282
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.757.754