Poster: Xtremer
KRK RP-6 G2's besteld. Lang leven het salaris van Appie Heijn:P.
Poster: A-flex
DJ Meubel met auto neus?Ha heb een te gek idee. Voor mijn nieuw DJ meubel dat ik nu in een keer ga afwerken. Omdat ik nogal van auto's hou en meer bepaald van BMW heb ik er eens zitten aan denken om de neus van een E30 of in die zin te verwerken in het front van de booth. Dus als je op de hoogte waar gear staat een neus van zo een wagen op te monteren. Alleen wordt dit veel werk en wss ook nog duur. Maar het lijkt me toch te overwegen. Wat denken jullie hiervan?
Poster: Roov
Hoeveel krijg je betaald dan?
Poster: DjVictorFPoster: A-flex
DJ Meubel met auto neus?Ha heb een te gek idee. Voor mijn nieuw DJ meubel dat ik nu in een keer ga afwerken. Omdat ik nogal van auto's hou en meer bepaald van BMW heb ik er eens zitten aan denken om de neus van een E30 of in die zin te verwerken in het front van de booth. Dus als je op de hoogte waar gear staat een neus van zo een wagen op te monteren. Alleen wordt dit veel werk en wss ook nog duur. Maar het lijkt me toch te overwegen. Wat denken jullie hiervan?
ja dat denk ik ook! En naar een paar maanden is het niet meer zo leuk als dat je het in het begin vond. Ik zou die tijd in iets anders bestedenEn dat geld in Gear of iets wat je leuk vind,
Poster: Tomazos
hij vertelde er niet bij dat het een maand salaris is, of een paar maanden
Poster: Lightzone
GE-NI-AAL
Met €393,87 kom je wel aardig op weg in een maandje:P.
Poster: Tomazos
ik kan zomaar raden dat jij geen auto etc heb.. :P
met 400 kom ik dus echt niet rond in een maand:P, laat staan allemaal luxe dingen kope
Met €393,87 kom je wel aardig op weg in een maandje:P.
Nee ik heb gewoon 36 uur gewerkt. Misschien dat de bonus enzo erbij zit...
02-03-2009 | -860---98-- | KONINKLIJKE AHOLD NV SALARIS |
391,37 |
Poster: Luni-B
wat vinden jullie van de Opel astra coupe 2.0 turbo 20v ?
Ja ik kan dr niks aan doen, staat er toch echt.
02-03-2009
?
-860---98--
???
KONINKLIJKE AHOLD NV
SALARIS
?
391,37
Opel
wat vinden jullie van de Opel astra coupe 2.0 turbo 20v ?