De Late Leeuw, Chat Corner (part 18) (7/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 26-02-2009 16:50
Zo weer tijd voor een nieuwe late leeuw, heb de eer genomen om er eentje te openen!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

en nu dus deel 18 :

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Let the BASS be louder

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (part 18) ??

Vote :   

_ruud_    posted on 02-03-2009 19:24
Poster: Saskia
haha nee ik voetbal niet meer.. wel redelijk vaak tegen helden moeten voetballen :P.. vriendin van me voetbalt nog daar..

Hier in helden?
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
Saskia    posted on 02-03-2009 19:25
joaaa in helden city Happy, laughing
_ruud_    posted on 02-03-2009 19:27
Poster: Saskia
joaaa in helden city Happy, laughing

zeg maar Sjoën Heljedörp!
_ruud_    posted on 02-03-2009 19:29

Saskia    posted on 02-03-2009 19:32
aaaah nee :P..
zeg maar niet..
helden en ik is niet zo'n goede combinatie..
wat voetbal betreft dan Winking my eye
_ruud_    posted on 02-03-2009 19:33
maar is en blijft ein sjoën dörp niet? :P

Maar ik ga nu wel voetballen haha, weer trainen! Happy, laughing
Roalin    posted on 02-03-2009 22:10
Poster: BoydGrift

Printscreen maken van bijv internet, als achtergrond instelle, pictogrammen en startbalk verbergen...

Das ook leuk, vooral op school, dan moet je pictogrammen niet verbergen maar wat processen uitzetten (waaronder explorer.exe)
En het leuke is dat bij ons op school een account wat iedereen kan gebruiken (met als wachtwoord: gast Cool) dus kun je het gewoon aan laten staan, zonder bang te zijn voor je eigen account!

Ook zit er bij ons bijna altijd zo'n vent mee te kijken, en dat kun je ook uitzetten!

Dat geluidje bij shift-alt-printscreen is ook altijd leuk!

Computers op school blijven leuk! Winking my eye
yogum    posted on 02-03-2009 22:17
FF vraagje he? Misschien weet iemand 't zo snel, anders open ik wel een topic :P

Ik doe namelijk een verslag voor school over wat dingen met geluid. Nu kan ik wel genoeg vinden over geluidsabsorptie, maar niet over geluids 'doorlating' zeg maar. Bestaat dit uberhaupt? Zoja, waar kan ik hier meer over vinden of wie kan me hier meer over vertellen?

En als dit niet bestaat, hoe komt 't dan dat ik een lage toon toch vaak wel hoor vanaf buiten, terwijl m'n huis dicht is en de geluidsgolven dus niet ergens om heen kunnen om mij te bereiken?

Bedankt Happy, laughing
Ferrox    posted on 02-03-2009 22:40
Misschien zoeken op geluidsgeleiding??

Bij metaal is dat bijvoorbeeld sneller dan in lucht.

Succes met zoeken, ik ga niet alles uitleggen

Oh nog 1 dan, Binasboekje Winking my eye?
ccc    posted on 02-03-2009 23:04
Poster: Roalin

Ook zit er bij ons bijna altijd zo'n vent mee te kijken, en dat kun je ook uitzetten!

Als je dat kunt moet je eens kijken of je het niet om kunt draaien. Dus dat je via de pc die je gebruikt andere pc's kunt overnemen. Bij ons waren ze toen zo dom dat op elke pc een client en server ofzoiets stond Cool.

Ook hadden ze de servers niet goed afgeschermd.
Zo kun je door simpel in Word een hyperlink te maken, met als link naar schijf/server Z: of Y: in de systeem servers komen.
Zo ben ik bijv. aan veel informatie gekomen. Zoals adres gegevens van elke leerling op school en pas foto's.

Ook zijn we een keer in een pc geweest van een van de beheerders en zijn we er achtergekomen dat hij elke aflevering van Battlestar Galactaca op zijn pc had staan hahaha.
User edit by ccc on 02-03-2009 @ 23:04:39 (1%)
Roalin    posted on 03-03-2009 20:12
Vet, ga ik ook eens proberen!

Hebben ze het trouwens aangepast?

Battlestar Galactica? Beetje sneu...
Snoey    posted on 03-03-2009 21:04
Iemand ervaring met een relevantie boom? 
www.soundcloud.com/ten-hooven
Xitrate    posted on 04-03-2009 09:26
En dan zit je in Spanje voor 3 maanden :P
justjustin    posted on 04-03-2009 09:35
iemand ervaring met reparatie pioneer gear regio utrecht (buiten garantie om) Ceu knop op cdj800 klinkt niet meer en blijft af en toe hangen... 
NielsR    posted on 04-03-2009 09:52
Stefjuuh    posted on 04-03-2009 09:53
Poster: justjustin
iemand ervaring met reparatie pioneer gear regio utrecht (buiten garantie om) Ceu knop op cdj800 klinkt niet meer en blijft af en toe hangen...?

Geen ervaring mee, maar servicecentrum zit volgens mij in mijdrecht..
Boyd    posted on 04-03-2009 15:36
Poster: justjustin
iemand ervaring met reparatie pioneer gear regio utrecht (buiten garantie om) Ceu knop op cdj800 klinkt niet meer en blijft af en toe hangen... 

Even DLD Avtechniek in Amersfoort bellen, hun doen ook officieele pioneer garantie reparaties.
dj-nick    posted on 04-03-2009 16:46
Poster: NielsR

Ja die is ook wel lui, maar in Nederland kan het ook.
Waar ik sport moet je naar de kleedkamers met de lift en om vervolgens
naar de sportzaal te gaan ook met de lift, zelfde geld voor zwembad etc.
A-flex    posted on 04-03-2009 17:00
DJ Meubel met auto neus?

Ha heb een te gek idee. Voor mijn nieuw DJ meubel dat ik nu in een keer ga afwerken. Omdat ik nogal van auto's hou en meer bepaald van BMW heb ik er eens zitten aan denken om de neus van een E30 of in die zin te verwerken in het front van de booth. Dus als je op de hoogte waar gear staat een neus van zo een wagen op te monteren. Alleen wordt dit veel werk en wss ook nog duur. Maar het lijkt me toch te overwegen. Wat denken jullie hiervan?
DjVictorF    posted on 04-03-2009 17:03
ik zag 2 weken geleden trouwens dj megagirl op tv. Ze zat bij het programma opgelicht. Ze was door iemand opgelicht bij het draaien en is daardoor 500 euro misgelopen:P
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
justjustin    posted on 04-03-2009 17:08
Poster: DjVictorF
ik zag 2 weken geleden trouwens dj megagirl op tv. Ze zat bij het programma opgelicht. Ze was door iemand opgelicht bij het draaien en is daardoor 500 euro misgelopen:P

hahahah she's back!!!
Tomazos    posted on 04-03-2009 17:49
klopt, ik was gister nog even bij dr thuisHappy, laughing

ik ben ook bij die 'oplichter' thuis geweest,
ik deed geen zaken met hem, maar ik moest een auto kijken in Enschede, en megagirl had een afspraak met deze man die toen in enschede woonde, dus pakte we even in 1x mee

we vonden het allebei beetje vreemd type,

(even ter verduidelijking.. megagirl woont 1 a 2 straten verder dan mij, ken dr al paar jaar)
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 04-03-2009 @ 17:50:06 (31%)
Stefjuuh    posted on 04-03-2009 19:03
Paar maanden terug had ze hier een zwaaaar spam topic geopend, vonden de meeste mensen hier niet zo prettig...
Roov    posted on 04-03-2009 19:08
Poster: Stefjuuh
Paar maanden terug had ze hier een zwaaaar spam topic geopend, vonden de meeste mensen hier niet zo prettig...

Ja dat was idd minder Winking my eye
Tomazos    posted on 04-03-2009 19:08
ze is alleen maar aan het spammen,

vind ik ook beetje erg irritant,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world

239 Users online: 136 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 17.497
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.710.888