zit nu fast and furious 4 te kijken..
is een vervolg van deel 1, maar dan 5 jaar later,
vin diesel komt terug van waar hij was heen gevlucht, terug in LA, om het 1 en ander recht te zetten en uit te zoeken, (familie van hem is dood gegaan bij straatrace en dat zoekt hij nu uit wie er achter zat).. vin diesel terroriseert de stad.. enig idee hoe dat eruit ziet?:P!
, en die gozer die politie was die is nogsteeds politie

, zit nu op 30 minuten en ik kijk lekker verder :D
mooi om te zien dat alle acteurs uit deel 1 wat ouder zijn, en dat vin diesel iemand boven zijn hoofd tilt dat al ze spieren worden aangespannen.. ziek

edit:
oehhhh geil, die 'agent' mag weer undercover.. en hij kiest 3 wagens uit, uit een paar 100 waar hij uit kan kiezen.. vraagt een andere agent zo: welke wil je van de 3? hij: 'i want them all' nu worden ze 'getuned' in de garage..
metallic blauwe skyline, met dikke zwarte velgen..
zieke shit,
edit 2:
er worden nu al ziekelijk gruwlijke wagens aan puin gereden

,
i love it :D
*kijkt verder*
edit 3:
film is af..
worden ziek veel auto's aan gort gereden, niet zozeer tegen elkaar maar ook tegen muren/rotsen/gebouwden, er sneufelen zat hummers, paar nieuwe mustangs, de NIEUWSTE subaru impreza (volgens mij nog n concept car..),stuk of 7 civic's, een skyline gtr/R34 enz enz, op de auto's is niet bezuinigd iig, beetje bloederige en geweldadige film ook, zeer heftig vergeleken met voorgaande delen.. en het einde is zo zielig!!! maar die klifhanger... kan niet wachten tot deel 5 :D
ik heb afgelopen 2 jaar beetje deel 4 gevolgt, dit was de impreza STI (waar nix van over blijft in de film), tijdens de bouw:

en zo is hij in de film: