Poster: Look
Als je wil pokeren kan je terecht op Pokerstarts, kan gratis en betaald!
Poster: kippebotje
Ik heb vandaag op school nog chocomel op lekker in het zonnetje
Poster: tom-j
eingelijk bedoelde ik met mijn post of die onzin over chocomel aub op kon houden!
het wordt een beetje afgezaagd! bedenk iets nieuws, bij deze is er een prijs voor originaliteit:p!
Poster: Winston
@Tom-j: gisteren begon het al afgezaagd te worden, maar jij hebt het weer aangezwengeld. Ik kan me nog herinneren dat we vroeger op de LL of ergens in het pro forum ook doorzaagden over flauwekul.
Poster: Phenix
Ik had vandaag lekker een studiedagje. Leraren lekker vergaderen over onze rapporten etc. en wij hadden lekker de hele dag vrij :D
Poster: ThijsG
Die milanium moet toch eens hier gaan kijken:p. Eigenlijk even met alles van ?Winston eens. Geniale tekst:p
De DN-X1700 (Denon mixer) is gezien op de MusikMesse!! Hij oogt inderdaad op het eerste gezicht vrij chaotisch. Met ook wat kleinere faders. Maar al je de specs leest en even goed kijkt zie je dat dat toch een mooi ding is zeg. 2 FXgenerators, MIDI, USB, en allemaal geile zooi, ze hebben ook weer mooie verhalen over het geluid:p(van de FX en voor TT's).
Wat vinden jullie ervan?? Mij lijkt het een heerlijk ding
Poster: Xtremer
Jij blij, word gek van al dat vrij zijn, verveel me dood, zelfs me kamer is helemaal nieuw door verveling
Poster: Saskia
dat vind ik lief