De Late Leeuw, Chat Corner (part 18) (3/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 26-02-2009 16:50
Zo weer tijd voor een nieuwe late leeuw, heb de eer genomen om er eentje te openen!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

en nu dus deel 18 :

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Let the BASS be louder

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (part 18) ??

Vote :   

Xtremer    posted on 27-02-2009 18:43
Haha ja sorry heur:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Lead    posted on 27-02-2009 19:03
Poster: Convert
Verduidelijk die shizzle dan ook ff Xtremer :P

of nog beter : Soundcraft Spirit Absolute 2 in de gearbase Winking my eye

Is een legendarisch speaker, vandaar dattie erin staat Happy, laughing
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 27-02-2009 19:04 (38%)
Convert    posted on 27-02-2009 19:32
Poster: Lead

of nog beter : Soundcraft Spirit Absolute 2 in de gearbase Winking my eye

Is een legendarisch speaker, vandaar dattie erin staat Happy, laughing

Cool
Xtremer    posted on 27-02-2009 20:21
Vind het toch echt minder van me oude Pioneer speakers hoor:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
FML    posted on 27-02-2009 20:42
heb net een nieuw mixje gemaakt Happy, laughing , Graag jullie mening er over Happy, laughing

Klik
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Stefjuuh    posted on 27-02-2009 21:00
Poster: Snoey

Ik zou 50 vragen, anders krijg je gezeur met andere mensen die je willen booken. 'Maar bij haar deed je het voor 25'.?

Op mn werk is wel ns een feestje (priv?-kroeg) dat doe ik gewoon gratis! Voor vrienden niet teveel vragen, als DJ moet je het niet voor het geld doen...

(misschien een beetje als het je full-time job wordt..:P)
Saskia    posted on 28-02-2009 11:05

Ik zou 50 vragen, anders krijg je gezeur met andere mensen die je willen booken. 'Maar bij haar deed je het voor 25'. 

is dat niet veel voor zo'n feestje?
Flexii    posted on 28-02-2009 11:32
Poster: Saskia

Dat ligt eraan hoe je het bekijkt. Als je mijn drive-in boekt kom je niet weg met minder dan €100, je maakt zelf ook kosten he (transport, cd's, gear enz), hier moet je ook rekening meehouden, daar komt nog bij dat als je een drive-in show meeneemt dat ook allemaal opgebouwd en afgebroken moet worden, als mensen bij een verhuur bedrijf installatie huren heb je ook al deze kosten, dus waarom zou jij er dan niet voor betaald mogen worden.
DjVictorF    posted on 28-02-2009 14:57
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Flexii    posted on 28-02-2009 14:59
in de loop van de komende week als het goed is mijn DN-X1100 mixr binnen, mooie vervanging voor mijn djx700 die ik inmiddels toch al weer 5 jaar heb:P
Snoey    posted on 28-02-2009 15:02

Hoeveel uren heb jij in je job gestoken? Hoeveel cd's heb jij gekocht de afgelopen maanden? Hoeveel kost je aparatuur dat je thuis hebt staan? Hoeveel kost de speciale outfits die je hebt moeten aanschaffen? 

Dan wordt de vraag: 'is dat niet weinig voor zo'n feestje?' 

Jij moet je werk goed doen op dat feestje, want anders is het feestje geen bal aan. Dus voor jou is het geen feestje maar gewoon werken. En daar mag best wat tegen over staan. En ten tweede als iemand aan die vriendin van je vraagt 'wat kost nou zo'n DJ' en zij zegt 25 kan je jezelf moelijker voor het dubbele verkopen. 

En doen ze dat niet voor die prijs? Dan snappen ze je werk niet. Als zij schilder is en mooie schilderijen kan maken, heeft zij daar ook uren ervaring in. Dan gaat ze die schilderijen ook niet gratis weg geven als ze der 200 euro voor kan krijgen.

Daarnaast als je het goed doet, zijn er in de toekomst genoeg plekken waar je kan draaien. Probeer alleen nooit gratis te draaien tenzij je op een feestje boven je nuveau staat met artiesten. 

www.soundcloud.com/ten-hooven
Flexii    posted on 28-02-2009 15:28

Hoeveel uren heb jij in je job gestoken? Hoeveel cd's heb jij gekocht de afgelopen maanden? Hoeveel kost je aparatuur dat je thuis hebt staan? Hoeveel kost de speciale outfits die je hebt moeten aanschaffen? 

Jij moet je werk goed doen op dat feestje, want anders is het feestje geen bal aan. Dus voor jou is het geen feestje maar gewoon werken. En daar mag best wat tegen over staan. En ten tweede als iemand aan die vriendin van je vraagt 'wat kost nou zo'n DJ' en zij zegt 25 kan je jezelf moelijker voor het dubbele verkopen. 

En doen ze dat niet voor die prijs? Dan snappen ze je werk niet. Als zij schilder is en mooie schilderijen kan maken, heeft zij daar ook uren ervaring in. Dan gaat ze die schilderijen ook niet gratis weg geven als ze der 200 euro voor kan krijgen.

Daarnaast als je het goed doet, zijn er in de toekomst genoeg plekken waar je kan draaien. Probeer alleen nooit gratis te draaien tenzij je op een feestje boven je nuveau staat met artiesten. 

Amen to thatWinking my eye

goedgekozen voorbeeld en goede uitleg had het zelf niet beter kunnen zeggen
Bastian    posted on 28-02-2009 15:58

Dat is bijna niks.
Ik ben het zeker eens met de opmerking van Snoey en als mensen dat teveel vinden moet je gewoon zeggen; dan koop je toch 2 gemixte cd's in de winkel, ben je evenveel kwijt maar het is niet naar persoonlijke wens.
Vaak denken ze dan wel even na en doen ze het tochHappy, laughing
Saskia    posted on 28-02-2009 18:33

Mooi gezegd, en je hebt groot gelijk Winking my eye!
A-flex    posted on 28-02-2009 20:18
DJ Meubel met auto neus?

Ha heb een te gek idee. Voor mijn nieuw DJ meubel dat ik nu in een keer ga afwerken. Omdat ik nogal van auto's hou en meer bepaald van BMW heb ik er eens zitten aan denken om de neus van een E30 of in die zin te verwerken in het front van de booth. Dus als je op de hoogte waar gear staat een neus van zo een wagen op te monteren. Alleen wordt dit veel werk en wss ook nog duur. Maar het lijkt me toch te overwegen. Wat denken jullie hiervan?Cool
User edit by A-flex on 28-02-2009 @ 20:32:02 (8%)
Stefjuuh    posted on 28-02-2009 20:40
En dan meenemen on the road.. Drive-inn anyone?
A-flex    posted on 28-02-2009 20:44
Poster: Stefjuuh
En dan meenemen on the road.. Drive-inn anyone?

Neen dat zou wel wat zwaar worden. nee gewoon voor in huis.
Twizz    posted on 28-02-2009 22:53
geweldig ditte:P
Renzis    posted on 28-02-2009 22:56
Te makkelijk, die van heineken was koninklijk.

Overigens voor de gamerT's: http://www.gamedesign.jp/flash/escape/escape.html

Kom daar maar eens uit.
Synchronizer    posted on 28-02-2009 23:34
zijn er al weer plannen in de maak voor een hardstyle dj contest? kon met de vorige niet mee doen helaas maar zou me graag willen meten met de andere hardstylers hier Cool
User edit by Synchronizer on 28-02-2009 @ 23:34:26 (2%)
Roov    posted on 28-02-2009 23:41
Net terug van een avondje jonkies draaien Winking my eye
Was toch wel weer leuk :P
DjVictorF    posted on 01-03-2009 00:15
Idd rof! Was echt lagge! Die kinderen waren echt HYPER:P
Roov    posted on 01-03-2009 00:18
Poster: DjVictorF
Idd rof! Was echt lagge! Die kinderen waren echt HYPER:P

Die kinderen van 10/11 stonden helemaal strak van de pillen joh! Cool
DjVictorF    posted on 01-03-2009 00:22
Don't forget the speed! Haha! Van een ander topic (waarom house) HOUSE MAAKT JE KAPOT!Happy, laughing
gilan    posted on 01-03-2009 01:11
Poster: Twizz
geweldig ditte:P

User edit by gilan on 01-03-2009 @ 01:12:21 (3%)

148 Users online: 13 Guests (135 Unknown)
Pages generated today : 69.943
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.317