De Late Leeuw, Chat Corner (part 18) (21/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 26-02-2009 16:50
Zo weer tijd voor een nieuwe late leeuw, heb de eer genomen om er eentje te openen!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

en nu dus deel 18 :

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Let the BASS be louder

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (part 18) ??

Vote :   

Roov    posted on 17-03-2009 14:16
Poster: Look
1000'ste post! Cool

Hehe gefeliciteerd! :d Valt me wel op dat zodra iemand zich registreert hij binnen no-time heel veel posts heeft Winking my eye
Kan je ergens zien hoeveel posts er op het forum in totaal zijn gemaakt? :P

Edit : 223.614 posts !
Op Naar de 1.000.000 Happy, laughing
User edit by Roov on 17-03-2009 @ 14:17:44 (22%)
Bart_    posted on 17-03-2009 14:44
Poster: Roov

Hehe gefeliciteerd! :d Valt me wel op dat zodra iemand zich registreert hij binnen no-time heel veel posts heeft Winking my eye
Kan je ergens zien hoeveel posts er op het forum in totaal zijn gemaakt? :P

Edit : 223.614 posts !
Op Naar de 1.000.000 Happy, laughing

tip: is omdat ze op bijna iedereen z'n DJ Booth reageren... Cool
User edit by Bart_ on 17-03-2009 @ 14:45:06 (2%)
DjVictorF    posted on 17-03-2009 14:54
Net uit! Wil ik gaan beginnen met een mix.. Moet ik nog lekker 2 so's leren..
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Flexii    posted on 17-03-2009 15:02
Poster: 4Tastic

wow dat is ff een stuk beter dan wat het was! lekker chickie :p haha
maar ff een vraagje met welk programma maak je je website?

Wel nog klein foutje op de foto pagina, staan 2 feesten op een regel Winking my eye

Ik maak ze met Adobe Dreamweaver en het logo en de header zijn gemaakt met Adobe photoshop (beide CS3)

Ohja ik zie het foutje bedankt:P, kan gebeuren he
NielsR    posted on 17-03-2009 15:21
Man man ik ben vandaag zo pist op school niet normaal, ik heb juist te horen gekregen van een informatica leerkracht dat wij een MSDNAA account hebben en hier al voor betaalt hebben
en daar komen ze nu dus mee af onze leerkracht heeft hier niks over gezegd schandalig.
Dus onze account loopt bijna af dus moet ik nu nog vlug 12,5 gig binnenhalen,
en het groffe is wij zitten nu heel de tijd te werken met de express versies van .Net terwijl we de Visual Studio 2008 proffesional konden hebben !!!
Bart_    posted on 17-03-2009 15:29
Poster: Flexii
zo ff mn nieuwe website online gegooid ct-scandjs.nl

Nette site, alleen waarom de keuze van de vrouwen-header?
Vindt het namelijk best wel jammer, als ik je site op het eerste zicht bekijk denk ik meer aan een club/danscafé, en niet aan een drive-in show...

verder, zeer nette site, kan ik je niet nadoen!Cool
MoXeGy    posted on 17-03-2009 15:32
Hier inderdaad hetzelfde, voor de rest een zeer nette site! Happy, laughing
Flexii    posted on 17-03-2009 17:28
@ Bart en Moxegy thnxHappy, laughing,, ja die vrouw in de header, anders is die ook zo kaal,, ik vind hem wel prima zo,, de site is toch meer als ding voor de foto's van feesten op te zetten waar ik gedraaid heb, en voor als mensen om meer info vragen, maar goed:P
4Tastic    posted on 17-03-2009 17:44
Poster: Flexii

Ik maak ze met Adobe Dreamweaver en het logo en de header zijn gemaakt met Adobe photoshop (beide CS3)

Ohja ik zie het foutje bedankt:P, kan gebeuren he

Oke dankjewel! Moet ik toch maar is een hele berg tijd vinden om Dreamweaver te gaan snappen. Photoshop werk ik wel vaker mee.

zeker kan gebeuren, is ook wel snel te fixen toch?
http://www.djsander.nl
Flexii    posted on 17-03-2009 18:54
Poster: 4Tastic

Oke dankjewel! Moet ik toch maar is een hele berg tijd vinden om Dreamweaver te gaan snappen. Photoshop werk ik wel vaker mee.

zeker kan gebeuren, is ook wel snel te fixen toch?

jazeker snel te fixen,, bestand openen, opzoeken waar ik ook alweer zat, code < BR /> invoegen et voila probleem verholpen ftp programma openen uploaden en klaar, vernieuwde versie staat al weer online:P
Saskia    posted on 17-03-2009 19:25
site ziet er een stuk beter uit, professioneler vind ik, mooi gedaan!
bastianhecker    posted on 17-03-2009 20:04
ik vind de site erg mooi, de inhoud wat minder er staan veel fotos op die er naar mijn mening niet ophoren ik bedoel bijv. bij die schuimparty 1000 fotos met gekke bekken en dan 4 of 5 met de djs. Ik zou dit naar mijn mening anders doen.... nogmaals wel mijn complimenten voor de site!
Bart_    posted on 17-03-2009 20:11
Poster: bastianhecker
bijv. bij die schuimparty 1000 fotos met gekke bekken en dan 4 of 5 met de djs. Ik zou dit naar mijn mening anders doen...

Nu bekijk je het als DJ.

Stel: Er is een bedrijf dat stickers voor op bedrijfwagens maakt.
Op de site staan allemaal foto's van de machine's die ze gebruiken.
Vindt jij dat interresant om te zien als klant?
Volgens mij zie je toch écht vele liever bedrijfwagens die compleet bestickerd zijn met de stickers?

4Tastic    posted on 17-03-2009 20:18
dit is een website van een drive-in hea niet van een dj.
je laat mensen die op een feest zijn via bv fyers naar jou website gaan om foto's te kijken en je te onthouden voor een eventueel volgende boeking.
Flexxi zegt ook al:

de site is toch meer als ding voor de foto's van feesten op te zetten waar ik gedraaid heb, en voor als mensen om meer info vragen

http://www.djsander.nl
Estacy    posted on 17-03-2009 20:25
Poster: NielsR
Man man ik ben vandaag zo pist op school niet normaal, ik heb juist te horen gekregen van een informatica leerkracht dat wij een MSDNAA account hebben en hier al voor betaalt hebben
en daar komen ze nu dus mee af onze leerkracht heeft hier niks over gezegd schandalig.
en het groffe is wij zitten nu heel de tijd te werken met de express versies van .Net terwijl we de Visual Studio 2008 proffesional konden hebben !!!

En wat betenkt dat in normaal nederlands? :p ik heb dus geen idee wat je allemaal bedoelt, al lijkt het me op de manieer waarop je het vertelt wel zwaar k*t
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
NielsR    posted on 17-03-2009 21:08
Poster: Estacy

En wat betenkt dat in normaal nederlands? :p ik heb dus geen idee wat je allemaal bedoelt, al lijkt het me op de manieer waarop je het vertelt wel zwaar k*t

MSDNAA is Microsoft Development Network Academic Alliance, dit betekent dat het een account is voor het onderwijs (informatica studies meestal) waar je alle software van Microsoft mee kan donwloaden voor niks behalve office(access weer wel lol) dus je kan dus gratis Visual studio 2008 of zelfs Vista of XP, Server 2008 enzo downloaden echt alles (volledige lijst vind je hier)
Zo'n account is wel beperkt tot 12,5 GB per jaar per account dus je kunt er niet alles afhalen, en zo'n account kost mischien maar 12 euro ofzo dus geen geld.
Illusion    posted on 18-03-2009 02:51
Poster: NielsR

Ik heb ook een MSDNAA Account. Doe opleiding ICT Beheerder Niveau 4, laatste jaar. Maar MSDNAA is officieel alleen om je onderdelen af te halen om te gebruiken voor je studie, en projecten. Daar heb jij echt geen 12,5 GB voor nodig:p haha maare boeie... ik download me ook helemaal verrot:p. Mooi van profiteren die handel:p

Windows Server 2003Winking my eye Xp Proffessional Winking my eye Gebruik ze allebei thuis:p. Ff m'n Raid Controllertjes geconfigureerd op Raid 5, Server 2003 geinstalleerd, Ff DHCP, DNS, etc standaard shit geconfigureerd. En genieten:p Handig hoor MSDNAA:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 18-03-2009 @ 02:54:24 (12%)
ccc    posted on 18-03-2009 08:40
Het lijkt erop dat mijn Ipod gecrashd is.

Ik krijg de volgende melding:
Itunes kan de inhoud van de ipod Ipod niet lezen. Ga naar de tab Samenvatting in de ipod voorkeuren en klik op Herstellen om de fabrieksinstellingen van de Ipod te herstellen.

Stel ik doe dat dan worden ook al mijn nummers gewist.

Weet er iemand een mogelijkheid om dit probleem te fixxen zonder mijn nummers kwijt te raken.
Stefjuuh    posted on 18-03-2009 08:45
Je hebt al die nummers toch op je PC staan? En als het goed is zijn je iTunes store aangekochte nummers al gelicenceerd aan je iPod!
Tomazos    posted on 18-03-2009 17:22
lol, zit ik tmf te kijke, zie ik mezelf plaatjes draaiend voorbij komen Cool,
voor een documentaire over 'donorschap registratie'

vond het al zo raar waarom zo'n grote camera met een bouwlamp steeds om me heen hing :P

lolCool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
DjVictorF    posted on 18-03-2009 17:49
@ Tomazos: Haha! Wat dacht je dan dat die deden?:P
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
ccc    posted on 18-03-2009 17:52
Poster: Stefjuuh
Je hebt al die nummers toch op je PC staan? En als het goed is zijn je iTunes store aangekochte nummers al gelicenceerd aan je iPod!

Ja, maar wat heb ik aan deze reactie?

Ik heb geen zin om alles weer opnieuw in te delen en naar mijn ipod te kopieren. Dan ben ik een hele dag kwijt.
Tomazos    posted on 18-03-2009 17:54
Poster: DjVictorF
@ Tomazos: Haha! Wat dacht je dan dat die deden?:P

naja, die sascha visser was er ook.. en ik vroeg toen later aan hem toen hij tijd bij mij in dj booth stond waar dat voor was, toen zei hij al dat het voor een donorschap registratie ding was..

maar ik zit half tv te kijken en te computeren tegelijk.. en ik zie uit me ooghoek opeens de hmh, toen maar eens op gaan lette:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Stefjuuh    posted on 18-03-2009 18:18
Poster: ccc

Ik heb geen zin om alles weer opnieuw in te delen en naar mijn ipod te kopieren. Dan ben ik een hele dag kwijt.

Sorry, inderdaad geen strak antwoord!

Je iPod werkt nog wel? Ik neem aan dat je de optie pc opnieuw opstarten al geprobeerd hebt?
Er zijn programmas die ook je iPod kunnen uitlezen, buiten iTunes om, die zou je eventueel even kunnen googlen. iTunes opnieuw installeren zou ook kunnen helpen.
Nvie    posted on 18-03-2009 18:28
Poster: ccc

Bij m'n iPhone is het zo dat iTunes automatisch een reservekopie maakt, mochten dit soort dingen gebeuren. Op m'n mac kan ik het vinden onder iTunes -> Voorkeuren -> Apparaten. Als je die reservekopie hebt kun je gewoon je iPod via iTunes herstellen, en dan de reservekopie terugzetten (geeft een melding over nieuwe iPod oid. en dan reservekopie terugzetten).

258 Users online: 79 Guests (179 Unknown)
Pages generated today : 60.417
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.809.889