Poster: Look
1000'ste post!
Poster: Roov
Hehe gefeliciteerd! :d Valt me wel op dat zodra iemand zich registreert hij binnen no-time heel veel posts heeft
Kan je ergens zien hoeveel posts er op het forum in totaal zijn gemaakt? :P
Edit : 223.614 posts !
Op Naar de 1.000.000
Poster: 4Tastic
wow dat is ff een stuk beter dan wat het was! lekker chickie :p haha
maar ff een vraagje met welk programma maak je je website?
Wel nog klein foutje op de foto pagina, staan 2 feesten op een regel
Poster: Flexii
zo ff mn nieuwe website online gegooid ct-scandjs.nl
Poster: Flexii
Ik maak ze met Adobe Dreamweaver en het logo en de header zijn gemaakt met Adobe photoshop (beide CS3)
Ohja ik zie het foutje bedankt:P, kan gebeuren he
Poster: 4Tastic
Oke dankjewel! Moet ik toch maar is een hele berg tijd vinden om Dreamweaver te gaan snappen. Photoshop werk ik wel vaker mee.
zeker kan gebeuren, is ook wel snel te fixen toch?
Poster: bastianhecker
bijv. bij die schuimparty 1000 fotos met gekke bekken en dan 4 of 5 met de djs. Ik zou dit naar mijn mening anders doen...
de site is toch meer als ding voor de foto's van feesten op te zetten waar ik gedraaid heb, en voor als mensen om meer info vragen
Poster: NielsR
Man man ik ben vandaag zo pist op school niet normaal, ik heb juist te horen gekregen van een informatica leerkracht dat wij een MSDNAA account hebben en hier al voor betaalt hebben
en daar komen ze nu dus mee af onze leerkracht heeft hier niks over gezegd schandalig.
Dus onze account loopt bijna af dus moet ik nu nog vlug 12,5 gig binnenhalen,
en het groffe is wij zitten nu heel de tijd te werken met de express versies van .Net terwijl we de Visual Studio 2008 proffesional konden hebben !!!
Poster: Estacy
En wat betenkt dat in normaal nederlands? :p ik heb dus geen idee wat je allemaal bedoelt, al lijkt het me op de manieer waarop je het vertelt wel zwaar k*t
Poster: NielsR
Man man ik ben vandaag zo pist op school niet normaal, ik heb juist te horen gekregen van een informatica leerkracht dat wij een MSDNAA account hebben en hier al voor betaalt hebben
en daar komen ze nu dus mee af onze leerkracht heeft hier niks over gezegd schandalig.
Dus onze account loopt bijna af dus moet ik nu nog vlug 12,5 gig binnenhalen,
en het groffe is wij zitten nu heel de tijd te werken met de express versies van .Net terwijl we de Visual Studio 2008 proffesional konden hebben !!!
Poster: Stefjuuh
Je hebt al die nummers toch op je PC staan? En als het goed is zijn je iTunes store aangekochte nummers al gelicenceerd aan je iPod!
Poster: DjVictorF
@ Tomazos: Haha! Wat dacht je dan dat die deden?:P
Poster: ccc
Ja, maar wat heb ik aan deze reactie?
Ik heb geen zin om alles weer opnieuw in te delen en naar mijn ipod te kopieren. Dan ben ik een hele dag kwijt.
Poster: ccc
Ja, maar wat heb ik aan deze reactie?
Ik heb geen zin om alles weer opnieuw in te delen en naar mijn ipod te kopieren. Dan ben ik een hele dag kwijt.