De Late Leeuw, Chat Corner (part 18) (15/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 26-02-2009 16:50
Zo weer tijd voor een nieuwe late leeuw, heb de eer genomen om er eentje te openen!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

en nu dus deel 18 :

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Let the BASS be louder

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (part 18) ??

Vote :   

Bastian    posted on 11-03-2009 19:22
Oh dus jullie hebben al werkelijk iets? Ik dacht dat het eerst roddels waren hehe..
Bedoelde het uiteraard sarcastisch vanwege de opmerking naar A-flex (held van de dag) en vervolgens naar Tomazos (schatje) kort achter mekaarWinking my eye
Saskia    posted on 11-03-2009 19:24
gelukkig sarcastisch anders had ik tomazos op je af moeten sturen Happy, laughing
Roalin    posted on 11-03-2009 19:26
Poster: Tomazos

Even een vraagje: waarom hebben we deze emoticons op DJRConfused
:p
Saskia    posted on 11-03-2009 19:28
even een vraagje
willen jullie nog helpen met mijn ipod vraag
asjeblieft
want zonder muziek kan ik niet leven Unhappy..
Tomazos    posted on 11-03-2009 19:31
Poster: Roalin

Even een vraagje: waarom hebben we deze emoticons op DJRConfused
:p

waarom?

ik snap je vraag niet helemaal:P

en die emoticon komt niet van djr :P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 11-03-2009 @ 19:38:39 (26%)
Roalin    posted on 11-03-2009 19:41
Als ie wel van DJR was, vind ik het toch raar :p

Maar kwam dus van DJR... (jij moet nu dus moeite doen om emoticons opzoeken... Winking my eye)
FML    posted on 11-03-2009 20:02
Poster: Lead
Gebruik ook een wacom bordje. Makkelijk voor snelle dingen. Niet geschikt om Windhoos in zijn algemeen mee te besturen overigens...

Photoshop = bitmap editor = foto's
Illustrator = vectoren = logo's etc.

zowie zo is windows gewoon kut dan uiteraard sprekend over Windows PC's .. Veel te veel troep op je hebt al een redelijk aantal intergeheugen nodig wil je iets kunnen , terwijl je bij apple bijv zeer weining nodig hebt. ok is het wel leuk om spelletjes te spelen met de wacom Happy, laughing. maarja daar is apple weer wat minder in ( spelletjes spelen )
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
TheHunter    posted on 11-03-2009 20:24
Klopt, en ik gebruik mijn pc vooral om te gamen, en daarbij is windows toch nog de beste?
Tomazos    posted on 11-03-2009 20:29
ik draai op 2x 2.8 ghz, 4 gb geheugen.. pc van 2 a 3 jaar geleden, toen zo zelf gebouwd

en ik draai NFS Undercover met alles op High helemaal vlekkeloos.

en gta 4 NET niet.. zijn weinig pc's die gta 4 met alles op high vlekkeloos draaien,

(mijn videokaart is een geforce 8600GT 512mb)
Tomazos    posted on 11-03-2009 20:54
ik zit ff op pc muziek te luistere,

normaal via speakers maar nu via koptelefoon, voor de pc heb ik de HDJ 1000, en om te draaien de HDJ 2000, ZOOO

wat een verschil als je de hdj 1000 tijd niet heb gehoord kwa klank
TheHunter    posted on 11-03-2009 20:58
@ tomazos, je hebt wel een vette game-pc :P
Tomazos    posted on 11-03-2009 21:05
vind je?:P

kan tegenwoordig wel zieker hoor,

2 a 3 jaar terug was dat systeempje van mij, "high end Game pc"

maar tegenwoordig zijn er veel snellere pc'tjes:P

1x quadcore, of zelfs 2x quadcore, heb je gewoon 8 processors in je pc:P,
FML    posted on 11-03-2009 21:35
Ja windows is verre weg de beste voor games , @tomazos je interngeheugen is waarschijnlijk drr2? of heb je er nog iets aan vernieuwd afgelopen jaren Happy, laughing , maar zeker een top pc'je ! mijn pc doet GTA4 het ook High , meestal doe ik het via de tv een een controllor Happy, laughing ..
maar als ik persoonlijk zou moeten kiezen word het toch apple , windows kan hele snelle systemen bouwen maar apple kan het zelfde met 2x minder inhoud Happy, laughing tja.. dan heb ik liever toch wat minder in mijn pc kan er ook minder kapot. en ja microsoft heeft en ook gewoon zwaar verneukt .. Imitatie OC "vista" krijg je zon !@#$# bestuuringsysteem en wat krijgen we nu ? windows 7 wat moet ik er weer van zeggen zelfde weg als vista maar dan iets sneller ( alleen als je snelle pc hebt anders is hij trager ) Hoera!

maar wat voor proccesor heb je i7 940 toevallig ? en je zou eventueel een GTX Serie kunnen pakken dan kan je ook gta4 vlekkeloos spelen Happy, laughing
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 11-03-2009 @ 22:44:37 (19%)
Tomazos    posted on 11-03-2009 23:20
ik geloof wel dat het ddr2 is, en dan 4 sticks van 1 gig

ik heb een AMD x2 3800 processorHappy, laughing,

ver opgeschroeft met water koeling Happy, laughing
User edit by Tomazos on 11-03-2009 @ 23:21:25 (100%)
Snoey    posted on 12-03-2009 01:38
Ik game niet maar ik vind Vista wel een lekker besturings systeem. Mijn overstap van XP naar Vista was ook wennen. Maar na een paar weken en flink wat instellingen gepersonaliseerd heb, vind ik het goed werken. Vooral de zoekfuntie rechtsboven in je venster. En het systeemherstel is helemaal top. 
Vorige week starte Windows Vista niet meer op. Heb toen alles gebackupped en overgezet op me oude laptop waar XP op zat. En nu vind ik XP toch minder handig en behendig. 
Daarnaast is het juist die applesoftware die me enorm iriteert. Iedere keer als ik iets met me IPod wil doen via de laptop, moet ik Quicktime installeren. Maar als ik muziek wil downloaden via weblinks kan dat niet meer, omdat quicktime die track gaat streamen inplaats van downloaden. Dus moet ik het weer uninstallen en wanneer ik die muziek erop wil zetten weer installeren. En zo gaat het door...
www.soundcloud.com/ten-hooven
Stefjuuh    posted on 12-03-2009 07:24
Rechtermuisknop--> Gelinkte gegevens opslaan (oid)

Dus door je gebrek aan kennis is applesoftware ruk?
User edit by Stefjuuh on 12-03-2009 @ 07:25:19 (100%)
LouisCasper    posted on 12-03-2009 07:31
Poster: Stefjuuh

Inderdaad, hoe dacht je dan dat Apple gebruikers het deden Snoey?
http://www.louiscasper.com
TheHunter    posted on 12-03-2009 08:24
Het blijkt wel dat overstappen naar een andere OS een grote stap is, toen XP uitkwam twijfelden veel mensen ook met overstappen. Nu gebruikt het overgrote deel XP. Voor Vista zal hetzelfde gelden, over 2-3 jaar gebruikt bijna iedereen het, met uitzondering natuurlijk de apple en linux en mac gebruikers.
Lawrenz    posted on 12-03-2009 10:39
Poster: TheHunter
Het blijkt wel dat overstappen naar een andere OS een grote stap is, toen XP uitkwam twijfelden veel mensen ook met overstappen. Nu gebruikt het overgrote deel XP. Voor Vista zal hetzelfde gelden, over 2-3 jaar gebruikt bijna iedereen het, met uitzondering natuurlijk de apple en linux en mac gebruikers.

Ik geloof dat Vista de Windows is die de meesten overslaan. Windows 7 zal over 2-3 jaar het meest gebruikt zijn denk ik.
Tomazos    posted on 12-03-2009 12:21
ik denk nogsteeds XP eerlijk gezegd Happy, laughing
Tomazos    posted on 12-03-2009 12:35
en mocht er iemand zin hebben in een leuk GRATIS feestje vanavond:

DJ Dyna's Birthday Bash

Hardwell
Vato Gonzalez
Rishi Romero
Irwan
Eric Santana
Patrick
Robert Reyez
Robert Abigail
Shaun D
Tomazos
Mike Jayden

@ hollywood music hall, in rotterdamHappy, laughing
entree is gratis tot 01.00u, Happy, laughing
Snoey    posted on 12-03-2009 13:49

Helaas moet ik je bij deze veronderstelling je teleurstellen. Deze optie heb ik ook al geprobeert, maar daardoor wordt er nog steeds alleen maar gestreamed ipv gedownload.
www.soundcloud.com/ten-hooven
ccc    posted on 12-03-2009 15:22

Nee. Applesoftware is gewoon ruk. Cool

Ik heb een mac mini hier staan, maar ik zie er elke keer tegenop om hem aan te zetten. Heel jammer.

Ben ontzettend blij dat ik geen Macbook heb gekocht wat ik wel al een paar maanden van plan was geweest haha. :P
Ferrox    posted on 12-03-2009 15:29
Poster: ccc

Ik heb een mac mini hier staan, maar ik zie er elke keer tegenop om hem aan te zetten. Heel jammer.

Ben ontzettend blij dat ik geen Macbook heb gekocht wat ik wel al een paar maanden van plan was geweest haha. :P

En je vindt windows fijn? Omdat je het kent?

Ik ben overgestapt op mac en je moet inderdaad door een zure apple (:P) heen. Maar als je het eenmaal gewent bent. Geen windows meer voor mij!

Blijft er wel bij, dat mac geen gamebak is. Maar buiten dat verslaat mac windows op de meeste punten. Ik heb hem van het begin af aan flink belast door van alles uit te proberen, te installeren, deinstalleren. En hij werkt nog steeds net zo snel als dat ik hem uit de doos kreeg. Dat zie ik een windows bak nooit, maar dan ook nooit doen!
Bartjens    posted on 12-03-2009 15:33
Poster: ccc

Wat is daar nou zo ruk aan, als je een beetje de moeite neemt om het door te krijgen dan werkt het pefect.

Maargoed, deze discussie is al meerdere keren voorbij gekomen hier.

www.djbrowbeat.com

92 Users online: Lead & 12 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 26.427
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.414.801