Poster: Tekhead
wat dan convert ? snottie bij ons is snotneus, en snotneus is een puber
Poster: dacuba
@ lightzone, dan kan je er beter mee stoppen.. is 'tzelfde als DJ worden voor geld & meisjes
Poster: trustt
totaaaal niet waar, er is nog altijd een meerderheid van jumpers & hardstyle! kijk in ons land.. de grootste evenementen zijn reverze, bassleader, sensation black, coone & the gay's,... (sorry moest er eens van kome :p) nee ik zal hier maar niemand beledigen coone & the gang.. respect!
dan die discotheken als complex, highstreet, the oh,...
daartegenover welke echte grote house-electro evenementen zijn er in belgië? sensation white, tomorrowland(gedeeltelijk)
Poster: Convert
Sorry, was ff bij de handte opmerking:P
Ontopic :P
Poster: Vibemaster-D
house muziek is relaxt en rustgevend.
voor mij dan, het mixt lekker van hiphop wordt ik agressief van vooral die kut rappers klote tering herrie.
(dat is smaak).
wat ik dan wel een beetje een mislukking vind is het hele jumpstyle gebeuren, ik heb nooit kunnen jumpen kan het niet wil het niet kunnen. ?maar ja kijk naar de DJ he, zie je een DJ de hele avond kunstjes doen met ze EFX doosje of scratchen op ze CDJ's.
dan respecteer ik toch meer de turntabelist als je naar de DJ zelf kijkt.
(en ook dit is persoonlijk)
Poster: Tekhead
Ik zelf word ook a-sociaal, lastig, en opgefokt van RnB, Hiphop, Rap, maar niet slecht dat deze er ook zijn, anders zaten wij met al dat hopeloos volk opgescheept.
Poster: Lightzone
ik neem aan dat je het tegen mij hebt ?
jij moet quotes gaan gebruiken...
en wat jij zegt heeft er niet veel mee te maken.
ik bedoel te zeggen, als het publiek om house vraagt gaan wij hier ook een beetje in mee.
je gaat mij niet zeggen dat jij enkel en alleen de muziek draait die jij goed vind...
Poster: altamira
Niks mis met rnb en hiphop, en al helemaal kortzichtig om die doelgroep over een kam te scheren van sommige lui hier...verder prima post tussen de rest van de bende hier rix![]()
Afgezonderd van het feit dat house makkelijker te mixen mag zijn dan bijvoorbeeld rnb draait iemand thuis toch graag nieuwe plaatjes die op dit moment hip zijn of bij hem passen. Dan heb ik het niet over de dj's die la jaren meegaan en hun eigen stijl hebben ontwikkeld, maar de nieuwkomers en degenen die switchen van stijl.Een tijdje terug zag je ook steeds meer jump-dj's die nu veelal bekeerd zijn tot het housegenre, en daarvoor was er weer een opkomst van rnbdj's. Naar mijn mening volgt het gewoon de lijn van algemene populariteit hoor.. gecombineerd met het feit dat house in de volksmond een breed begrip is en daarom sowieso al een grote groep vertegenwoordigd.
Poster: tom-j
why ik house draai??
tja,
omdat ik het leuk vind! ik hou alleen niet van die (te)?commerciele meuk.daarom draai ga ik de laatste tijd steeds meer richting minimal, funk etc.
Poster: altamira
verder prima post tussen de rest van de bende hier rix![]()
Poster: trustt
coone & the gay's,... (sorry moest er eens van kome :p) nee ik zal hier maar niemand beledigen coone & the gang.. respect!