Waarom house (3/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

FML    posted on 25-02-2009 20:58
Titel zegt het al , Waarom Draaien de meeste house?.. ik zie veel mixjes wat eigelijk alleen maar house is. word het meer gedraaid inde hoop op suc6 ? of is er meer vraag naar? of is het ook wat makkelijker te mixen ( als dat zo is ).. en gelijk een andere vraag , vast al gesteld in ander topic wat draai jij ( betreft GEEN house )
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3

What do you think about Waarom house ??

Vote :   

ccc    posted on 26-02-2009 19:12
Poster: Luni-B
volgensmij ging de opmerking om de titel van een house liedje ? of igg zon liedje waar in ze dat zeggen kan ik me wel herrineren

Ja uiteraard. Cool

Zie anders het filmpje van Convert hier boven, dat is een remix ervan en wordt het ook ingezegd.

En dat drugs mensen naar de klote helpt slaat ook nergens op. TE veel drugs helpt mensen naar de kloten. Maar dat heb je ook met TE veel alcohol, of TE veel tomaten eten.

Ik wil helemaal geen discussie starten met mijn eerdere opmerking "House maakt jongeren kapot".

Ik had verwacht dat de meeste die opmerking wel zouden kennen. Schijnbaar dus niet. (Sorry voor het ongemak Cool)
RiX    posted on 26-02-2009 19:15
ccc, zet er de volgende keer dan een Winking my eye bij... daar zijn die emoticons voor.
Xtremer    posted on 26-02-2009 19:18
Poster: Snoey
Dat was goed te zien op de DJR meeting toen jij der ff hardstyle ingooide. 

Ja beter dan de hele dag houseCool. En natuurlijk houd daar niet iedereen van aangezien daar allemaal DJ's zijn met een eigen stijlWinking my eye. Ik heb het hier over een feest.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Snoey    posted on 26-02-2009 19:19
Poster: ccc

Ja uiteraard. Cool

Zie anders het filmpje van Convert hier boven, dat is een remix ervan en wordt het ook ingezegd.

En dat drugs mensen naar de klote helpt slaat ook nergens op. TE veel drugs helpt mensen naar de kloten. Maar dat heb je ook met TE veel alcohol, of TE veel tomaten eten.

Ik wil helemaal geen discussie starten met mijn eerdere opmerking "House maakt jongeren kapot".

Ik had verwacht dat de meeste die opmerking wel zouden kennen. Schijnbaar dus niet. (Sorry voor het ongemak Cool)

Behalve met TEvrede
www.soundcloud.com/ten-hooven
Bastian    posted on 26-02-2009 20:29
Zo dat was even lezen , Jump in NL? hmm nederland heeft geen jump gekend... , of bedoel je daar de jackel and hide? kinder jumpen op jetix? nee.. België heeft daar integgen een veel andere Jump/tek dan hier in nederland. maar ben je dan uiteindelijk gestopt er mee omdat het "uit" was of omdat je het zelf gewoon beu was?... iig Bedankt voor je uitgebreide comment Happy, laughing

Ben gestopt omdat ik het teveel van hetzelfde vond, no offense maar de scene is gewoon erg simpel en ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Ik bedoel dan de jumpfeesten in Brabant en omstreken, daar was het nog best sterk en bij ons in de buurt zijn misschien wel de eerste jumpfeesten in NL gegeven.
Van een dik setje jump/tek ben ik nog steeds niet weg, sterker nog, binnekort moet ik nog eens zo'n goed feestje bezoeken!Winking my eye
FML    posted on 26-02-2009 22:20
Bassleader Winking my eye

wat bedoel je met de scene is simpel Happy, laughing?
User edit by FML on 26-02-2009 @ 22:20:54 (100%)
OneSixty    posted on 26-02-2009 22:54
Titel zegt het al , Waarom Draaien de meeste house

omdat het volgensmij de stijl is waar je het makkelijkst het grote publiek mee kan aanslaan,
en hierdoor gaat er al dan niet onbewust een voorkeur naar die stijlen.

waarom men hier over drugs begint snap ik niet, sommige stijlen zijn idd meer op drugs gebaseerd als andere... so what ?
we hebben het over de muziek.
dacuba    posted on 26-02-2009 23:04
@ lightzone, dan kan je er beter mee stoppen.. is 'tzelfde als DJ worden voor geld & meisjes Happy, laughing
Tekhead    posted on 26-02-2009 23:14
@ altamira : ik snap de topic wel, maar ik antwoordde  op zo een onnozele opmerking van HOUSE MAAKT JONGEREN KAPOT.

@CCC ga slapen, morgenvroeg moet je uit je bedje. Ik de geschiedenis niet ken ?  Allez, nen onnozele dominee weet het wel zeker. Ik was een van de pioneers van de vrije radiozenders in Vlaanderen, wij gaven benefiet en jeugdfuiven voor meer dan 6000 jongeren, kheb meer dan 20 jaar als dj gewerkt in clubs, en gij gaat mij vertellen dat ik er niks van, weet, omdat deen dominee het heeft gezegd !!!! LOL LOL LOL,  ga een kerkfeestje geven met wijwatercocktails
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ccc    posted on 26-02-2009 23:27
Wil je het niet begrijpen of ben je gewoon echt zo dom? Ik dacht dat wijsheid met de jaren kwam, bij jou schijnbaar dus niet.
Tekhead    posted on 26-02-2009 23:30
ach jij bent de moeite niet waard om een gesprek aan te gaan, laat ik het hierbij maar houden
ccc    posted on 26-02-2009 23:32
Haal deze reactie van mij maar weg.
User edit by ccc on 26-02-2009 @ 23:34:03 (100%)
Convert    posted on 26-02-2009 23:33

Ja uiteraard. Cool

Haha, dat heb ik gwoon als grapje opgevat dat stukje en kwam bij mij dat liedje in me op Winking my eye Dus ff postehh! :P
Tekhead    posted on 26-02-2009 23:34
CoolCool Mijn reactie ook
User edit by Tekhead on 27-02-2009 @ 00:32:46 (87%)
Convert    posted on 26-02-2009 23:37
dat is iets anders Tekhead Winking my eye

Edit

User edit by Convert on 27-02-2009 @ 17:30:43 (19%)
Tekhead    posted on 27-02-2009 00:11
wat dan convert ? snottie bij ons is snotneus, en snotneus is een puber
Tekhead    posted on 27-02-2009 00:18
Haal deze reactie van mij maar weg.
  Respect CCC Cool
FML    posted on 27-02-2009 00:23
Poster: Tekhead
@ altamira : ik snap de topic wel, maar ik antwoordde  op zo een onnozele opmerking van HOUSE MAAKT JONGEREN KAPOT.

@CCC ga slapen, morgenvroeg moet je uit je bedje. Ik de geschiedenis niet ken ?  Allez, nen onnozele dominee weet het wel zeker. Ik was een van de pioneers van de vrije radiozenders in Vlaanderen, wij gaven benefiet en jeugdfuiven voor meer dan 6000 jongeren, kheb meer dan 20 jaar als dj gewerkt in clubs, en gij gaat mij vertellen dat ik er niks van, weet, omdat deen dominee het heeft gezegd !!!! LOL LOL LOL,  ga een kerkfeestje geven met wijwatercocktails

de opmerking HOUSE MAAKT JONGEREN KAPOT kwam uit een liedje van Neophyte Happy, laughing ,
User edit by FML on 27-02-2009 @ 00:23:13 (8%)
Tekhead    posted on 27-02-2009 00:31
 Kweet het, maar dat kon ik niet uit CCC's opmerking opmaken, en uit reply ook niet, maar  we hebben gezamelijk geschilletje opgelost, toch bedankt
trustt    posted on 27-02-2009 11:11
Jump suckt!! ik vind da echt verkrachtende kakmuziek! dan heb ik het over de jump remixen hola!
oké jaa er zijn een heleboel house remixen van oude platen ook.. maar die behouden wel voor een stuk de waarde van de originele plaat waar de vocals ook aanleunen bij de originele plaat!

dan die kakmuziek jump, ik noem het echt smurfenliederen, de remixen althans.. de vocals zo geraped aan zo'n tempoo-o-o-o, en maar gaaan jeeej. ik krijg er het schijt van

DAAROM draai ik al zeker geen jump of een hardere stijl maar house en electro en zijn dit de genres die me echt interesseren.. kijk maar naar een Axwell, David Guetta, Steve Angello, Pryda (Eric Prydz), Fedde Le Grand en vele anderen.. dat zijn artiesten waar ik van opkijk.. Als ik dan een coone hoor of een meer internationale jump 'dj' hoor.. wtf? ik denk dan van, jaja jongens blijf maar verder doen, nog veel geluk verder maar ik moet dit éécht niet horen.. Dit is hoe ik erover denk :p whehe springeuuCool

HOUSE verdient het gewoon om gedraaid te worden, jump? ja u ziet wel om een concreet voorbeeld te geven kijk hier eens in België.. Mijn 5 jarige achternichtjes 'jumpen' (alé zeker toen de hype nog groot was).. niveau nihil. house is in mijn ogen altijd al 'volwassener' geweest sorry voor de diehard jump fans hier :p

nog veel plezier

FML    posted on 27-02-2009 14:59
Poster: trustt
Jump suckt!! ik vind da echt verkrachtende kakmuziek! dan heb ik het over de jump remixen hola!
oké jaa er zijn een heleboel house remixen van oude platen ook.. maar die behouden wel voor een stuk de waarde van de originele plaat waar de vocals ook aanleunen bij de originele plaat!

dan die kakmuziek jump, ik noem het echt smurfenliederen, de remixen althans.. de vocals zo geraped aan zo'n tempoo-o-o-o, en maar gaaan jeeej. ik krijg er het schijt van

DAAROM draai ik al zeker geen jump of een hardere stijl maar house en electro en zijn dit de genres die me echt interesseren.. kijk maar naar een Axwell, David Guetta, Steve Angello, Pryda (Eric Prydz), Fedde Le Grand en vele anderen.. dat zijn artiesten waar ik van opkijk.. Als ik dan een coone hoor of een meer internationale jump 'dj' hoor.. wtf? ik denk dan van, jaja jongens blijf maar verder doen, nog veel geluk verder maar ik moet dit éécht niet horen.. Dit is hoe ik erover denk :p whehe springeuuCool

HOUSE verdient het gewoon om gedraaid te worden, jump? ja u ziet wel om een concreet voorbeeld te geven kijk hier eens in België.. Mijn 5 jarige achternichtjes 'jumpen' (alé zeker toen de hype nog groot was).. niveau nihil. house is in mijn ogen altijd al 'volwassener' geweest sorry voor de diehard jump fans hier :p

nog veel plezier

We hadden het over house niet over jump als je een Gerne belachelijk wilt maken doe je dat maar ergenst anders Happy, laughing
JollyJunkie    posted on 27-02-2009 15:02

We hadden het over house niet over jump als je een Gerne belachelijk wilt maken doe je dat maar ergenst anders Happy, laughing

Een beetje offtopic mag toch wel?
En het kan ook een reden zijn dat hij House draait (omdat hij Jump lelijk vind), hij mag daar dan toch motieven bijgeven waarom hij het lelijk vindt?
cross-over    posted on 27-02-2009 15:16
Waarom house draaien?   Het is de meest voorkomende muziek op dit moment die en makkelijk in het gehoor ligt en makkelijk te draaien is.
Verder is het meeste commercieel on top.

Kijk eens op wiki bij styles of house music en zie hoeveel stylen er zijn in house.

Ben zelf een alles-eter wat muziek betreft dus, ja ik draai ook house Cool
http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 27-02-2009 @ 15:17:16 (1%)
FML    posted on 27-02-2009 15:24
Poster: JollyJunkie

Een beetje offtopic mag toch wel?
En het kan ook een reden zijn dat hij House draait (omdat hij Jump lelijk vind), hij mag daar dan toch motieven bijgeven waarom hij het lelijk vindt?

Egt motiverend , Ik vind dat lelijk dus vind ik dat mooi ... een berichtje begint over Jump Suckt! ,, heeft niet veel toegevoegd waarom hij nu house draait..overings heeft Trustt hoogst waarschijnlijk alleen Kinder Jump gehoord op TMF ofzo als je naar de "echte" Jump kijk dan spreek ik dus over grotere artiesten in BE , Dj coone , Dj Ghost ,
User edit by FML on 27-02-2009 @ 15:25:13 (1%)
trustt    posted on 27-02-2009 17:16
Njaa :p jij vind dat misschien offtopic maar als er gevraagd wordt aan mij waarom ik house draai.. dan is de link snel gelegd met waarom ik geen ander genre draai. Ik vergelijk gewoon een beetje en geef voor mij de twee uiterste: met langs de ene kant jump of hardere stijlen die ik nooit zal draaien en house langs de andere kant waar ik van hou :p

ah bestaat dat ook al Kinder jump? Cool 

137 Users online: 98 Guests (39 Unknown)
Pages generated today : 9.433
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.987.967