Poster: Luni-B
volgensmij ging de opmerking om de titel van een house liedje ? of igg zon liedje waar in ze dat zeggen kan ik me wel herrineren
Poster: Snoey
Dat was goed te zien op de DJR meeting toen jij der ff hardstyle ingooide.
Poster: ccc
Ja uiteraard.
Zie anders het filmpje van Convert hier boven, dat is een remix ervan en wordt het ook ingezegd.
En dat drugs mensen naar de klote helpt slaat ook nergens op. TE veel drugs helpt mensen naar de kloten. Maar dat heb je ook met TE veel alcohol, of TE veel tomaten eten.
Ik wil helemaal geen discussie starten met mijn eerdere opmerking "House maakt jongeren kapot".
Ik had verwacht dat de meeste die opmerking wel zouden kennen. Schijnbaar dus niet. (Sorry voor het ongemak)
Zo dat was even lezen , Jump in NL? hmm nederland heeft geen jump gekend... , of bedoel je daar de jackel and hide? kinder jumpen op jetix? nee.. België heeft daar integgen een veel andere Jump/tek dan hier in nederland. maar ben je dan uiteindelijk gestopt er mee omdat het "uit" was of omdat je het zelf gewoon beu was?... iig Bedankt voor je uitgebreide comment
Titel zegt het al , Waarom Draaien de meeste house
Poster: ccc
Ja uiteraard.
Zie anders het filmpje van Convert hier boven, dat is een remix ervan en wordt het ook ingezegd.
En dat drugs mensen naar de klote helpt slaat ook nergens op. TE veel drugs helpt mensen naar de kloten. Maar dat heb je ook met TE veel alcohol, of TE veel tomaten eten.
Ik wil helemaal geen discussie starten met mijn eerdere opmerking "House maakt jongeren kapot".
Ik had verwacht dat de meeste die opmerking wel zouden kennen. Schijnbaar dus niet. (Sorry voor het ongemak)
Poster: cccRespect CCC
Haal deze reactie van mij maar weg.
Poster: Tekhead
@ altamira : ik snap de topic wel, maar ik antwoordde op zo een onnozele opmerking van HOUSE MAAKT JONGEREN KAPOT.@CCC ga slapen, morgenvroeg moet je uit je bedje. Ik de geschiedenis niet ken ? Allez, nen onnozele dominee weet het wel zeker. Ik was een van de pioneers van de vrije radiozenders in Vlaanderen, wij gaven benefiet en jeugdfuiven voor meer dan 6000 jongeren, kheb meer dan 20 jaar als dj gewerkt in clubs, en gij gaat mij vertellen dat ik er niks van, weet, omdat deen dominee het heeft gezegd !!!! LOL LOL LOL, ga een kerkfeestje geven met wijwatercocktails
Poster: trustt
Jump suckt!! ik vind da echt verkrachtende kakmuziek! dan heb ik het over de jump remixen hola!
oké jaa er zijn een heleboel house remixen van oude platen ook.. maar die behouden wel voor een stuk de waarde van de originele plaat waar de vocals ook aanleunen bij de originele plaat!
dan die kakmuziek jump, ik noem het echt smurfenliederen, de remixen althans.. de vocals zo geraped aan zo'n tempoo-o-o-o, en maar gaaan jeeej. ik krijg er het schijt van
DAAROM draai ik al zeker geen jump of een hardere stijl maar house en electro en zijn dit de genres die me echt interesseren.. kijk maar naar een Axwell, David Guetta, Steve Angello, Pryda (Eric Prydz), Fedde Le Grand en vele anderen.. dat zijn artiesten waar ik van opkijk.. Als ik dan een coone hoor of een meer internationale jump 'dj' hoor.. wtf? ik denk dan van, jaja jongens blijf maar verder doen, nog veel geluk verder maar ik moet dit éécht niet horen.. Dit is hoe ik erover denk :p whehe springeuu
HOUSE verdient het gewoon om gedraaid te worden, jump? ja u ziet wel om een concreet voorbeeld te geven kijk hier eens in België.. Mijn 5 jarige achternichtjes 'jumpen' (alé zeker toen de hype nog groot was).. niveau nihil. house is in mijn ogen altijd al 'volwassener' geweest sorry voor de diehard jump fans hier :p
nog veel plezier
We hadden het over house niet over jump als je een Gerne belachelijk wilt maken doe je dat maar ergenst anders
Poster: JollyJunkie
Een beetje offtopic mag toch wel?
En het kan ook een reden zijn dat hij House draait (omdat hij Jump lelijk vind), hij mag daar dan toch motieven bijgeven waarom hij het lelijk vindt?