Poster: LLCoolP
Mijn carnaval was ook weer goed.:D
Vrijdags in Sittard was Scholierencarnaval ook weer vet(H),
alleen een buitje en begon iedereen als een gek te Duuje Duuje Duuje tot ze binnen waren
De maandags heb ik mogen draaien in een café/zaal voor zo'n 700man na de optocht.
Smaakt zat er goed in:D Maar was wel lang met de carnaval(zondags goed gefeest) en maandags van 16.000u tot 23.00u gedraaid. Normaal was er niks te doen na de optocht in Grevenbicht in Café Oos Hoes maar daar heb ik dit jaar gelukkig verandering in mogen brengen.
De Macarena, Toddezek en Sjoene daag deden het super! Verder werdt er ook lekker meegezongen met Jojo - Zooi, Festwies & het Salvenkoor. Moet er wel bij zeggen dat het jammer was dat de meeste jeugd toch weer na hun vaste café ging en dan ik voornamelijk met ouderen op zat gescheept die meer Eddy Wallie & Wals met maria enz wouden horen
Foto's en filmpjes volgen nog!
Zijn er voor de rest al DJ/producers bezig aan een mix van Super Sjoene Daag? Origineel is trouwens: Dorfrocker - So a schöner Tag Ben zeer benieuwd, moet namelijk in het voorjaar misschien op eens schuttersfeest draaien en daar doen ze ook meestal goed mee!
Poster: Sandr
Ik ben 2 dagen Breda geweest, heb me goed vermaakt!
Ik heb daar ook nog een nummer gehoord dat ik nu zo snel niet kan vinden:
Een instrumentale versie van parapapa...
Zit geen zang in, alleen maar het melodietje van parapapa, alleen dan wat vrolijker...
Iemand die weet wat ik bedoel?
owjaIk hoorde ook nog een nummer wat ik graag zou willen hebben
Orgineel is: Paul & Leo : Loemele Kriemer
Nieuwe versie, Swaffelen .. . Swaffelen
ken iemand deze?
Poster: Flexii
Volgens mij bedoel jij de plaat die vorig jaar de dj's van discotheek Las Vegas in Landgraaf gemaakt hebben, moet je ff googlen dan vind je vast info, en als je een van die gasten mailt zijn ze vast zo vriendelijk je een mptje te sturen
Heey,
nee helaas deze is het niet.
Die plaat wat ik bedoel gaat veel langzamer, toch bedankt voor de moeite
Poster: DJADMIN
Haha dat is m ja !
Even voor de limburgers onder ons...ik kan t nummer nergens meer vinden....
t lijkt op een nummer van JBB of van NOL....maargoed...t gaat zo :
''waat ken t allemoal aug geave''... NIKS
''waat mak t oet es wea kapot goan ''.. BOEIE
Want veer zien gek, hertstikke gek !
Hoe heet diee !?!?!
Poster: DJADMIN
Haha dat is m ja !
Even voor de limburgers onder ons...ik kan t nummer nergens meer vinden....
t lijkt op een nummer van JBB of van NOL....maargoed...t gaat zo :
''waat ken t allemoal aug geave''... NIKS
''waat mak t oet es wea kapot goan ''.. BOEIE
Want veer zien gek, hertstikke gek !
Hoe heet diee !?!?!
Poster: Sandr
Ik ben 2 dagen Breda geweest, heb me goed vermaakt!
Ik heb daar ook nog een nummer gehoord dat ik nu zo snel niet kan vinden:
Een instrumentale versie van parapapa...
Zit geen zang in, alleen maar het melodietje van parapapa, alleen dan wat vrolijker...
Iemand die weet wat ik bedoel?
Poster: nils7
Ik heb m gisteren gehoord op een personeelsfeestje! Het is idd de hoempapa versie die hier eerder wordt genoemd maar heb er niet naar gevraagd welke het was iig. Meestal is er wel zo'n bandje die dat doen (heb zo nog "love generation" volgens mij zo'n versie ervan)
Ik heb m gisteren gehoord op een personeelsfeestje! Het is idd de hoempapa versie die hier eerder wordt genoemd maar heb er niet naar gevraagd welke het was iig. Meestal is er wel zo'n bandje die dat doen (heb zo nog "love generation" volgens mij zo'n versie ervan)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.