OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hallo ik heet henk en woon in bestaatniet dorp. Ik heb geen kinderen, want ik heb nooit een vrouw kunnen krijgen. Ik woon heel gezellig met mijn 2 honden in een hutje op de hij. De buurman heeft alleen een douche met koud water, en heeft ook....BlaBlaBla......2 uur later. Maar daar gaat het niet om, ik verkoop mijn cd-spelers.
en even wat foto's toevoegen, of in ieder geval een link naar de gearbase hier op het forum, zodat we ook kunnen zien waar we meer te maken hebben. Misschien is het ook wel handig om een beetje meer informatie te geven, als hoe lang je zal al hebt, zijn ze veel 'on the road' gebruikt.
ik ben hallo ik drink heel veel koffie , mijn koffie aparaat is reeds stuk gegaan en mijn koffiebonen zijn op. ik heb mooie Axis 9 staan die ik wel wil ruilen voor een paar koffie bonen en een koffie apparaat hoeft niet te werken mijne uncle is handig mee apparaten groeten hallo
No new postings for 6.051 days. Post CommentThat would be 201.7 months or a whopping 16.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.