ik ben bezig met een drive show in aan het op zette maar word er voor elk nummer een nieuw dmx programma gemaakt of worden ze gewoon opnieuw afgespeeld
What do you think about DMX programma over nieuw ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
lijkt me geen goed plan tenzij je echt tijd over hebt. ik heb zelf ook een drive in met scans en led-parren maar ik heb gewoon een aantal programma's gemaakt met verschillende kleuren en een die wit knippert enz. als er dus een snel stuk of een opbouw is dan zet ik ze op knipperen. maar voor de rest staat er gewoon een programma aan. hoop dat je dr wat aan hebtgrtz
meestal maak je wat loops als je met parren werkt,, en als je met scans werkt wat circeltjes enzo,, en dan doe je gewoon van snelheid wisselen af en toe en wisselen van programma
Dit is allemaal niet zo belangrijk dit voor je. Hoe je je show progged is redelijk afhankelijk van waar je mee werkt. Een GrandMA of avo pearl wordt heel anders geprogged dan een simpel scanmastertje. zeker als je ook nog verschillende fixtures moet aansturen.
Dus welke tafel had jij in gedachte om te gaan gebruiken voor je show?
Ey mensen, mij lijkt een laptop het handigst voor het aansturen van licht, maar hoe komt het dat veel bedrijven toch werken met lichttafels (avolite, grandMa lightcommander etc.)? Heeft dat een beetje met de grootte van het feest te maken?
Ik weet niet maar ik heb zelf met draaien op feesten ook liever een cd speler als een laptop want laptops crashen soms of lopen vast met een goede cd speler heb je dat niet. Weet niet of het hiermee te vergelijken is maar zo zie ik het.
Btw: Het lijkt me ook een kwestie van wat het verhuur bedrijf neerzet/wat je zelf handig vind
User edit by DJ-Maurice on 23-04-2009 @ 08:47:21 (44%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.