Poster: Vibemaster-D
een CDJ1000mk3 kost een stuk duurder dan een EFX1000
Poster: swensands
nieuwe cdj kost nu nog 880 op verscheidene webshops en 100% legaal en origineel incl. garantie.
Poster: swensands
nee zijn ook officieel pio dealert.
Poster: RiX
vast niet officiele Pioneer dealer? Zit je mooi met de gebakken peren als je een defect hebt.
Poster: swensandsWaarzo?:O Kan je me ff pm?n?
nieuwe cdj kost nu nog 880 op verscheidene webshops en 100% legaal en origineel incl. garantie.
Poster: RiX
ten eerste: ik huil niet :P. Ten tweede vind ik je manier van reageren niet echt prettig.
Het gaat erom of je bij Pioneer wel je spul kan laten repareren met garantie als je het bij een louche zaak hebt gekocht. Btw: ik ben niet degene die de aanschaf van plan is he?
Poster: mentheman88
Ik erger me er alleen een beetje aan dat bij elk topic waar het ook maar iets met verkoop te maken heeft, iedereen altijd elkaar na moet praten met die pioneer garantie. Ik neem aan dat iedereen verstandig genoeg is om die afweging zelf te maken.
Poster: mentheman88
Gaan we daar nou nog steeds over huilen? Je gaat toch bij 2 cdj-s 800 euro meer betalen voor een beetje garantie, koop je niet pioneer spullen omdat ze goed zijn? Ik zou bij zulke webshops wel de spullen op halen en terplekke betalen, ze willen nog wel eens failiet gaan. De webshop van mijn djm-800 bestaat niet meer.