heb hem al wat aangepast,
mix duurde naar mijn idee ook te lang, en dan word het 'langdradig'
dus even aangepast

, toch vind ik live mixen makkelijker dan met de pc:P lol,
mix is echt bedoeld voor de hele licht show..
voordat de megamix begint voeg ik er nog wat geluiden toe, dat het echt helemaal donker in de zaal is,
hele zoot plasma's en beamers , dus ga er ook een video overheen maken,
met een stem e.d (die ik nog moet maken),
het word een heel totaal plaatje, en daar is die mix maar een klein onderdeel van

nadeel van de lokatie is dat het plafond best laag is (3,60), en ook niks aan het plafond kan hangen..
wel is er een dj toren midden in de zaal, die komt ook vol te staan met licht e.d, en ik het al beetje een podium ontworpen:
komen ook nog ledtubes,en licht effecten in, co2 kanonnen + stuk of 3 full color lasers met een zwaar overbodige/overdreven wattage (bedrijf gaat de lasers verzorgen) want ja, een laser van 500mw, of 1000mw is geen aandacht trekkende 'show'

ik had ook wat voor midden in de zaal ontworpen:

maar dat gaat niet lukken denk ik, aangezien die movingheads dan net boven hoofdhoogte komen te hangen, ivm hoogte van plafond.. dus denk dat die licht installatie in de zaal niks word,
er zit ook een limiet aan, niet zozeer kwa geld, maar kwa verlichting, aangezien de lokatie maar 2x 16 ampere aansluitingen heeft. dus paar stroboscopen of blinders teveel en je zit er alweer bijna tegen aan,
vandaar dat ik gewoon veel movingheadjes pak (martin mac 250 krypton+mac 300 wash), en strobo's gewoon via de movingheads,