overdreven vraagprijzen okkazie gear
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 21-02-2009 00:11
Wat me opvalt, en steeds meer ergert, zijn de vraagprijzen voor 2de hands dj gear, en voor eender welk merk, dat maakt niets uit. 
Ik kom zelfs advertentie's tegen waar men voor gear van 2 jaar en ouder dezelfde of zelfs een hogere prijs vraagt, dan wat hij nu nieuw kost. Ik weet dat bij verkoop men de hoogste prijs wil bedingen maar meestal vraagt men zoveel dat ze er gewoon mee blijven zitten, wat is jullie mening
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about overdreven vraagprijzen okkazie gear ??

Vote :   

Renzis    posted on 21-02-2009 01:10
Ik denk dat veel mensen het nieuw duurder hebben gekocht dan het nu voor in de winkels ligt, en ze willen er nog een redelijk prijs voor krijgen.

Maar sowieso is het altijd lastig om een prijs aan iets 2ehands te plakken, omdat het gewoon lastig te zeggen wat iets nog waard is.
En de waarde van iets word bepaald door wat mensen er voor willen geven. Blijkbaar als je 600 eu vraagt voor een goede 2ehands CDJ800 mk2 bijvoorbeeld, krijgen ze het er ook voor. sja, dan is het niet anders
Tekhead    posted on 21-02-2009 04:51
Poster: Renzis
Ik denk dat veel mensen het nieuw duurder hebben gekocht dan het nu voor in de winkels ligt, en ze willen er nog een redelijk prijs voor krijgen.

Maar sowieso is het altijd lastig om een prijs aan iets 2ehands te plakken, omdat het gewoon lastig te zeggen wat iets nog waard is.
En de waarde van iets word bepaald door wat mensen er voor willen geven. Blijkbaar als je 600 eu vraagt voor een goede 2ehands CDJ800 mk2 bijvoorbeeld, krijgen ze het er ook voor. sja, dan is het niet anders

Dit is exact wat ik bedoel. Wil nog aan toe voegen; sommige verkopers beter eerst eens gaan googelen, om te zien wat de nieuwprijs is, en dan pas een realistische prijs vooropstellen, dan geraakt men er tenminste vanaf
Snoey    posted on 21-02-2009 05:42
Ik zie het probleem niet zo. Je bent namelijk niet verplicht om het te kopen. Daarnaast kan je altijd nog een bod doen. 
www.soundcloud.com/ten-hooven
Boyd    posted on 22-02-2009 12:35
Dit heet handel, en ieder staat vrij om te vragen wat hij er voor wilt. Ik heb laatst 2 reloop RP4000m3ds verkocht voor 300 euro. Veel mensen maakte me voor gek uit, maar ik heb het toch gebeurt. Niet gaan meedenken met de koper, maar gewoon verkopen. Zo kun je ook veel geld verdienen met het handelen in Bayliners/ander snelle bootjes.
ccc    posted on 23-02-2009 16:00
De helft van de nieuwprijs zou netjes zijn.
Tekhead    posted on 23-02-2009 20:17
Poster: ccc
De helft van de nieuwprijs zou netjes zijn.
 Vindt ik ook netjes zo
Tekhead    posted on 23-02-2009 20:18
Poster: BoydGrift
Dit heet handel, en ieder staat vrij om te vragen wat hij er voor wilt. Ik heb laatst 2 reloop RP4000m3ds verkocht voor 300 euro. Veel mensen maakte me voor gek uit, maar ik heb het toch gebeurt. Niet gaan meedenken met de koper, maar gewoon verkopen. Zo kun je ook veel geld verdienen met het handelen in Bayliners/ander snelle bootjes.

Dit heet profiteren en bedriegen van leken en nieuwe liefhebbers. Als je wil handelen in dj gear, moet je ook maar belastingen betalen.

This is an old Topic

No new postings for 6.057 days.
 Post CommentThat would be 201.9 months
or a whopping 16.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

278 Users online: 73 Guests (205 Unknown)
Pages generated today : 26.580
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.500.353