Ik heb nog een pioneer cdj 800mk2 staan. In prima staat, maar wordt veelste weinig gebruikt hier! alle cue/play ect knopjes werken nog helemaal perfect. Geen beschadigingen op het deck.
Prijs 480 euro.
What do you think about [TK] Pioneer cdj 800mk2 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
flightcases zijn ook te koop. Ik moet deze alleen nog heel even aanpassen aan de cdj 800mk2. De klepjes moet ik iets inkorten omdat de cdj 800mk2 iets langer is dan een cdj 800mk1. De flightcases zijn gebouwd door cyberdance. Ze mogen samen weg voor 160 euro.
ik heb 3 van deze spelers staan. Waarvan er eentje particulier is gekocht. Dat is deze. Hij is ong. 2.5 jaar oud. Ik zal even kijken of ik de bon kan vinden als bewijs.
Jup Ben een setje aan het samenstellen voor "on the road" en een setje voor gewoon thuis. En voorlopig past daar nog wel een cdj-800 tussen, vandaar :P
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.047 days. Post CommentThat would be 201.6 months or a whopping 16.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...